Kutsunnat 2007

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
taisit hajota jo ennen kun pääsit kassulle asti :D

Täytyy sitä nyt etukäteen ottaa selvää intin tavoista. Nyt selvisi jo, että hokemmalla "hajoilusta" saa mielettömät kiksit palveluksen päätyttyä! :dance:

Eiköhän meikäläisen pointti tullut jo selväksi, poistun takavasemmalle tästä ketjusta, kun ei varsinaista asiaakaan ole.

Uskomatonta kyllä mutta totta se on. Menin inttiin, luulin että en ikinä tulisi huutamaan nollaa, tai hajotkaa aamuihinne. Mutta kun aamuja oli jäljellä esim 5. niin kyllähän se vaan väkisinkin meni hajotkaa huutoihin.

Jos ei ole inttiä käynyt, ei varmasti ymmärräkään tuota hajotkaa aamuihinne huutoa, mutta odotas vaan kun kotiutuminen lähenee ;)

[nelo];1711630 sanoi:
Ai siis minulle tulee aivan pakonomainen tarve viljellä tuota lausetta jokaiselle vastaantulevalle, kun olen astunut palvelukseen ja varsinkin sieltä poistuessani? Aijaha, selvä. Varokaa vaan I/09 ja II/09 saapumiserät! :jahas:

No, hupinsa kullakin vaikka vähän halpaa olisikin.
Ite en oo viljelly tota, enkä jaksanu huudella muutenkaan. Aika tyhmää puuhaahan se on. Kuitenkin, kuhan pääset sinne palvelukseen ja lasket niitä aamuja, niin jossainvaiheessa toi aamuhomma selviää.

:offtopic:

"If the Homo Sapiens were..."

Oliko tuo frendeistä vai mistä? Vituttaa ku ei muista!

:evil:
Frendeistä juu. Joey heittää ruokapöydässä Rossille

Joey: Say Ross, if Homo sapiens, were actually HOMO sapiens... Is that why they've become extinct?
Ross: Joey, homo sapiens are people
Joey: Hey, I'm not judging...

Frendeistä juu. Joey heittää ruokapöydässä Rossille

Joey: Say Ross, if Homo sapiens, were actually HOMO sapiens... Is that why they've become extinct?
Ross: Joey, homo sapiens are people
Joey: Hey, I'm not judging...

Niinhän se olikin. :D Nyt muistuu mieleen taas. :dance:

Voiko kyselylomakkeen tuoda vasta kutsunnoissa, vai pitääkö se toimittaa esikuntaan jo aiemmin? Lääkäri faksas sen terveystodistuksen kai sinne, mutta mulle jäi sit tuo kyselylomake...

Pääseeköhän sellaiseen palveluspaikkaan mitä ei ole laittanut siihen hakupaperiin? että jos kutsunnoissa sanoisi että jokin toinen paikka kiinnostaisi myös. Kun huomasin, että Rovaniemi olisi ollut Kajaanin ohella toinen mikä olisi kiinnostanut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom