Kutsunnat ja inttiin meno

Juu, eli oli kutsunnat tuossa viime viikolla ja tuli mieleen, että mihinkä on muut pakkislaiset menossa inttiin? Itse menen Kajaaniin Kainuun Rajavartiostolle heinäkuussa 2005. Meinaatteko (yrittää) kohottaa aerobista kuntoa paljonkin ennen inttiä vai joko kunto on niin hyvä ettei tarvitse kohottaa? ;) Itsellä ajatuksena ainakin yrittää parantaa kuntoa, nykyinen aerobinen kunto on aikalailla olematon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Parolaan ens heinäkuussa. Kattoo sitten meneekö(tai siis laitetaanko) johtajakoulutukseen. Toinen vaihtoehto on mp-lähetin homma, joka oli kutsunnoissa mulla esillä.

Keväällä vois vähän panostaa aerobiseenkin enemmän, vetää yhen hiittijakson ainakin läpi dieetin yhteydessä.

Kainuun prikaati 2006 tammikuu. Yritin heinäkuussa, mutta ei muka ollu tilaa :jahas:

Yritän tässä kokoajan parantaa aerobista kuntoa, ei pelkästään inttiä silmälläpitäien vaan muutenkin. Inttikään ei varmaan oo niin tuskaa jos jaksaa jotain vähä tehdäkkin.

andor sanoi:
Juu, eli oli kutsunnat tuossa viime viikolla ja tuli mieleen, että mihinkä on muut pakkislaiset menossa inttiin? Itse menen Kajaaniin Kainuun Rajavartiostolle heinäkuussa 2005. Meinaatteko (yrittää) kohottaa aerobista kuntoa paljonkin ennen inttiä vai joko kunto on niin hyvä ettei tarvitse kohottaa? ;) Itsellä ajatuksena ainakin yrittää parantaa kuntoa, nykyinen aerobinen kunto on aikalailla olematon.

tuota en tiiä onko tuo kovin mukava paikka..ainakaan jos on paskakunto..ei oo meinaan kovin mukavia ne 40km täkymarssit.. :(
ps:itse en siis ole ollut tuolla mutta juttuja olen kuullut..

mik99 sanoi:
tuota en tiiä onko tuo kovin mukava paikka..ainakaan jos on paskakunto..ei oo meinaan kovin mukavia ne 40km täkymarssit.. :(
ps:itse en siis ole ollut tuolla mutta juttuja olen kuullut..

Juu no juttujahan kuulee jokaisesta paikasta varmasti :). Onhan tässä vielä aikaa kuntoa parantaa ja on tuolta aika huonokuntoisetkin selvinneet. Sitten jos ei sisullakaan selviä ni kait ne tuolta prikaatille vaihtavat... Mutta tuskin nyt niin huonosti sentään pääsee käymään ;)

2005 heinäkuu mikkeli lääkintä. Toivottavasti paikka vaihtuu 2005 heinäkuu valmiusjoukot säkylä. :)

II/05, Karjalan Prikaati. Toivottavasti kolmas panssarijääkärikomppania, tiedustelulinja. Luulin jo pääseväni I/05 mutta tuonne lykkäsivät lopulta. Toivottavasti vuosi tuolla antaa uutta motivaatiota opiskeluun.

HaraXz sama.. Mä ja mun kaveri haetaan valmiusjoukkoihi :) Nähdään sit testeis :P

edit: nii ja ljk ois kans tarkotus hakkee.. Karjalan prikaatiin ois muuten lähtö.. Tiedustelijaksi :)

Olen se pieni tuulen nussima vinkuheinä sit siel jossain nurkassa pyörimässä. Testeissä tavataan! ;)

Aerobista kuntoa vaan kohottamaan poijat. Ei pelkastaan sen intin takia, vaan sen takia etta on mukavampi olla kun jaksaa liikkua paremmin. Ja inttiin mennessa on hyva olla kunnossa, on sitten mukavampi tetsailla ja tehda muuta yms. kivaa pikku puuhaa. :D
Onnea ja menestysta palvelusajallenne!

HaRaXz sanoi:
2005 heinäkuu mikkeli lääkintä. Toivottavasti paikka vaihtuu 2005 heinäkuu valmiusjoukot säkylä. :)

Hehe, ollaan melkein veljiä, tavotteena Valmarit, mutta varapaikaksi mikkeli, jossa lääkintä kiinnostaisi helvetisti.
Sanoitko siis kutsunnoissa että haluat lämäriksi vai??

Ensi viikon alussa kutsunnat, sit näkee.

Kutsunnat olis about parin kuukauden päästä. Kajaaniin yritän (elkää naurako) putkirunkkariksi tai jos en sinne pääse niin sitten yritetään kovasti päästä rovaniemelle ampumaan lentsikoita alas taivaalta.
Eikä haittaa vaikka kaverit vittuileeki, mua vaan sattuu kiinnostamaan isommat pyssyt ja kai se semmoseen paikkaan kannattaa yrittää missä vois olla mielenkiintoa kuunnellakki jotain niistä asioista?!? Ei ainakaan toivottavasti sitten vituta joka päivä siellä.. :rolleyes:

andor sanoi:
Itse menen Kajaaniin Kainuun Rajavartiostolle heinäkuussa 2005. Meinaatteko (yrittää) kohottaa aerobista kuntoa paljonkin ennen inttiä vai joko kunto on niin hyvä ettei tarvitse kohottaa? ;) .

Ihan mukava paikka.. :evil: Kannattaa tosiaan juoksukuntoa kohottaa, niin selviää huomattavasti helpommalla. Jos et läpäise kuntotestejä heti alokasaikana läpi, niin joudut kunto/juoksu/uimakouluun. Rajat oli muistaakseni cooper 2600m, lihaskuntotesti 9pts, uintitesti 200m. Ei ole mukava kuluttaa varusvapaalla niissä aikaa kun muut ottaa bisseä Kaajaanin keskustassa. Itsellä oli ihan kohtuullinen lihaskunto, mutta juoksukunto heikko, niin oli aika rankkaa aluksi. 8kg tippui paino alokasaikana.

T. Kainuun rajavartioston rajajääkärikomppania II/03

Timbe sanoi:
Kainuun prikaati 2006 tammikuu. Yritin heinäkuussa, mutta ei muka ollu tilaa :jahas:
Pääset erittäin todennäköisesti ensi heinäkuun erään jos menet n. viikkoa ennen heinäkuun erän palvelukseenastumista käymään sotilasläänisi esikunnassa kyselemässä peruutuspaikkoja. Monet peruuttavat inttiin menon vähän ennen palvelukseenastumista ja vapautuvat paikat halutaan täyttää.

Itse ja moni kaveri teki näin ja kaikki pääsimme heinäkuun erään, vaikka meidät oli määrätty tammikuulle.

Suosittelen lämpimästi alokasajan kokemista mielummin heinäkuun helteillä kuin tammikuun kovissa pakkasissa.

Hilarius sanoi:
Kutsunnat olis about parin kuukauden päästä. Kajaaniin yritän (elkää naurako) putkirunkkariksi QUOTE]

Ns. putkirunkkari eli krh ei oo paskempi paikka. Aika paljon vaihtelevampi ja mielenkiintoisempi kuin esmes ritsakomppania tai vartiointihommat. Ja pääsee ampumaan tai ohjaamaan tulta.

Hynkkä sanoi:
Ihan mukava paikka.. :evil: Kannattaa tosiaan juoksukuntoa kohottaa, niin selviää huomattavasti helpommalla. Jos et läpäise kuntotestejä heti alokasaikana läpi, niin joudut kunto/juoksu/uimakouluun. Rajat oli muistaakseni cooper 2600m, lihaskuntotesti 9pts, uintitesti 200m. Ei ole mukava kuluttaa varusvapaalla niissä aikaa kun muut ottaa bisseä Kaajaanin keskustassa. Itsellä oli ihan kohtuullinen lihaskunto, mutta juoksukunto heikko, niin oli aika rankkaa aluksi. 8kg tippui paino alokasaikana.

T. Kainuun rajavartioston rajajääkärikomppania II/03

Heh, no älkäähän nyt alkako pelottelemaan! :) Ei vaan, kyllä tosiaan pitää juoksukuntoa parantaa ennen tuonne menoa, varmasti on sitten mukavampi olla. Tuo coopperin raja saattaa nykyään olla 2800m, en kyllä ole ihan varma mutta muistelen kuulleeni jostain... Paljonko itse juoksit cooperissa niissä ensimmäisissä kuntotesteissä ja paljonko tulos parani inttiaikana? Pitääkö kaikilla läpäistä nuo testit jossakin vaiheessa?

tammikuussa kajaniin..

Nipsu sanoi:
Hehe, ollaan melkein veljiä, tavotteena Valmarit, mutta varapaikaksi mikkeli, jossa lääkintä kiinnostaisi helvetisti.
Sanoitko siis kutsunnoissa että haluat lämäriksi vai??

Ensi viikon alussa kutsunnat, sit näkee.

Jeps kutsunnoissa puhuin ekaksi valmiusjoukoista ja sain ohjeet miten sinne hakeudutaan. Sit puhuin että lääkintämieheksi mikkeliin aluksi ja loppisijoituspaikaksi Utti.

Valmiusjoukot ovat kuulemma aik mukava paikka. Kaikkea kivaa uutta asetta ja härpäkettä. :evil:

HaRaXz sanoi:
Jeps kutsunnoissa puhuin ekaksi valmiusjoukoista ja sain ohjeet miten sinne hakeudutaan. Sit puhuin että lääkintämieheksi mikkeliin aluksi ja loppisijoituspaikaksi Utti.

Valmiusjoukot ovat kuulemma aik mukava paikka. Kaikkea kivaa uutta asetta ja härpäkettä. :evil:

Olen kuullut monesta lähteestä, että Valmareiden kouluuttajat olisivat todella vittumaisia ja ammattitaidottomia. Saa nähdä, käy http susi1.net ->varusmiespalvelus ja lue erään valmarin tarina

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom