Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bostinilta voisi kysyä hauberivinkkejä. Kovaa kasvua 11 vkossa ;)
Hiitti sää kyllä sopisit enemmän tähän ketjuun kuin Bostini...
Täällähän mä olenkin? Ja ollaanpa sitä helvetin herkällä tuulella.Hiitti sää kyllä sopisit enemmän tähän ketjuun kuin Bostini... Samalla voisit laittaa tähän ketjuun kaikki pro bodarit jotka käyttää esclenee tai syntholia,..itse en näe tuossa mitään idioottia. Eri asia nämä arabit ja brassit yms....
Jonkun syntholin pistäminen kehoon on tekona idioottimainen ja hyvin lyhyen tähtäimen ajattelua, mutta se ei tee itse henkilöstä välttämättä idioottia.Kai porukka ymmärtää ettää tuohon bodaukseen kuuluu tuo aineiden käyttäminen. Miksei tässä ketjussa ole sitten muita pro bodareita joilla on raskaat kuurit tai miksi ei kukaa linkittänyt marko savolaista kuukauden idiootti "käytti muutaman pullon syntholia pohkeisiin 1997 ja lopulta tuhos munuaisensa" miksei ole flex wheeleriä tässä ketjussa. Hänhän kans käytti syntholia. Onko sitten oman terveyden riskeeraminen idiioottia normaalisti: kyllä on mutta kun bodausfoorumilla tässä ollaan niin en käsitä tuota leimaamista."bostin loyd on idiootti kun julkisesti puhuu aineiden käytöstä".... voi kun tietäisitte mitä se suomessakin sm tasolla yleensä on
miksei ole flex wheeleriä tässä ketjussa.
Ei juma mitä jätkiä.
Ei poisteta, on niin paljon hyvää asiaa siinä ketjussa. 110 viestiä.Moi Mike, miten saan poistettua aloittamani ketjun, vai voiko omia ketjuja edes poistaa itse myöhemmin? Mikäli ei, niin voisitko poistaa treeni-osiosta ketjuni "Kroppa ei toimi normaalisti......." ja vaikka samalla tämänkin viestin?