Kutsunnat 2006

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsekin menen Vekaranjärvelle II/07. Kaiketi viestiin.

Niitä et pysty missaamaan...virkavalta pitää siitä huolen :D

no sittenhän ei pidä ottaa ressiä jos päivä unohtuu;) .. kyllä sinne aina jotenkin mennään, tälläisessa tapauksessa tosin ehkä sakkolapun kera

II/07 Onttola tai sitten jos pääsen erikoisrajajääkäriks niin sillon paikka ois Immola
samaan aikaan.

Onko se kutsunnoissa sanottu aselaji jo lyöty lukkoon kun paperi on kädessä, vai vaan palveluspaikka? Spolleksi yrittivät mua Santahaminaan ja menin lopulta puoliksi lupautumaan kun en jaksanut inttää, mutta enemmän kiinnostaisi ihan perus jalkaväki. Paperissahan lukee vaan Kaartin Jääkärirykmentti Santa Hamina I/08, eli onko se niillä jossain siellä ylhäällä että tuosta miehestä spolle, vai päätetäänkö se vasta peruskoulutuskauden jälkeen?

ei ehkä ihan tänne kuulu mutta kuitenki..

ei kellään olis tietoa miten tulee ehkä mahdollisesti käymään kun menin heinäkuussa inttiin, molemmat sääri luut murtu siellä, kotiin puoleksi vuodeksi ja tammikuussa takasin..olis tammikuussa joku intin lääkärin tarkistus edessä..sitä vaan mietin että heittääkö ne jonku c tai b paperit sieltä kun ei ehkä oo sääret vielä ihan parhaassa kuosissa ? vai luutuuko ne kunnolla 4 kuukaudessa ? ainakin lääkärit varotteli ettei iha kympillä kannata painella vielä hetkeen...ja mites pääseekö tosta sitte tammikuussa heti jatkaan vai pitääkö odotella joku vuosi uutta saapumis erää ?

Kutsunnoissa ei päätetä muuta kuin palvelukseenastumisaika ja paikka.itsellä säkylä I/08.
Mulle ainaki sanottiin ettet pääse Hyrylään, mutta kun toi ilmatorjunta näyttää kiinnostavan niin laitanko sut sitte Vekaralle samana ajankohtana vai Hyrylään vuotta myöhemmin. Hetken päästä huomasin olevani Vekaran IT:ssä.

Tästä on siis muutama vuos aikaa.

Aamul olis kutsunnat..

1.Pitää venailla paskujen bussiaikojen takia tunti kotkansaarel
2.En tiedä mis koko paikka on mut eiköhä tuo löydy
3.En oo käyny terveydentarkastuksessa
4.En oo palauttan niitä ihme lappui mitkä piti kai maaliskuun loppuun mennessä palauttaa
5.En oo kirjoilla missään koulussa tällä hetkellä kun..njoh, olen viikon päästä mut se ei varmaan auta nyt

Tuleekohan pahasti paskaa niskaan?:jahas:

edit:
6.ei oo henkkareita

Itsekään en ollut aikanaan käynyt (no jaa, ei siitä nyt niin kauan ole :D), hieman narinaa tuosta tuli mutta tekivät jonkun pikatarkastuksen ja löivät palvelusluokan paperiin.

OT:
Ei ne poliisit kyllä isommissa kaupungeissa ainakaan tule kotoa hakemaan. On niillä vähän parempaakin tekemistä kun hakea kutsunnoista laistaneita. Haku tulee tottakait päälle jossain vaiheessa eli jos muutoin niihin törmää niin sitten voivat ottaaa kyytiin mutta eivät kyllä vartavasten lähde juurikaan etsimään.

Mua kyllä tällä hetkellä ärsyttää ajatus, että pitäis mennä johonki armeijaan. Hyvä kun varmaan oon edes kirjoituksista selvinny siihen mennessä ja sit pitää mennä johonki leikkimään sotaan. Joo, ehkä tää olis kuulunu vitutusthreadiin.

Aamul olis kutsunnat..

1.Pitää venailla paskujen bussiaikojen takia tunti kotkansaarel
2.En tiedä mis koko paikka on mut eiköhä tuo löydy
4.En oo palauttan niitä ihme lappui mitkä piti kai maaliskuun loppuun mennessä palauttaa
5.En oo kirjoilla missään koulussa tällä hetkellä kun..njoh, olen viikon päästä mut se ei varmaan auta nyt

Tuleekohan pahasti paskaa niskaan?:jahas:

edit:
6.ei oo henkkareita

Törmäät/törmäsit varmaan pikkuveljeeni Kotekolla. :D

Törmäät/törmäsit varmaan pikkuveljeeni Kotekolla. :D
:kuvia: :D

Jeps, hyvin hoitui kaikki ja homma kesti kokonaisuudessaan 2h.
Varalla on RUK mutta haen vuoden päästä taistelusukeltajaksi, aion myös päästä sinne.;)
2008 heinäkuussa sitten alkaa näillä näkymin

Alle 50 oli paikalla, ja aikaa kului 7h. Saatiin rautaisannos rekrytointivideoita ja muuta tunnelmaa nostavaa inttivideota. Lisäksi kuunneltiin veteraanin puhe, sotilassoittokunnan heittämää marssimusiikkia ja random-everstin "tervetuloa armeijan leipiin"-puhe. Tulipa samalla kokeiltua armeijan safkat ja sotkun munkitkin, kaupunki tarjosi.

Ellei erikoisjoukot avaa oveaan, niin sijoituspaikka on Ivaloon Lapin Rajavartiostoon saapumiserään II/08.

Jokseenkin oli helpottava kokemus tuo kutsuntatilaisuus.

Säkylään '08 tammikuulle pääsin kuten oli tarkoituskin, joskin oisivat tahtoneet Niinisaloon sijoittaa kun ensin mainittu paikka oli hieman täynnä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom