Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä ymmärrän silikoni-implantit tiettyyn rajaan asti naisilla. Minä ymmärrän lääkeaineet urheilussa. Mutta minun vastaanottoasemaan ei mahdu se idea joka näillä herroilla on jotka laittavat kehoonsa öljyä jotta näyttävät Michelin-ukoilta. Pääasiassa nää heput on vielä jotain melko köyhän alueen ihmisiä, eli onko nyt sitten pitänyt viimeiset rahat laittaa rasvaprässiin ja öljyyn sekä kännykkään ja liittymään? This is a sad sad world.

Minä ymmärrän silikoni-implantit tiettyyn rajaan asti naisilla. Minä ymmärrän lääkeaineet urheilussa. Mutta minun vastaanottoasemaan ei mahdu se idea joka näillä herroilla on jotka laittavat kehoonsa öljyä jotta näyttävät Michelin-ukoilta.

100% totta. Silikonit naisilla voi olla oikean laitettuna helvetin hyvan nakoiset ja roinaaminenkin miehilla toimii hienosti tiettyyn rajaan asti ja myos naisilla minimaalisilla annoksilla. Syntholilla harvemmin saadaan sellaista ulkonakoa josta kukaan muu tykkaa kuin injektoijan oma sairas mieli. Naurettavaa mutta kun ei oikein voi nauraakaan kun saaliksi kay kyseisen jengin psyykkinen tila.

Jos kroppaa aletaan muuttamaan keinotekoisesti niin kannattaa tehda se edes oikein. Tassa maukas esimerkki

miss-prestin.jpg

Minä ymmärrän silikoni-implantit tiettyyn rajaan asti naisilla. Minä ymmärrän lääkeaineet urheilussa. Mutta minun vastaanottoasemaan ei mahdu se idea joka näillä herroilla on jotka laittavat kehoonsa öljyä jotta näyttävät Michelin-ukoilta. Pääasiassa nää heput on vielä jotain melko köyhän alueen ihmisiä, eli onko nyt sitten pitänyt viimeiset rahat laittaa rasvaprässiin ja öljyyn sekä kännykkään ja liittymään? This is a sad sad world.
Iskekööt vaikka silikoonit rintalihaksiin pohkeisiin jne. Olisi paljon vaarattomampaa, kuin tuo öljyn tuikkiminen.
Eikä ole enää vain ulkomaan touhua tuo öljy. Paikallisella salilla tullu jo muutama bongattua. Lähes treenaamattomia semiläskejä habat ja ojentajat turvoksissa.Kädet näyttää lähinnä lauantaimakkara pötköltä. Ei varmaan tarvitse erikseen mainita etnistä alkuperää.

Egyptin ja Syyrian alueella nayttaisi olevan jonkinlainen sairaanloinen macho kulttuuri jossa lihaksikkuutta arvostetaan yli kaiken. Toinen paikka jossa naita sikiaa kauhealla vauhdilla on Brasilia. Naita alkaa olla jo niin paljon etta jonkun tutkijan kannattaisi jo jossain yliopistossa ottaa tama tutkimusaiheeksi ja haastatella naita kavereita etta saataisiin motivaatio selville ja se ovatko he todellakin lopputulokseen tyytyvaisia.

Why, tell me why, the biggest fuck up in the world.
Kivasti vissiin iho venyy, ton tissithän on kuin patalaput kun syntholi lähtee.
Lähteekö syntholi muuten pois vai pysyykö se kauankin kropassa?

Tätä mä olen venannu jo hetken. Täydet kynikset vetää oilit niskaan, tissiin ja käsiin. Ei treeniä, ei asennetta, ei tavoitteita vaan halu olla "iso". Tolta se sitten näyttää. Kaiketi jostain suon silmästä löytyy joku mimmi, jonka mielestä just toi on sitä kuuminta shittiä..

Tuupataanko tuo öljy lihakseen vai minne, vai mistä nuo on? Luulis et kiristäs vitusti ihoa. Hyvät tissit jos nuo olis naisella :D

Lihaksen sisaaan paksulla ruutalla. Sen verran kivuliasta touhua etta usein noihin oljyihin sekoitetaan hiton vahvaa sarkylaaketta. Infektiovaara on alyton. Tuo on niin perusteellisen kahjoa touhua etta ei mitaan rajaa. Kaiken karmisen jalkeen naytat taysin paskalta.

Big Natty Daddy Nipple Daddy on vissiin nyt sitten lopettanut kuurit. Tässä hieman pätkää hänestä ja lopussa pieni maininta lopetuksesta. Uskoo ken tahtoo. Eiköhän hän kohta hyppää julkisuuteen ja väitä olevansa natty!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom