Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
6b55260040e0d5d00737d431a386f078.jpg

Ei se ainakaan kovin kevyttä ole pitää koko kehon lihaksistoa maksimaalisessa jännityksessä.

Moni ei tajua miten kovaa hommaa se on. Muistakaa se etta siina vaiheessa on myos alyton nestehukka paalla. Pumppu hakkaa hullun lailla ja valilla voi silmissa alkaa tummenemaan jos on tosi paha nestehukka paalla ja ukko heikossa hapessa.

Miks tää osasto ?

http://www.is.fi/viihde/art-2000005197234.html

Valkonen joutui tutkintavankeuteen heinäkuun 19. päivä epäiltynä törkeästä dopingrikoksesta.

"Vartija sanoi mulle aamuilla, että tässä on sun aamupala. Sanoin, että tässäkö se aamupala on. Hän sanoi, että olet täällä valtion rahoilla.

Valtion rahoista kuittailu sai Valkosen kiivastumaan.

– Sanoin, että kuule, olen maksanut 2000-luvulla niin paljon veroja, että sinun palkkasi, sinun isäsi ja sinun isoisäsi palkka on maksettu minun rahoillani, Valkonen kertoo vastanneensa vartijalle.

– Hän sanoi minulle siihen, että silti olet täällä. Sanoin, että niin olet näköjään sinäkin. Me emme sitten kauhean hyviä ystäviä olleet. "

Liittyiskö tähän tapaukseen?

Juu, taitaa löytyä Tapeen liittyvät jutut pääosin tältä palstalta. Nyt sitten tv:ssä eikä mikään yhden kerran dokumentti vaan ihan tv-sarja

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom