Kutsunnat 2007

Pääseeköhän sellaiseen palveluspaikkaan mitä ei ole laittanut siihen hakupaperiin? että jos kutsunnoissa sanoisi että jokin toinen paikka kiinnostaisi myös. Kun huomasin, että Rovaniemi olisi ollut Kajaanin ohella toinen mikä olisi kiinnostanut.
Kyllä ne kuuntelee toiveita sielläkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tääl sivaris on letkeetä! :)

C napsahti lappuun pahan migreenin takia. Spolleksi olisi ollut mielenkiintoa mutta lääkärin kanssa tultiin siihen tulokseen ettei kannata lähtä yrittämään, todennäköisesti vain pahenisi siellä. Ei ole koskaan vähäinen/epäsäännöllinen ruoka ja uni tehnyt hyvää.. :(

Muita C-luokituksen saaneita?

Pitääkö tonne kutsuntoihin ottaa mukaan muuta kun se terveystodistus lappu? :) Oon tainnu hävittää kaikki muut liput ja laput mitä joskus kirjeessä lähetettiin...

C napsahti lappuun pahan migreenin takia. Spolleksi olisi ollut mielenkiintoa mutta lääkärin kanssa tultiin siihen tulokseen ettei kannata lähtä yrittämään, todennäköisesti vain pahenisi siellä. Ei ole koskaan vähäinen/epäsäännöllinen ruoka ja uni tehnyt hyvää.. :(

Muita C-luokituksen saaneita?
WTF?
Migreeniä tuli monesti kyllä tuolla koettua. Pahimmillaan rupeaa oksettamaan, näkökyky katoaa suurelta osin (täyden tarkkuuden palautumiseen menee muutama päivä) sun muuta jännää. Muistaakseni lääkärille joskus mainitsin mutta ei hetkauttanut.

Ennen inttiä en luultavasti olisi C:tä huolinut, p-kaudella ehdottomasti ja e-kaudella en todellakaan.

WTF?
Migreeniä tuli monesti kyllä tuolla koettua. Pahimmillaan rupeaa oksettamaan, näkökyky katoaa suurelta osin (täyden tarkkuuden palautumiseen menee muutama päivä) sun muuta jännää. Muistaakseni lääkärille joskus mainitsin mutta ei hetkauttanut.

Ennen inttiä en luultavasti olisi C:tä huolinut, p-kaudella ehdottomasti ja e-kaudella en todellakaan.
:offtopic:
:urjo:lentää joka kerta kun iskee päälle, useasti. Puolta tuntia ennen varottelee tuolla näkökyvyn hiljattaisella häviämisellä. Sitten se onkin menoa, 5-6h makoiltava ja välillä oksentamaan kun olo on niin hirveä. Raajat puutuu ja puhe sammaltaa. Useita lääkkeitä kokeiltu eikä mikään auta, jääpussia tulee joskus pidettyä otsalla. Loppupäivä menee myös sängyssä, seuraavana pystyy jo telkkaria vahtaan tai lukemaankin. Ei puhettakaan mistään liikunnallisesta aktiviteetista. Koko ihanuus kerran pari kuukauteen. :down:

:offtopic:
:urjo:lentää joka kerta kun iskee päälle, useasti. Puolta tuntia ennen varottelee tuolla näkökyvyn hiljattaisella häviämisellä. Sitten se onkin menoa, 5-6h makoiltava ja välillä oksentamaan kun olo on niin hirveä. Raajat puutuu ja puhe sammaltaa. Useita lääkkeitä kokeiltu eikä mikään auta, jääpussia tulee joskus pidettyä otsalla. Loppupäivä menee myös sängyssä, seuraavana pystyy jo telkkaria vahtaan tai lukemaankin. Ei puhettakaan mistään liikunnallisesta aktiviteetista. Koko ihanuus kerran pari kuukauteen. :down:
Ehkä ihan syystäkin sait C:n. Otan osaa.

Aika vähän tuntuu sivareita tänne postailevan :D. Vähän niitä onkin tosin...

Hehe, hassua kun porukka vaikuttaa jopa iloselta kun pääsee inttiin. Tottunut jotenkin siihen, että jos keskustellaan intistä, niin keskustellaan c-papereiden hankkimisesta tai sivarista :P

Have fun, good luck kaikille jotka sinne nyt on menossa.
Muistakaa pitää omat aivot tallella. Seriosly.

Kertokaas te, joilla on tietoa: KUN saan Ruotsin kansallisuuden, miten käy asepalveluksen suorittaminen?

Suomessa ja Ruotsissa voi olla monikansallinen, eli voin valita kumman maan asepalveluksen suoritan. Olen käynyt Suomessa 3/6 palveluksestani B-miehenä. Jos joudun Ruotsissa jollain ihmeen tavalla valituksi asepalvelukseen, katsotaanko aiempi asepalvelukseni Suomessa jollain tavalla "hyväksiluettavana"? Ruotsissahan on valikoiva asepalvelukseen valinta, joten meikäläinen ei sinne luultavasti joudu, näinkin raajarikkoisena henkisesti/fyysisesti. :)

Mutta ettei sitten minun olisi pakko käydä Ruotsissa palvelusta loppuun kun olen sen jo Suomessa aloittanut?

Ei sitten mitään turhia paskakommentteja, kiitos.

Kertokaas te, joilla on tietoa: KUN saan Ruotsin kansallisuuden, miten käy asepalveluksen suorittaminen?

Suomessa ja Ruotsissa voi olla monikansallinen, eli voin valita kumman maan asepalveluksen suoritan. Olen käynyt Suomessa 3/6 palveluksestani B-miehenä. Jos joudun Ruotsissa jollain ihmeen tavalla valituksi asepalvelukseen, katsotaanko aiempi asepalvelukseni Suomessa jollain tavalla "hyväksiluettavana"? Ruotsissahan on valikoiva asepalvelukseen valinta, joten meikäläinen ei sinne luultavasti joudu, näinkin raajarikkoisena henkisesti/fyysisesti. :)

Mutta ettei sitten minun olisi pakko käydä Ruotsissa palvelusta loppuun kun olen sen jo Suomessa aloittanut?

Ei sitten mitään turhia paskakommentteja, kiitos.
Mutulla voisin arvella että jos sut valitaan Ruotsin armeijan riveihin, niin joudut käymään koko palveluksen. Asejärjestelmät ym. on varmastikin erilaiset, joten koulutus alkaa alusta.(?)

Varapaikka Inariin rajalle, mutta erikoishaulla haetaan Tikkakoskelle ja Halliin. Eiköhän sitä ainakin toiseen pääse ja jos molempiin, niin kattelee, että kumpi on mielenkiintosempi.

Niin ja lähtö siis heinäkuussa -08.

Mitäs muuten sanotte... (ne joilla on jotain kokemuksia) ...kummassa on mukavampi paikka? Tikkakoski vai Halli?
Halliin siis apumekaanikoksi, ja Tikkakoskella lähinnä kiinnostaa johtokeskuslinja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom