Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Noi failsit on kyllä ikäviä. Tuossa viimeisessä salaa kuvatussa jutussa saattoi olla kyllä ihan hyvin joku funktio. En nyt lähde edes arpomaan mikä ja nyt heittää ohi aiheen, mutta joskus huvittaa se, miten jotkut luulevat aina tietävänsä, mitä lajia tai millä ajatuksella kukin mitäkin asiaa treenaa. Itsellekin tuli joskus (tämä nyt ei ole relevanttia, mutta kontrasti silti lisäsi omalla kohdalla huumoriarvoa) joku ehkä 10v vanhempi n.20-30kg vähemmän lihasmassaa omaava herra kertomaan, miten mun syvyys vaakahackissa on aivan liian pieni. Totesin vaan, että ei, en mä treenaa nyt jalkoja, vaan eristävästi pelkkiä etureisiä, muut jutut sitten eri päivinä. Jatkoi "full range of motionista" ja mä koitin omaa pointtia selventää, mutta tuskin meni jakeluun. Siksi tuleekin harvemmin saleilla ketään missään neuvottua, ellei joku tietysti erikseen kysy tai mikäli vammariski on ihan oikeasti selkeästi olemassa. Muuten on hyvin vaikea/mahdoton tietää, millaisia erilaisia bodytreenaajan silmään outoja vemputuksia ja kikkailuita minkäkin lajin lajikohtaisiin harjoitteisiin voikaan kuulua. No joo, jäätävä off-topic :censored:

Funktio? Funktio perustuu siihen että vaikka on narukäsi ja narujalka, niin on hirveän raudanpuskijan ego, joka tykkää siitä että ladataan tankoon paljon rautaa ja vemputetaan sitä kuin idiootti. Pointti on nimittäin siinä, ettei ko. henkilö itse miellä olevansa idiootti, vaan kuvittelee olevansa se peilistä näkyvä adonis jonka hänen mielikuvituksensa on luonut. Menet mille tahansa salille millä tahansa hetkellä, siellä on peilin edessä poseeramassa joku joka on nähnyt lihaksia kuvissa, mutta jolla niitä ei ole lainkaan, tai löllykkä jonka rasvaprosentti on lähempänä sataa kuin nollaa. Miksi sellainen poseeraa? Siksi, että hän ei näe mitä on, vaan mitä haluaisi olla. Sama pätee näihin joille 3 sentin liikeradat ovat jotain "erikoistekniikoita". Ikävä tuulettaa heidän pilvilinnojaan, mutta tekosyy ja persereikä löytyy jokaiselta. Oikeasti se kolmen sentin liikerata on se ainut, millä he saavat sen ylikuorman liikkumaan. Jos he laskisivat painoja kunnes saavuttavat sellaisen ns. optimaalisen liikeradan joka stimuloi lihasta eikä egoa, kehitys ei olisi niin tuskaisen hidasta :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Funktio? Funktio perustuu siihen että vaikka on narukäsi ja narujalka, niin on hirveän raudanpuskijan ego, joka tykkää siitä että ladataan tankoon paljon rautaa ja vemputetaan sitä kuin idiootti. Pointti on nimittäin siinä, ettei ko. henkilö itse miellä olevansa idiootti, vaan kuvittelee olevansa se peilistä näkyvä adonis jonka hänen mielikuvituksensa on luonut. Menet mille tahansa salille millä tahansa hetkellä, siellä on peilin edessä poseeramassa joku joka on nähnyt lihaksia kuvissa, mutta jolla niitä ei ole lainkaan, tai löllykkä jonka rasvaprosentti on lähempänä sataa kuin nollaa. Miksi sellainen poseeraa? Siksi, että hän ei näe mitä on, vaan mitä haluaisi olla. Sama pätee näihin joille 3 sentin liikeradat ovat jotain "erikoistekniikoita". Ikävä tuulettaa heidän pilvilinnojaan, mutta tekosyy ja persereikä löytyy jokaiselta. Oikeasti se kolmen sentin liikerata on se ainut, millä he saavat sen ylikuorman liikkumaan. Jos he laskisivat painoja kunnes saavuttavat sellaisen ns. optimaalisen liikeradan joka stimuloi lihasta eikä egoa, kehitys ei olisi niin tuskaisen hidasta :)

Noh, näin itsekin olisin veikannut, mutta en valitettavasti TIENNYT, kuten sinä. Kyllä tuo mun silmään voisi hyvin olla joku esim.korkeushyppääjä, joiden treenimetodeista itsellä ei tietoa. Tässäkin videossa (kohdassa 5:19
View: https://youtu.be/5XQ8vqqK4iU
) Mikko Ellmen tekee hyvin samanlaista touhua, eiköhän Mikolla tai valmentaja Scott Abelilla joku muu funktio ole tässä ollut kuin egoilu. Tiedä häntä sitten.

. Sama pätee näihin joille 3 sentin liikeradat ovat jotain "erikoistekniikoita". Ikävä tuulettaa heidän pilvilinnojaan, mutta tekosyy ja persereikä löytyy jokaiselta. Oikeasti se kolmen sentin liikerata on se ainut, millä he saavat sen ylikuorman liikkumaan. Jos he laskisivat painoja kunnes saavuttavat sellaisen ns. optimaalisen liikeradan joka stimuloi lihasta eikä egoa, kehitys ei olisi niin tuskaisen hidasta :)
Etkö tosiaan ole kuullut vanhanliiton partialseista eli osatoistoista joita mm savonmake käytti.Itse käytin niitä kans aikoinaan noin kerran kuukauteen tai vähän harvemmin ja hyvin toimi,sen jälkeen normi sarjapainot kutosen toistoihin kulki kuin junankiskoilla.Sillä on ihan oma funktio pitkässä matkassa kun joskus ylikuormitetaan lihaksia ja hermostoa ylisuurilla painoilla. painonnostajat tekee mm. pitoja ym ihan järjettömillä ylikuormilla totuttaakseen kehoa tuleviin painoihin,siis tässä puhutaan joskus tuleviin,ei samassa treenissä.
esim, Kuoksa 105kg sm voittaja joku vuosi sitten etupitoja överillä 290kg:
Tästä ei treeni kovene!
Mutta sinä se menisit suomenmestarilleki sanoman että vittu mitä paskaa tuollanen vaikka itse painit puulaakissa jumbona

Sama pätee näihin joille 3 sentin liikeradat ovat jotain "erikoistekniikoita". Ikävä tuulettaa heidän pilvilinnojaan, mutta tekosyy ja persereikä löytyy jokaiselta. Oikeasti se kolmen sentin liikerata on se ainut, millä he saavat sen ylikuorman liikkumaan.

Oon saanut lankkupenkillä parannettua penkin lopputyöntöä huomattavan nopeasti, ojentajatkin saanut hyvin osumaa. Ylikuormaa haetaan oikein tarkoituksella. Nyt luin pakkikselta että elinkin vaan pilvilinnassa. :(

Etkö tosiaan ole kuullut vanhanliiton partialseista eli osatoistoista joita mm savonmake käytti.Itse käytin niitä kans aikoinaan noin kerran kuukauteen tai vähän harvemmin ja hyvin toimi,sen jälkeen normi sarjapainot kutosen toistoihin kulki kuin junankiskoilla.

Vanhanliiton systeemit ovat monille pitkäänkin treenanneille usein melko tuntemattomia. Ja silloin kun niitä näkee jonkun tekevän, niin usein kyseessä on henkilö, jonka ei pitäisi niitä edes tehdä. Vaikka tekijällä olisi oikea idea mielessä, niin tietämättömän silmissä se voi joskus näyttää pelkästään egoilulta tai sekoilulta.

Aika karu tuo 415kilon kyykky

Kyllä on melkoista epäkunnioitusta nostajia kohtaan. Itse ajatellut, että spottaajat tulevat lajin parista. Täytyisi olla myös hieman enemmän asennetta ja ymmärrystä nostotilanteeseen. Toki kilpailujohdon mokahan tuo, kun ei mm-kisoihin varmisteta laatu varmistajia

Jossain instassa tullut näitä kiinni jääneitä vastaan ennen käryä ja itse aina ihmetellyt, että on jumankauta geeneillä paiskattu. Ei se näemmä aina ihan maaliin asti kanna.

Hyva teoria. Luulisi tosiaan etta Essin nakoinen muija ei rouskuttaisi dboleja vapaaehtoisesti. Noin voi kayda helposti jos pimeilta markkinoilta hommaa droppeja.

Eipä niitä mistään muualta hommata kuin pimeiltä markkinoilta. Ja kyllähän toisaalta dbolikin naisella menee, se on ihan annoskohtainen ja käytön pituudesta riippuva tekijä. Loppupeleissä kyllä dboliakin saisi nainen popsia kuin karkkia ja ihan pidemmänkin aikaa, että virilisaatio olisi räikeän näkyvää.

Eipä niitä mistään muualta hommata kuin pimeiltä markkinoilta.

Voihan noita saada apteekistakin. Ei kaikkea ole pakko hankkia pimeilta markkinoilta. Joku voi loytaa vaikka laakarin joka antaa tuota laaketta miehelle joka antaa sitten tyttoystavalle. Niin tietaa etta on ehtaa kamaa, mutta toki vaikeampaa hommata tuota reittia.

Dbolilla on tosin lyhyt puoliintumisaika, toki Essi on voinut niitakin rouskutella ja ajatellu etta kylla se kerkeaa poistua elimistosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom