Ymmärtänyt vain väärin, silloin toi pitäis tehdä harjanvarren kanssa.Älä nyt Tomi. Se on vaan tsiikannu sun videoita ja toteutti ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ymmärtänyt vain väärin, silloin toi pitäis tehdä harjanvarren kanssa.Älä nyt Tomi. Se on vaan tsiikannu sun videoita ja toteutti ;)
Minä ymmärrän silikoni-implantit tiettyyn rajaan asti naisilla. Minä ymmärrän lääkeaineet urheilussa. Mutta minun vastaanottoasemaan ei mahdu se idea joka näillä herroilla on jotka laittavat kehoonsa öljyä jotta näyttävät Michelin-ukoilta.
Iskekööt vaikka silikoonit rintalihaksiin pohkeisiin jne. Olisi paljon vaarattomampaa, kuin tuo öljyn tuikkiminen.Minä ymmärrän silikoni-implantit tiettyyn rajaan asti naisilla. Minä ymmärrän lääkeaineet urheilussa. Mutta minun vastaanottoasemaan ei mahdu se idea joka näillä herroilla on jotka laittavat kehoonsa öljyä jotta näyttävät Michelin-ukoilta. Pääasiassa nää heput on vielä jotain melko köyhän alueen ihmisiä, eli onko nyt sitten pitänyt viimeiset rahat laittaa rasvaprässiin ja öljyyn sekä kännykkään ja liittymään? This is a sad sad world.
Tuupataanko tuo öljy lihakseen vai minne, vai mistä nuo on? Luulis et kiristäs vitusti ihoa. Hyvät tissit jos nuo olis naisella :D