Tästä nyt voidaan olla montaa mieltä.Raskaampaa se on kuin joku esim golf, snooker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tästä nyt voidaan olla montaa mieltä.Raskaampaa se on kuin joku esim golf, snooker.
Kyllä golf on raskaampaa kuin salillakäynti, vaikka salilla kovempia painoja nostellaan.Tästä nyt voidaan olla montaa mieltä.
Pode on voittanut SM-kultaa, eli menestyneempi kuin moni muu tässä maassa.Ja big lenny sekä pode ovat kehonrakentajia.
Jep. Luonnonlahjakkuus. Tuntee myös tarkimmat ja parhaimmaksi havaitut metodit.Pode on voittanut SM-kultaa, eli menestyneempi kuin moni muu tässä maassa.
Ja kylmä kahvi paras diureetti. Voitti muistaakseni täysin tuomariäänin ;)Jep. Luonnonlahjakkuus. Tuntee myös tarkimmat ja parhaimmaksi havaitut metodit.
Kalori on kalori!
Kyllä minä nyt mieleni niin pahoitinNo minusta on kyllä idioottimaista mennä sanomaan, että "kehonrakennus ei ole urheilua" jne, mitä sanoi kehonrakennuksesta. Toki jokainen voi olla omaa mieltä kehonrakennuksesta.
Ei se ainakaan kovin kevyttä ole pitää koko kehon lihaksistoa maksimaalisessa jännityksessä.
Mielestäni nyt oli kyse lavalla seisomisesta.Kyllä golf on raskaampaa kuin salillakäynti, vaikka salilla kovempia painoja nostellaan.
Ainakin omasta kokemuksesta sanoo selkä, kädet, pää ja niskat. :D
Miks tää osasto ?
"Vartija sanoi mulle aamuilla, että tässä on sun aamupala. Sanoin, että tässäkö se aamupala on. Hän sanoi, että olet täällä valtion rahoilla.
Valtion rahoista kuittailu sai Valkosen kiivastumaan.
– Sanoin, että kuule, olen maksanut 2000-luvulla niin paljon veroja, että sinun palkkasi, sinun isäsi ja sinun isoisäsi palkka on maksettu minun rahoillani, Valkonen kertoo vastanneensa vartijalle.
– Hän sanoi minulle siihen, että silti olet täällä. Sanoin, että niin olet näköjään sinäkin. Me emme sitten kauhean hyviä ystäviä olleet. "
Liittyiskö tähän tapaukseen?
Miks filen ja veeran silmät on peitetty? :DKyllä tällä hanskallakin tähän ketjuun pääsee. Aika paljon kovempi kuin Wileniuksella
katso liitettä 142503
Miks filen ja veeran silmät on peitetty? :D
Ettei kukaan tunnistaisi. Peterin silmäpussit tosin ei oo mahtunut mustan laatikon sisään niin hieman paljastiMiks filen ja veeran silmät on peitetty? :D