Kutsunnat 2006

Hummerivirta sanoi:
Parolaan II/08. Tod. näk. spolleks
Haha.. Saatampi päästä sun alikiks. Elikkä Parola I/08 spollen valitsin 1vaihtoehdoks ja aukkiin ois tarkotus päästä. Saattaa kyl olla että panssarivaunukomppaniakin kiinnostais, jos ne vielä ennen palvelukseen astumista lähettelee kyselylomakkeita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Porin Prikaati

Säkylään vaan 07.07.2008...oon ihan saatanan tyytyväinen, koska keväällä 2008 pyrin yliopistoon (en paljasta mihin tiedekuntaan, ketään ei kiinnosta) ellen pääse jo keväällä 2007 :rock: . Sitten mietinkin, että pitäiskö pitää yliopistopaikka tyhjänpanttina, sillä aikaa kun oon 6kk intissä, vai pitäiskö mennä vuodeks/pariks
opiskelee, ja mennä sit inttii (kesken opintojen)

PS. Voisko joku asiantuntija kertoo mieleipiteensä, kun en tiedä mitä tekis?

Laser-leikkaus

Yks kaveri heitti, että vaikka ois käyny laser-leikkauksessa, niin ei silti pääse esim. laskuvarjojääkäriksi...en itse nää mitään syytä, että miksei eli...taas vastausta kaivattais!:D

Tuskin intti kesken opintoja on kovinkaan mielekästä. Suosittelen ennen opiskelujen alkua, koska silloin harvemmin on lainoja yms. Ja kyllä varmaan mukavampaa ryömiä mettissä ikäistensä kanssa (vanhempana voi tuntea olonsa ehkä hieman orvoksi).

Ellei erikoisjoukot avaa oveaan, niin sijoituspaikka on Ivaloon Lapin Rajavartiostoon saapumiserään II/08.

Jokseenkin oli helpottava kokemus tuo kutsuntatilaisuus.

Joo mulla kans tuli lähtö ivaloon ja samaan aikaan :thumbs:
Ivalossa sitten sexyt naissotilaat loistaa poissaolollaan. Sinne kun ei naisia oteta. Eipä kyllä ole tilojakaan niitä varten. (yksi wc- ja suihkutila).

Metsäaamuja on enemmän kuin missään. 2000 vuonna aloitti joku 120 alokasta, ja parin kuukauden päästä jäljellä taisi olla n. 80. Jotkut ei vain kestä sissiteltan ahdasta tunnelmaa tai omatekoista trangialla lämmitettyä Suljusäkkisapuskaa :kuola:

Rinkka (sissikoulutusvarustus) painaa n. 40 kiloa. Ja se on mukana melkein joka leireillä. Siihen kantoon päälle teltat (märkä teltta on tosi vittumainen kantaa niskassa ), kamina (saa kätevästi kiinni rinkkaan), singot, miinat (telamiina 10kg kpl), täysinäinen vesisankko (15litraa), ja viikon sapuskat. Ennen leirejä varustetarkastus. Jos esim nenäliina tai muu erittäin tärkeä selviytymisväline uupuu, niin saa palkinnoksi kantoon extra-telamiinan :whip:

Mulla oli kutsunnat tossa ennen syyslomaa Jyväskylässä. Sitten tammikuussa pioneeriksi Keuruulle :kippis1:

Säkylään vaan 07.07.2008...oon ihan saatanan tyytyväinen, koska keväällä 2008 pyrin yliopistoon (en paljasta mihin tiedekuntaan, ketään ei kiinnosta) ellen pääse jo keväällä 2007 :rock: . Sitten mietinkin, että pitäiskö pitää yliopistopaikka tyhjänpanttina, sillä aikaa kun oon 6kk intissä, vai pitäiskö mennä vuodeks/pariks
opiskelee, ja mennä sit inttii (kesken opintojen)

PS. Voisko joku asiantuntija kertoo mieleipiteensä, kun en tiedä mitä tekis?

Älä vitussa anna armeijan odottaa. Intissä vituttaa olla enemmän kun ikää tulee mittariin. Mun mielestä silläkin on jo selvä ero meneekö 18v, vai 20v inttiin. 20 vuotiaana on jo liian aikuinen siihen pelleilyyn.

Olin ite just kertaamassa ja tällä kertaa ne ei mun kuntoa vienyt hahahaa. Olin niin paskassa kunnossa jo mennessä, et ei sitä olis mikään voinut viedä huonompaan suuntaan. Sen sijaan asepalvelukseen astuessa vuonna 2000, olin vitun kovassa kunnossa. Kuukausi myöhemmin tulin yli 10 kiloa kuihtuneena hiirenä ekoille lomille.

Kertauksissa oli kyllä periaatteessa ihan mukavaa. Ketään ei herroteltu, mihinkään ei juostu, muodostelmissa ei kuljettu, asustus oli täysin vapaa, ruokaa sai yli kulutuksen ja se oli hyvää, illat oli vapaata, kiirettä ei ollut hetkeäkään.... Mutta silti, armeijassa vietetty aika tuntuu AINA täysin hukkaan heitetylle ajalle.

Älä vitussa anna armeijan odottaa. Intissä vituttaa olla enemmän kun ikää tulee mittariin. Mun mielestä silläkin on jo selvä ero meneekö 18v, vai 20v inttiin. 20 vuotiaana on jo liian aikuinen siihen pelleilyyn.

Olin ite just kertaamassa ja tällä kertaa ne ei mun kuntoa vienyt hahahaa. Olin niin paskassa kunnossa jo mennessä, et ei sitä olis mikään voinut viedä huonompaan suuntaan. Sen sijaan asepalvelukseen astuessa vuonna 2000, olin vitun kovassa kunnossa. Kuukausi myöhemmin tulin yli 10 kiloa kuihtuneena hiirenä ekoille lomille.

Kertauksissa oli kyllä periaatteessa ihan mukavaa. Ketään ei herroteltu, mihinkään ei juostu, muodostelmissa ei kuljettu, asustus oli täysin vapaa, ruokaa sai yli kulutuksen ja se oli hyvää, illat oli vapaata, kiirettä ei ollut hetkeäkään.... Mutta silti, armeijassa vietetty aika tuntuu AINA täysin hukkaan heitetylle ajalle.

Ehkä mä sit pidän sen opiskelupaikan varattuna (useimmissa paikoissa vissiinkin mahdollista) ja meen inttiin. Sotilaspoliisiks olis varmaan aikomus pyrkiä...?
Tosin tarkka-ampujaksi olis kans nättii päästä, jos vaan taidot riittää...faijaa oltiin kuulemma aikoinaan suositeltu, ja meikäläisessä on vähäsen samaa vikaa (likinäöstä huolimatta :rolleyes: )

PS. Pääseeköhän likinäköinen, ei varmaan?

Ai niin, yksi juttu jäi! Tämä osuus pitäis varmaankin laittaa johonkin komedia-ketjuun: kun menin kutsuntatilaisuuden viimeiseen osuuteen, eli sinne huoneeseen, missä määrätään aika/paikka, kompastuin ovi-kynnykseen ja meinasin heittää naamat majurin pöydän eteen...sanoin vaan hups, ja ne kaikki kolme vaan hymähtivät, jonka jälkeen seurasi majurin kommentti: "taidat tulla Pohjanmaalta"

Oli vähän :david: -olo......:nolo:

Ai niin, yksi juttu jäi! Tämä osuus pitäis varmaankin laittaa johonkin komedia-ketjuun: kun menin kutsuntatilaisuuden viimeiseen osuuteen, eli sinne huoneeseen, missä määrätään aika/paikka, kompastuin ovi-kynnykseen ja meinasin heittää naamat majurin pöydän eteen...sanoin vaan hups, ja ne kaikki kolme vaan hymähtivät, jonka jälkeen seurasi majurin kommentti: "taidat tulla Pohjanmaalta"

Oli vähän :david: -olo......:nolo:

jostain syystä repesin tuolle :D

Ja ite menossa Sodankylään II/07. eikö sinne tosiaan ole muita pakkislaisia tulossa? Tarkka-ampujaksi olis saatanan kiva päästä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom