Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Väliäkö tuolla painoindeksillä on? Ronniella oli kisoissa noin 40 ja hyväkuntoisella amatöörilläkin 30.Nuo edellisen sivun bikinikisaajat ei ainakaan nosta lajin arvostusta. Normivartaloisia naisia,ei kisakunnossa. Mitähän jos minä menisin kisalavalle yli 20% rasvoissa,painoindeksi yli 30? Pääsisinköhän tähän ketjuun?
Edit: olen siis mies,ja pullea semmoinen
Nuo edellisen sivun bikinikisaajat ei ainakaan nosta lajin arvostusta. Normivartaloisia naisia,ei kisakunnossa. Mitähän jos minä menisin kisalavalle yli 20% rasvoissa,painoindeksi yli 30? Pääsisinköhän tähän ketjuun?
Edit: olen siis mies,ja pullea semmoinen
Väliäkö tuolla painoindeksillä on? Ronniella oli kisoissa noin 40 ja hyväkuntoisella amatöörilläkin 30.
Siellä taas jollain bodymunkilla mennyt kanat ja parsakaalit väärään kurkkuun. Rich tuottaa viihdyttävää materiaalia, ja se on tärkeintä. Elämää on salin ulkopuolellakin, kokeilisit joskus!
Kilpaa penkaaminen ja ryyppääminen samaan aikaan ei nyt kuitenkaan ehkä ole se kaikkein viisain idea, tai no voin olla toki väärässäkin..?
.
Eikun syntholia habaan ja tatskaa naamaan
toi on kyl ihan totta et esim noi ton kädet tai olkapäät ni on pakko olla vitun kivuliaat.. tuolahan oma kudos on ihan vitun ahdingossa ja paskana varmasti ton vitun möskän takia.. jatkuva tulehdus? harmi kun missään ei ole löytynyt tietoa näiden jamppojen eliniästä ton jälkeen kun alottanut. missähän jamassa gregg valentino on nykyääm
BRO YOU ARE OUTTA YOUR MIND!!!..LOL....SERIOUSLY,, IF YOU KNEW ME PERSONALLY YOU WOULD KNOW I DO NOT BULLSHIT!!!....THE ONLY THING I EVER SHOT IN MY ARMS IS TESTOSTERONE AND A FEW OTHER ANABOLIC GOODIES...ALL FORMS OF TESTOSTERONE MOSTLY PROP & SUS 250 WITH LOTS OF YUMMY EQ....SORRY IF YOU DO NOT BELIEVE ME OR THINK I AM A LIAR...MY ARM WAS A GIANT BALL OF BLOOD....ITS OK,, I AM NOT DELETING POSTS HERE OR BANNING PEOPLE...YOU ARE ALLOWED TO HAVE YOUR OPINION.....I
TRUST ME, I 'M STILL BIGGER THAN I LOOK IN VIDEOS BUT THAT'S BECAUSE I WAS NATURAL FOR 23 YEARS AND I WAS BORN FOR THIS SPORT....I LIVE THE JACKED LIFE,,,,I FEED THE MACHINE > MEANING I EAT GOOD ( AND A LOT ),, I NEVER MISS WORKOUTS OR GO HALF ASSED,, ITS ALL OR NOTHING IN THE GYM FOR ME AND I LIVE CLEAN....HENCE #LIIVTHEJACKEDLIFE
En nyt katsonut koko videota, mutta jos tuo kieltää edelleen syntholin, niin voi moro mikä paskanpuhuja.
Sanoi kyllä jotain öljypohjaisia steroideja sinne pistäneensä. En tosin itse semmoisista mitään tiedä.