Kutsunnat 2007

Joko porukalla on ollut kutsunnat? Oma palveluspaikka ja aika selvisi tänään: II/2008, paikkana Kainuun Prikaati :dance: Minne muut ovat menossa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä ole vielä olleet kutsunnat, mutta reilun kahden viikon päästä pitäisi selvitä :) Kainuun Prikaattiin tekisi mieli polkemaan hiukan miinoja, mutta todennäkösesti sitä joudutaan Sissiksi Sodankylään :D

Eipä ole vielä olleet kutsunnat, mutta reilun kahden viikon päästä pitäisi selvitä :) Kainuun Prikaattiin tekisi mieli polkemaan hiukan miinoja, mutta todennäkösesti sitä joudutaan Sissiksi Sodankylään :D

07.01.2008 lahto sodankylaan. :)

Ps. odottavan aika on pitka ;)

Hajotkaa aamuun.

Tämä on jotain, mitä minä en vielä ole ymmärtänyt: "hajotkaa aamuihinne!". Okei? Saako tuosta jotain kiksejä, kun toitottaa seuraaville saapumiserille tuota? Ja kaikkia varmasti kiinnostaa tällaiset informatiiviset viestit, jotka eivät liity ketjun aiheeseen yhtään.

Tervetuloa Upinniemeen kesällä, jotkut lähtevät sinne piakkoin nauttimaan talvesta mukavaan meri-ilmastoon. :D

[nelo];1710692 sanoi:
Tämä on jotain, mitä minä en vielä ole ymmärtänyt: "hajotkaa aamuihinne!". Okei? Saako tuosta jotain kiksejä, kun toitottaa seuraaville saapumiserille tuota? Ja kaikkia varmasti kiinnostaa tällaiset informatiiviset viestit, jotka eivät liity ketjun aiheeseen yhtään.

Tervetuloa Upinniemeen kesällä, jotkut lähtevät sinne piakkoin nauttimaan talvesta mukavaan meri-ilmastoon. :D

Niinpä. Varsinkin kun "hajotkaa aamuihinne" huutoja huutelee just intistä päässeet. Silloinhan on tapana kehuskella kaiken maailman inttijutuilla.

I/2009 Rovaniemi LapItR
Paras paikka. Sodankylässä ja Kajaanissa vierailleena voin sanoa olleeni tyytyväinen, että sai palvella tuollaisessa pienemmässä varuskunnassa jossa väki tuntee toisensa ainakin naamalta jos ei muuten. :)

Paras paikka. Sodankylässä ja Kajaanissa vierailleena voin sanoa olleeni tyytyväinen, että sai palvella tuollaisessa pienemmässä varuskunnassa jossa väki tuntee toisensa ainakin naamalta jos ei muuten. :)

:offtopic:

"If the Homo Sapiens were..."

Oliko tuo frendeistä vai mistä? Vituttaa ku ei muista!

:evil:

[nelo];1710692 sanoi:
Sitten ymmärrät vähän enempi tota viestiä, kun pääset suorittamaan/olet suorittanut palveluksen

Ja asiaa: Noi kutsunta-paikat ei aina ole ihan tarkkoja, tai ainakin meillä ne komppaniat vaihtu aika ilosesti. Mua meinattiin jääkärikomppaniaan, mutta panssaritorjujaks sitten pääsin.

1/2009
Uttiin:)
Itse kotiuduin viikko sitten Utista spollena.. Mukavan pieni paikka, hyvät ruuat jne, mutta salille ei ainakaan spollena kovin herkästi pääse. Henkilökunta oli hemmetin mukavaa, muutamia tapauksia lukuunottamatta. Huhujen mukaan se mulkuin kaveri (oikeasti todella hyvä tyyppi) siirtyy Spol-kouluttamisesta alokkaisiin, joten alokas ajan kun kestää, niin silloin menee loppupalvelus helposti..:)

Oletin että Spolleksi olet menossa..

Sitten ymmärrät vähän enempi tota viestiä, kun pääset suorittamaan/olet suorittanut palveluksen

Ai siis minulle tulee aivan pakonomainen tarve viljellä tuota lausetta jokaiselle vastaantulevalle, kun olen astunut palvelukseen ja varsinkin sieltä poistuessani? Aijaha, selvä. Varokaa vaan I/09 ja II/09 saapumiserät! :jahas:

No, hupinsa kullakin vaikka vähän halpaa olisikin.

[nelo];1711630 sanoi:
Ai siis minulle tulee aivan pakonomainen tarve viljellä tuota lausetta jokaiselle vastaantulevalle, kun olen astunut palvelukseen ja varsinkin sieltä poistuessani? Aijaha, selvä. Varokaa vaan I/09 ja II/09 saapumiserät! :jahas:

Juuri näin. Saattaa vaikuttaa älyttömältä, mutta asia on juuri näin. Aina kun näet maastopukuun pukeutuneita ihmisiä tai luet inttijuttuja tulee vaan sellainen pakonomainen tarve mennä pätemään sillä että on itse velvollisuuden jo suorittanut. Aamuja! Hajotkaa! I/09 ei kotiudu koskaan! :)

[nelo];1711630 sanoi:

taisit hajota jo ennen kun pääsit kassulle asti :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom