Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bostin on kyllä tehnyt asioita aika päin helvettiä.
Vetää Munzer-tier settiä OFFILLA, ja silti näyttää siltä, että on käynyt muutaman hassun ryssäfemmakuurin vasta läpi.
Potentiaaliahan tuolla olisi, mutta näyttää että juna on mennyt jo ohi.
Sust 370mg = 2590mg week
T prop 100mg = 700mg wk
Mast 200mg = 1400mg wk
Tren A 300mg = 2100mg wk
Primo 150mg = 1050mg wk
Eq 150mg = 1050 mg wk
NPP 100mg = 700 mg wk
Winny 150mg = 1050 mg wk
110mg Var = 770mg wk
110mg Proviron = 770mg wk
60mg Halo 420mg wk
60mg Winny 420mg wk
t3 55mcg
clen 50-80mcg daily
10-12iu GH
IGF
Slin Humilin R
:D Olin just tulossa ihmettelemään samaa. Tai sitten vaa rikkaat porukat joitten rahoja nyt tökkii...Mietin et mistä se ennen sai rahat tollasiin kuureihin? Nyt se on netti-pt ni kai sillä tienaa ihan kivasti mut sitä ennen se ei ollu kyl tietääkseni missään edes duunissa. Varmaan myi roinaa tai teki jotain g4p shittiä
Se että joku nuori kundi on sua lihaksikkaampi ei automaattisesti tarkoita sitä että olisi tunkenut öljyä kroppaan.Nuorena on vitsa väännettävä, mutta eikö tuollaiset olkapäät ole hiukan epäilyttävän näköiset? Vai onko se vaan katsojan silmässä?
Katsojan silmässä. Itse en olisi kuvassa mitään erikoista huomannut ilman olkapää-kommenttia. Enkä sen jälkeenkään.
No todellakin vain sun silmissä, mitään erikoista ei tossa ole.Nuorena on vitsa väännettävä, mutta eikö tuollaiset olkapäät ole hiukan epäilyttävän näköiset? Vai onko se vaan katsojan silmässä?
Eli deltsin muoto on tuollainen pitkulainen sämpylä? Ok, olkoon sitten niin.. Ehkäpä käyttäjät eivät jää silmään siksi, että perustieto anatomiasta on vaan niin heikko, ettei lihaksen luonnollinen muoto ole tuttu? Yleisin viittaus olkalihakseen kun on "tykinkuula" eikä "mummon tohveli", mutta todella: mitäpä minä 27 treenivuoden jälkeen näistä ymmärtäisin..