Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
"HEI KATTOKAA HEI MUA OIKEEST HEI HARRASTAN TÄT FITNESSII TÄÄ ON TOOSI RASKAST OIKEEST HEI!!"

"HEI KATTOKAA HEI MITÄ MUST AATELLAA HEI KATTOKAA HEI TAAS MUA OLIN VIIKON POIS LEHDIST VOITTEKSTE HEI KATTOO TAAS TÄNNE HEI"

Totuus on, että fitnesslajit ja kehonrakennus eivät liity toisiinsa. Fitness on pintaliitäjien kauneuskilpailu, jolta on helppo ottaa tyhmiltä rahat pois.

Kultsalla sitten taas ihmetellään, kun miesten sarjoissa sali täynnä ja naisten sarjoissa neljännellä rivillä istuvat voi laskea yhden käden sormilla. Se siitä buumista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täytyypä jakaa omakin mielipide Hussista :D Näyttää olevan naisen insta ainakin pullollaan kuvia, missä on ihan viimesen päälle maalit naamassa, asennot katsottu niin että korvaa puuttuvia naisellisia muotoja, ja useasti vain alusvaatteet. Ilman näitä kaikkia varsinkin kropasta näyttää kuin pojalta ja naamastakin ilman maaleja hyvin erilaiselta. Siihen kun sitten peilaa näitä tytsyn kirjoittamia viisauksia, niin ei voi ihmetellä että on päätynyt tähän ketjuun.

Eihän se haukkuminen ikinä ole ok, mutta jotain toleranssia luulisi olevan kun tuolla tyylillä päättänyt lähteä "uraa" luomaan.

"HEI KATTOKAA HEI MUA OIKEEST HEI HARRASTAN TÄT FITNESSII TÄÄ ON TOOSI RASKAST OIKEEST HEI!!"

"HEI KATTOKAA HEI MITÄ MUST AATELLAA HEI KATTOKAA HEI TAAS MUA OLIN VIIKON POIS LEHDIST VOITTEKSTE HEI KATTOO TAAS TÄNNE HEI"

Totuus on, että fitnesslajit ja kehonrakennus eivät liity toisiinsa. Fitness on pintaliitäjien kauneuskilpailu, jolta on helppo ottaa tyhmiltä rahat pois.

Kultsalla sitten taas ihmetellään, kun miesten sarjoissa sali täynnä ja naisten sarjoissa neljännellä rivillä istuvat voi laskea yhden käden sormilla. Se siitä buumista.
Sori mutta tää nyt ihan täyttä puppua. o_O Kyllä se bikini fitness vetää katsojia sisään ihan sairaasti. Kisailijoita on oikeasti 100, joilla on sitten frendit, perheet, poikaystävät ja muut tutut, jotka tulevat hurraamaan tytyn puolesta katsomoon. Jos haluat katsoa yleisökatoa, niin tervetuloa syksyllä NFE:n Nordic Prohon, joissa on perinteisesti eniten vapaita paikkoja.

Harmi kun tämä ketju on nykyään näitä pelkkiä öljykäsiä. Missä on ne paskoilla tekniikoilla tehty hinkutukset? Eikö kukaan enää treenaa väärin?

http://www.is.fi/viihde/art-2000005145375.html

Tämä pinnallisuuden perikuva menee kirkkaasti kuukauden idiootti kategoriaan.

Janni Hussi ihmettelee miksi naisia arvostellaan heidän ulkonäkönsä perusteella.

b8f36322511d47208a335443c714e047.jpg

Vastauksena Janni Hussille: Sitä saa mitä tilaa.......
"Ihan sama, kuinka ansioitunut ja menestynyt nainen on omalla alallaan, se mihin kuitenkin kiinnitetään huomiota on naisen ulkonäkö, Hussi kirjoittaa.

Hän antaa muutaman esimerkin: Maria Veitola, Serena Williams, Hillary Clinton"

Tämähän nyt on tätä lässytystä. Keksipäs tyttö hyvät esimerkit.

Maria Veitola; mistä tämä ulkonäkökohu alkoi... siitä kun Maria itse nosti asian julkisuuteen pahoittamalla mielensä kun joku haukkui häntä. Itse oli tätä ennen haukkunut mm. Tukiaisen ulkonäköä omassa ohjelmassaa.

Serena William; juu on hyvä pelaamaan tennistä, mutta on melko tehokkaasti markkinoinut itseään milloin missä spandexissä. Jos ei olisi halunnut tuoda itseään tuossa valossa esiin, niin olisi varmaan kannattanut pitäytyä niissä perinteisissä tennisasuissa.

Hillary Clinton; ei kyllä tule päällimmäisenä mieleen Hillaryn kohdalla ulkonäköuutisointi... jos lähdettäisiin ihan tutkimusmielessä hakemaan, niin veikkanpa, että Hillarya koskevista uutisista ulkonäköön on keskittynyt promilleja kaikista uutisista. Ja Hussi kirjoittaa, että kiinnitetään huomiota vain ulkonäköön.

Ylipäätänsä naiset nyt vain itse tyrkyttävät tuota ulkonäköasiaa esiin. Ensinnäkin, miehiä ei kiinnosta millainen mekko jollakin ruotsin kuninkaallisella on ollut jossain päivällisellä, ja on myös hyvin vaikea uskoa, että miestoimittaja tällaisia juttuja edes kirjoittelee. Toisekseen, jos ulkonäköön painottuva julkisuus häiritsee, niin naiset hei tehkää niinkuin miehet. Pukeutukaa tylsään pukuun, naisilla se voisi olla jokin tumma tylsä jakkupuku. Siis tylsä, ei mitään minihametta ja tissipaitaa. Kyllä sitä esim. Veltto Virtasen pukeutumisesta on kirjoitettu ja muistaakseni myös Arhinmäen värikkäistä sukista... jos pukeutumisella hakee huomiota poseeraamalla esim. verkkosukissa iltapäivälehtien sivulla niin ei liene yllätys, että pääasiana ei ole soteuudistus.

Edit: Niin ja Janni Hussi itse... viimeisinä vuosina tärkein tehtävä lienee ollut olla vain kaunis ja sen esiintuominen. Tietenkin jos tarkoitus on ollut jotain muuta, niin voisi todeta, että Hussin itsensä suorittama markkinointi on jokseekin epäonnistunut.

Viimeksi muokattu:
Nyt on menny porukoilta ohi, että kyseessä on ns. käänteinen kyykky, missä ei ole tarkoitus nostaa painoa, vaan laskea se mahdollisimman alas, ilman että se putoaa lattialle ilman kontrollia :D Toki tukiraudat auttoi tässä amatöörisuorituksessa :D

Tuolla salilla jos reenaisin niin pitäisin nuppineulaa salikassissa ja ählyn osuessa samaan aikaan reenaamaan kävisin tökkäämässä hanskaan neulalla ja nauttisin kun öljyt valuu pitkin salin lattioita

Suomessa on varmasti lisääntynyt syntholin myynti 1000 % näiden veijareiden Suomeen muuton myötä :D Kohta on öljyllä litrahinta kohdillaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom