Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä ole vielä olleet kutsunnat, mutta reilun kahden viikon päästä pitäisi selvitä Kainuun Prikaattiin tekisi mieli polkemaan hiukan miinoja, mutta todennäkösesti sitä joudutaan Sissiksi Sodankylään :D
Hajotkaa aamuun.
[nelo];1710692 sanoi:Tämä on jotain, mitä minä en vielä ole ymmärtänyt: "hajotkaa aamuihinne!". Okei? Saako tuosta jotain kiksejä, kun toitottaa seuraaville saapumiserille tuota? Ja kaikkia varmasti kiinnostaa tällaiset informatiiviset viestit, jotka eivät liity ketjun aiheeseen yhtään.
Tervetuloa Upinniemeen kesällä, jotkut lähtevät sinne piakkoin nauttimaan talvesta mukavaan meri-ilmastoon. :D
Paras paikka. Sodankylässä ja Kajaanissa vierailleena voin sanoa olleeni tyytyväinen, että sai palvella tuollaisessa pienemmässä varuskunnassa jossa väki tuntee toisensa ainakin naamalta jos ei muuten.I/2009 Rovaniemi LapItR
Paras paikka. Sodankylässä ja Kajaanissa vierailleena voin sanoa olleeni tyytyväinen, että sai palvella tuollaisessa pienemmässä varuskunnassa jossa väki tuntee toisensa ainakin naamalta jos ei muuten.
Sitten ymmärrät vähän enempi tota viestiä, kun pääset suorittamaan/olet suorittanut palveluksen[nelo];1710692 sanoi:Tämä on jotain, mitä minä en vielä ole ymmärtänyt: "hajotkaa aamuihinne!". Okei? Saako tuosta jotain kiksejä, kun toitottaa seuraaville saapumiserille tuota? Ja kaikkia varmasti kiinnostaa tällaiset informatiiviset viestit, jotka eivät liity ketjun aiheeseen yhtään.
Itse kotiuduin viikko sitten Utista spollena.. Mukavan pieni paikka, hyvät ruuat jne, mutta salille ei ainakaan spollena kovin herkästi pääse. Henkilökunta oli hemmetin mukavaa, muutamia tapauksia lukuunottamatta. Huhujen mukaan se mulkuin kaveri (oikeasti todella hyvä tyyppi) siirtyy Spol-kouluttamisesta alokkaisiin, joten alokas ajan kun kestää, niin silloin menee loppupalvelus helposti..1/2009
Uttiin
Sitten ymmärrät vähän enempi tota viestiä, kun pääset suorittamaan/olet suorittanut palveluksen
[nelo];1711630 sanoi:Ai siis minulle tulee aivan pakonomainen tarve viljellä tuota lausetta jokaiselle vastaantulevalle, kun olen astunut palvelukseen ja varsinkin sieltä poistuessani? Aijaha, selvä. Varokaa vaan I/09 ja II/09 saapumiserät! :jahas:
[nelo];1711630 sanoi:Ai siis minulle tulee aivan pakonomainen tarve viljellä tuota lausetta jokaiselle vastaantulevalle, kun olen astunut palvelukseen ja varsinkin sieltä poistuessani? Aijaha, selvä. Varokaa vaan I/09 ja II/09 saapumiserät! :jahas: