Kilpaileeko Tuksu bikini fitneksessä vai miten? Miltä salilta kuvattu pätkä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin mä olen käsittänyt, että tähän ketjuun laitetaan bodaukseen liityviä juttuja, varsinkin kun on kilpailijat ja bodyjuorut-osiossa. Muutenhan tänne linkattais joka ikinen video YouTubesta...Miten ei?
Tais olla ihan vaan huumoria ja noita varten tehty juttu? Ihan yhtä mielellään noi tulis keihäänheittokilpailuun tai 110m aidoille tolleen, ei vaan kukaan päästä.
No jos mietit, että Johanna Tukiainen saa palstatilaa, niin siitä selviää aika paljon.Siis mikä helvetti on Brad Castleberry, älyllisesti täydellinen vajakki nostelee feikkipainoja ja on aivan uskomattoman suosittu? Mikä tätä maailmaa vaivaa
Huvittava kaveri mun mielestä ihan turhaa vihaa saa :DSiis mikä helvetti on Brad Castleberry, älyllisesti täydellinen vajakki nostelee feikkipainoja ja on aivan uskomattoman suosittu? Mikä tätä maailmaa vaivaa
Siis mikä helvetti on Brad Castleberry, älyllisesti täydellinen vajakki nostelee feikkipainoja ja on aivan uskomattoman suosittu? Mikä tätä maailmaa vaivaa
Onkohan ollut jo?
View: https://www.instagram.com/p/BbDUA-eDOyf/
Herää kysymys, minkä takia näitä sketsihahmoja ei potkita helvettiin salilta? Tuo prässi voi jo vaurioitua tuollaisen kuorman alla, ja vaikka ei vaurioituisikaan, niin noissa virityksissä on ihan todellinen riski saada itseltään henki pois.
Ja tota ei porukka edes tajua. Periaatteessa kaveri ei vahingoita ketään, eikä loppujen lopuksi tee edes mitään älytöntä huomion eteen. Meillä on Johanna Tukiaisen tasoisia huomiohuoria ja sitten Bradin tapaisia. Kaveri tuskin mikään idiootti on, kunhan vain vetää tota roolia kun varsinaiset idiootit sitten spämmii sen kanavat ja tuo rahaa.Brad ei ole vajakki, keksinyt vaan hyvän tahan kerätä huomiota ja rahaa. Mitä enemmän heitterit huutaa niin sitä enemmän rahaa kolisee hänen taskuihin.
Onkohan ollut jo?
View: https://www.instagram.com/p/BbDUA-eDOyf/
Herää kysymys, minkä takia näitä sketsihahmoja ei potkita helvettiin salilta? Tuo prässi voi jo vaurioitua tuollaisen kuorman alla, ja vaikka ei vaurioituisikaan, niin noissa virityksissä on ihan todellinen riski saada itseltään henki pois.