Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannattaa muistaa etta kehonrakentajat on demonisoitu iltalehtien toimesta ja tassa jalleen kerran yksi esimerkki. Ei yllata ollenkaan.

Väärin. IL on tehnyt viimeisen kahden vuoden aikana bodareista enemmän uutisia kuin mikään muu suomalainen fitnessalan ulkopuolinen lehti.

Joukkoon eksyy toki positiiviisiakin juttuja silloin talloin mutta tassa pari pikaisella Googletuksella loytynytta artikkelin aihetta:

Karu kuvapari: Kehonrakentajan reisilihas surkastui dramaattisesti pois
Kehonrakentaja Tape Valkosen kännykkä käräytti sukulaispoliisin, joka oli urkkinut salaisia tietoja: ”vanh konstaapeli Pelimies”
Hirvittävät kuvat: Lihansyöjäbakteeri teki hurjaa jälkeä kehonrakentajan jalassa - riutui kuoleman kielissä kolumbialaisessa sairaalassa, apu löytyi internetistä
Kehonrakentajalegenda kertoo helvetistään Iltalehdelle - joutui 65 kertaa ensiapuun: ”Olin lattialla ja itkin, että minä kuolen”
35-vuotias kehonrakentaja löydettiin kotoaan kuolleena - epäillään insuliinin väärinkäytöstä
"Maailman pelottavin" kehonrakentaja on käyttänyt steroideja lähes 30 vuotta – "V**tu, minulla on homma hallussa"
Kuolleen kehonrakentajatähden sydän todettiin epäluonnollisen kokoiseksi - istuu dokumentissa lääkärin vastaanotolla: ”Pidämme sinut hyrräämässä”
Kaapinkokoinen kuntosaliyrittäjä myi autostaan hormoneja - poliisi iski rysän päältä, 20 euron setelit leijailivat pelkääjän paikalle

Jotenkin ehkä kuvastaa tätä aikakautta, että uutisoidaan miehestä joka on puukottanu treffikumppania silmään ja sen jälkeen kuollut poliisin etälamauttimeen ja ainut asia mistä ihmiset tässä on hämillään on se, että kyseistä kaveria kuvailtiin lihaskimpuksi ja youtube tähdeksi vaikka ei ole ''tarpeeksi'' lihaksikas eikä ''tarpeeksi'' suosittu youtubessa. Just sayin

Kyllähän tämä lapselliseksi ja turhaksi yleistykseksi painuu tavantallaajan päähän, valitettavasti ja taas kerran.
Mutta minkäs teet, kun löytyy näitä "grillijonon sankareita/naisten hakkaajia", joilla on kuuri päällä ja mieli vähintäänkin epävakaa.

Joukkoon eksyy toki positiiviisiakin juttuja silloin talloin mutta tassa pari pikaisella Googletuksella loytynytta artikkelin aihetta:

Karu kuvapari: Kehonrakentajan reisilihas surkastui dramaattisesti pois
Kehonrakentaja Tape Valkosen kännykkä käräytti sukulaispoliisin, joka oli urkkinut salaisia tietoja: ”vanh konstaapeli Pelimies”
Hirvittävät kuvat: Lihansyöjäbakteeri teki hurjaa jälkeä kehonrakentajan jalassa - riutui kuoleman kielissä kolumbialaisessa sairaalassa, apu löytyi internetistä
Kehonrakentajalegenda kertoo helvetistään Iltalehdelle - joutui 65 kertaa ensiapuun: ”Olin lattialla ja itkin, että minä kuolen”
35-vuotias kehonrakentaja löydettiin kotoaan kuolleena - epäillään insuliinin väärinkäytöstä
"Maailman pelottavin" kehonrakentaja on käyttänyt steroideja lähes 30 vuotta – "V**tu, minulla on homma hallussa"
Kuolleen kehonrakentajatähden sydän todettiin epäluonnollisen kokoiseksi - istuu dokumentissa lääkärin vastaanotolla: ”Pidämme sinut hyrräämässä”
Kaapinkokoinen kuntosaliyrittäjä myi autostaan hormoneja - poliisi iski rysän päältä, 20 euron setelit leijailivat pelkääjän paikalle

Miten itse otsikoisit kyseisiä uutisia positiivisessa valossa?
"Maailman pelottavimmalla kehonrakentajalla on suuri sydän" ?

Vittu mikä paskakasa. :kakka:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/92f33c15-8160-484d-99be-2b3f668db171

edit: miten Xenforo ei muuta noita linkkejä "aktiivisiksi"? Tarkoitan siis sitä, että linkki tulee linkkinä ilman että siitä kävisi selväksi, mistä jutussa on kyse.

Ruokakaupan proteiinipatukoista löytyi kahden tuuman rautanauloja Helsingin keskustassa - poliisi etsii rastatukkaista miestä: ”Mikä ihme on motiivi?”

Noi failsit on kyllä ikäviä. Tuossa viimeisessä salaa kuvatussa jutussa saattoi olla kyllä ihan hyvin joku funktio. En nyt lähde edes arpomaan mikä ja nyt heittää ohi aiheen, mutta joskus huvittaa se, miten jotkut luulevat aina tietävänsä, mitä lajia tai millä ajatuksella kukin mitäkin asiaa treenaa. Itsellekin tuli joskus (tämä nyt ei ole relevanttia, mutta kontrasti silti lisäsi omalla kohdalla huumoriarvoa) joku ehkä 10v vanhempi n.20-30kg vähemmän lihasmassaa omaava herra kertomaan, miten mun syvyys vaakahackissa on aivan liian pieni. Totesin vaan, että ei, en mä treenaa nyt jalkoja, vaan eristävästi pelkkiä etureisiä, muut jutut sitten eri päivinä. Jatkoi "full range of motionista" ja mä koitin omaa pointtia selventää, mutta tuskin meni jakeluun. Siksi tuleekin harvemmin saleilla ketään missään neuvottua, ellei joku tietysti erikseen kysy tai mikäli vammariski on ihan oikeasti selkeästi olemassa. Muuten on hyvin vaikea/mahdoton tietää, millaisia erilaisia bodytreenaajan silmään outoja vemputuksia ja kikkailuita minkäkin lajin lajikohtaisiin harjoitteisiin voikaan kuulua. No joo, jäätävä off-topic :censored:

Suositut

Back
Ylös Bottom