Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Muistan vieläkin kun teini-ikäisenä kaveri veti maksimeita jalkaprässissä ja jäi painojen alle. Onneksi siellä pohjalla oli kuitenkin turvaraudat, niin ei mennyt aivan kaksinkerroin:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En todellakaan ole mikään roinaekspertti, mutta kyllähän tuon nyt näkee, että määrät ovat hurjat. Bostin tykkää oikeasti enemmän roinaamisesta kuin itse treenaamisesta. :zzzz:

No sitten jompi kumpi meistä on aivan kujalla. Jo -90 luvulta tiedän kilpailijoita, jotka veti tuollaisia settejä, tosin ilman kasvua koska siihen aikaan se ei ollut kovin yleistä. Jopa ihan -80kg sarjassa kilpailleita tiedän, joiden kuurit on tuota luokkaa olleet. Silloin jotkut olivat omasta mielestään natikoita, kun vetivät "vain" levyllisen ryssiä päivässä, kun ei ollut märkiä kierrossa. Ja koska itse olet julkisesti kertonut asiasta niin sanon, että sun kisaprepilles, ainakin sen mitä itse olet kertonut, olisi naurettu kippurassa ja kysytty, että oletko sä osallistumassa johonkin etiopialaisten juoksukilpailuun. Enkä epäile asiaa, etteikö siellä lauteilla olisi samoilla seteillä kilpailijoita, mutta ihan yhtä varmasti siellä on aika hemmetin paljon enemmän myrkyttäneitä samoilla lauteilla.

Nykysuuntauksesta en tiedä mitään, mutta voisin melkein syödä hatullisen paskaa, jos tuon määritelmän mukaan kuukauden idiootti -sarjaan ei kuuluisi aika monta suomalaistakin palloposkea.

Vai höynäyttääkö vaan noissa määrissä? Vähän sama kuin Pianan Bigger by the day setit. Helposti saa kohua aikaan kun vähän värittää.

Tai sitten tosiaan vetelee. Siinä mielessä erikoinen kaveri kun taisi jo jossain välissä todeta videolla ettei välttämättä enää lähde kuurittelemaan älyttömiä. No pakko kai se on että pysyy pöhinä päällä fitness wöörldissä

No sitten jompi kumpi meistä on aivan kujalla. Jo -90 luvulta tiedän kilpailijoita, jotka veti tuollaisia settejä, tosin ilman kasvua koska siihen aikaan se ei ollut kovin yleistä. Jopa ihan -80kg sarjassa kilpailleita tiedän, joiden kuurit on tuota luokkaa olleet. Silloin jotkut olivat omasta mielestään natikoita, kun vetivät "vain" levyllisen ryssiä päivässä, kun ei ollut märkiä kierrossa. Ja koska itse olet julkisesti kertonut asiasta niin sanon, että sun kisaprepilles, ainakin sen mitä itse olet kertonut, olisi naurettu kippurassa ja kysytty, että oletko sä osallistumassa johonkin etiopialaisten juoksukilpailuun. Enkä epäile asiaa, etteikö siellä lauteilla olisi samoilla seteillä kilpailijoita, mutta ihan yhtä varmasti siellä on aika hemmetin paljon enemmän myrkyttäneitä samoilla lauteilla.

Nykysuuntauksesta en tiedä mitään, mutta voisin melkein syödä hatullisen paskaa, jos tuon määritelmän mukaan kuukauden idiootti -sarjaan ei kuuluisi aika monta suomalaistakin palloposkea.
Eikö se ole vain hyvä, jos haluaa mennä vähemmällä? o_O

No, edelleenkin sanon että en ole roinaekspertti, mutta kyllähän tuo on aikamoinen määrä kemikaaleja ja aika helvetin monta reikää nahkaan, kun lasketaan yhteen. Bostin itse sanoo, että tuo on hänelle maltillinen kuuri, joten mitäköhän sitten kovalla kuurilla otetaan? Lisäksi tuo 12–18 yksikköä kasvua päivässä on aika iso määrä, vaikkakin Suomessakin muutama diileritason hermanni lyö sen pari pulloa päivässä.

No, edelleenkin sanon että en ole roinaekspertti, mutta kyllähän tuo on aikamoinen määrä kemikaaleja ja aika helvetin monta reikää nahkaan, kun lasketaan yhteen. Bostin itse sanoo, että tuo on hänelle maltillinen kuuri, joten mitäköhän sitten kovalla kuurilla otetaan? Lisäksi tuo 12–18 yksikköä kasvua päivässä on aika iso määrä, vaikkakin Suomessakin muutama diileritason hermanni lyö sen pari pulloa päivässä.

Ei se kuule ole ;) Se on ihan raukkamaista suomalaista mamistelua ja kateutta jos ajattelee terveyttää eikä vedä aineita maksimimääriä :(

Tämä siis oli sarkasmia liittyen niihin kommentteihin mitä itse saan kun puhun pienempien määrien käyttämisen "puolesta" vs isot määrät. :(

On. Sitä vähän niinkuin tarkoitin tuolla viestillä. En nyt vaan jaksanut kirjoittaa sitä, että hait pokaalin pois linnunmaitoon verrattavilla määrillä, oletin että sen ymmärtää tosta viestistä. Se oli vähän niinkuin sarkastisesti kirjoitettu niitä heviusereita kohtaan, ei sinua!

Tänään telkusta:

TLC klo 20:30 Muskelit hinnalla millä hyvänsä. Dokumentti seuraa miehiä, jotka kasvattavat lihaksiaan öljypistoksilla. Kaksi lääkäriä päättää selvittää, kuinka pahaa tuhoa pistokset ovat saaneet aikaan. (Real Life Hulks, dokumentti, USA, 2016)

-m

Tänään telkusta:

TLC klo 20:30 Muskelit hinnalla millä hyvänsä. Dokumentti seuraa miehiä, jotka kasvattavat lihaksiaan öljypistoksilla. Kaksi lääkäriä päättää selvittää, kuinka pahaa tuhoa pistokset ovat saaneet aikaan. (Real Life Hulks, dokumentti, USA, 2016)

-m
Ja ylipainoiset keski-ikäiset sohvaperunat kauhistelevat tvn äärellä, kuinka hirveä laji kehonrakennus on.:confused:

Onhan tuo nappaillu 13g viikossa ja siihen vielä muut herkut päälle. Pakkohan tuolla on olla useampi pullo jo pelkkää öljyä kun tuloksia kattoo.

Onhan tuo nappaillu 13g viikossa ja siihen vielä muut herkut päälle. Pakkohan tuolla on olla useampi pullo jo pelkkää öljyä kun tuloksia kattoo.
Totuuden tietää ainoastaan Bostin itse. Minä ajattelen että ei välttämättä ole pelkkää öljyä sen pulloissa. Bostin on itse sanonut että sillä ei ole geenejä menestyä kehonrakennuksessa, ja siksi lopettaakin kilpailun. Bostinhan on hyvä esimerkki siitä kuinka pitkälle voi päästä kompensoimalla keskinkertaista genetiikkaa suurilla lääkeainemäärillä.

Vaikka täällä valitetaan Bostinista niin on mun mielestä liioittelua sanoa että se näyttää täysin paskalta. Kyllähän se voitti jonkun NPC-kisan aikoinaan. Se on totta että ainemääriin suhteutettuna tulokset ovat vaatimattomia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom