Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Isot painot = isot lihakset. 'Nuff said.
View: https://www.facebook.com/simplyshreddedcom/videos/10154352596151762/
Toistot oli oikeaoppisesti puhtaita...Siis vääristääkö tuo videokuva, vai myötääkö tolla jo sääriluut tuossa kuorman alla??
View: https://www.instagram.com/p/BQ8paL3ghlb/?taken-by=bigjuicedaddy&hl=fi
Bostinin uusi, moderate cycle. Itselle hepreaa, joku @Tomi Takamaa voisi valottaa onko toi miten älytön määrä?
En todellakaan ole mikään roinaekspertti, mutta kyllähän tuon nyt näkee, että määrät ovat hurjat. Bostin tykkää oikeasti enemmän roinaamisesta kuin itse treenaamisesta.
Eikö se ole vain hyvä, jos haluaa mennä vähemmällä? o_ONo sitten jompi kumpi meistä on aivan kujalla. Jo -90 luvulta tiedän kilpailijoita, jotka veti tuollaisia settejä, tosin ilman kasvua koska siihen aikaan se ei ollut kovin yleistä. Jopa ihan -80kg sarjassa kilpailleita tiedän, joiden kuurit on tuota luokkaa olleet. Silloin jotkut olivat omasta mielestään natikoita, kun vetivät "vain" levyllisen ryssiä päivässä, kun ei ollut märkiä kierrossa. Ja koska itse olet julkisesti kertonut asiasta niin sanon, että sun kisaprepilles, ainakin sen mitä itse olet kertonut, olisi naurettu kippurassa ja kysytty, että oletko sä osallistumassa johonkin etiopialaisten juoksukilpailuun. Enkä epäile asiaa, etteikö siellä lauteilla olisi samoilla seteillä kilpailijoita, mutta ihan yhtä varmasti siellä on aika hemmetin paljon enemmän myrkyttäneitä samoilla lauteilla.
Nykysuuntauksesta en tiedä mitään, mutta voisin melkein syödä hatullisen paskaa, jos tuon määritelmän mukaan kuukauden idiootti -sarjaan ei kuuluisi aika monta suomalaistakin palloposkea.
Eikö se ole vain hyvä, jos haluaa mennä vähemmällä? o_O
No, edelleenkin sanon että en ole roinaekspertti, mutta kyllähän tuo on aikamoinen määrä kemikaaleja ja aika helvetin monta reikää nahkaan, kun lasketaan yhteen. Bostin itse sanoo, että tuo on hänelle maltillinen kuuri, joten mitäköhän sitten kovalla kuurilla otetaan? Lisäksi tuo 12–18 yksikköä kasvua päivässä on aika iso määrä, vaikkakin Suomessakin muutama diileritason hermanni lyö sen pari pulloa päivässä.
Eikö se ole vain hyvä, jos haluaa mennä vähemmällä? o_O
Ja ylipainoiset keski-ikäiset sohvaperunat kauhistelevat tvn äärellä, kuinka hirveä laji kehonrakennus on.Tänään telkusta:
TLC klo 20:30 Muskelit hinnalla millä hyvänsä. Dokumentti seuraa miehiä, jotka kasvattavat lihaksiaan öljypistoksilla. Kaksi lääkäriä päättää selvittää, kuinka pahaa tuhoa pistokset ovat saaneet aikaan. (Real Life Hulks, dokumentti, USA, 2016)
-m
Onhan tuo nappaillu 13g viikossa ja siihen vielä muut herkut päälle. Pakkohan tuolla on olla useampi pullo jo pelkkää öljyä kun tuloksia kattoo.Eikö se ole vain hyvä, jos haluaa mennä vähemmällä? o_O
No, edelleenkin sanon että en ole roinaekspertti, mutta kyllähän tuo on aikamoinen määrä kemikaaleja ja aika helvetin monta reikää nahkaan, kun lasketaan yhteen. Bostin itse sanoo, että tuo on hänelle maltillinen kuuri, joten mitäköhän sitten kovalla kuurilla otetaan? Lisäksi tuo 12–18 yksikköä kasvua päivässä on aika iso määrä, vaikkakin Suomessakin muutama diileritason hermanni lyö sen pari pulloa päivässä.
Totuuden tietää ainoastaan Bostin itse. Minä ajattelen että ei välttämättä ole pelkkää öljyä sen pulloissa. Bostin on itse sanonut että sillä ei ole geenejä menestyä kehonrakennuksessa, ja siksi lopettaakin kilpailun. Bostinhan on hyvä esimerkki siitä kuinka pitkälle voi päästä kompensoimalla keskinkertaista genetiikkaa suurilla lääkeainemäärillä.Onhan tuo nappaillu 13g viikossa ja siihen vielä muut herkut päälle. Pakkohan tuolla on olla useampi pullo jo pelkkää öljyä kun tuloksia kattoo.