Kutsunnat 2006

helvetti kun on sekavaa toimintaa armeijalta...

eilen kutsunnoissa määrättiin palveluspaikka ja aika, muttei mitään koulutushaaraa. toisille taas määrättiin suoraan että susta tulee pioneeri tjsp...

miksi toisille määrätään koulutushaara jo kutsunnoissa ja toisille ei sanota yhtään mitään?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
pari tuntia meni.. siistiä oli, hauska tapahtuma. Upinniemeen laivastoon tai toivottavasti Valmiusjoukkoihin jo kesällä, jos testeistä pääsee huhtikuussa läpi

helvetti kun on sekavaa toimintaa armeijalta...

eilen kutsunnoissa määrättiin palveluspaikka ja aika, muttei mitään koulutushaaraa. toisille taas määrättiin suoraan että susta tulee pioneeri tjsp...

miksi toisille määrätään koulutushaara jo kutsunnoissa ja toisille ei sanota yhtään mitään?
Käsittääkseni kutsunnoissa ei määrätä mitään. Vaan lapuissa lukee vain paikka mihin mennään, näin ainakin minulla.

edittiä: Säkylään on näemmä tulossa pakkikselta I/08 jonkin verran porukkaa. Nähdään salilla.

Käsittääkseni kutsunnoissa ei määrätä mitään. Vaan lapuissa lukee vain paikka mihin mennään, näin ainakin minulla.

juu, lapussa lukee kaikilla vaan paikka ja aika. mutta monille oli siellä huoneessa sanottu koulutushaarakin. en tiedä miksi näin menetellään ja miten sitovia ovat, jos ollenkaan.

yritänkin tässä nyt ottaa asioista selvää, ennenkuin unohtuu kokonaan. ei nappaa yhtään ajatus siitä että joutuis tykkimieheksi vaikka asiaan olis voinut jotenkin vaikuttaa.

Tietääkö kukaan muuten millon pitää viimeistään olla lykkäspaperit esikunnassa, jos määrätty palvelukseen astuminen on ensi tammikuussa?

Parolaan II/08. Tod. näk. spolleks :kippis1:

Noissa kutsunnoissa ei siis todellakaan päätetä muuta kuin se palveluspaikka ja palvelukseenastumisaika. Meilläkin siellä huoneessa osalle "kerrottiin" se tuleva koulutushaarakin, mutta se kaikki on :anssi:
Koulutushaarahaku- ja valinnat tulevat p-kauden loppupuolella ja yleissääntönä on se, että jos olet pisteissä parhaan 10% joukossa saat päättää mihin menet. Näin ainakin meillä.

Niinisalo I/08
Majuri: "Oot sen verran rotevan näkönen että haluut varmaa spolleks... mjoo laitetaa niinisalo tammikuulle -08"
Toi sanottiin ja aikaa meni joku 30sek. Kunhan sitä ennen oltiin venailtu 3 tuntia :E

Oli pakko vaivautua loggautumaan tän takia, teillä on tulossa kohtuullisen paska .5-1vuotinen, onnittelen! Vielä 151 kyistä aamua ja klamydian " mä lähden himaan" soi ihan vitun kovaa keskusradiosta!!!!:rock: :rock: :kippis1:

Tänään oli kutsunnat, II/07 Vekara kutsuu.
Pikkasen meinas hermot palaa kun itse pääsi vasta viimeisten joukossa pois tuolta, siinähän se 5h meni jotain inttivideoita ja Hytösiä katsellessa :|

Pikkasen meinas hermot palaa kun itse pääsi vasta viimeisten joukossa pois tuolta, siinähän se 5h meni jotain inttivideoita ja Hytösiä katsellessa :|

Sama :curs: . Oli kyl huvittavaa kun joku sälli laattas kesken kenraalin(?) puheen ja kaikki totta kai edessä istuvien niskaan :D pitikin myöhästyä :jahas:

Ai niin santahamina II/08

Sama :curs: . Oli kyl huvittavaa kun joku sälli laattas kesken kenraalin(?) puheen ja kaikki totta kai edessä istuvien niskaan :D pitikin myöhästyä :jahas:

On ollut kaveri kipeä.. varmaan hauskaa niille edessä istuvillekin ootella loppupäivä kotiin pääsyä:urjo:

haha, asut helsingissä? kaveri nimittäin lähetti eilen aamupäivällä viestiä että joku oli oksentanut hänen päällensä kutsunnoissa :D

Joop kesken sotilasläänin johtajan (kenraalin) aika virallisen puheen, joku laattasi siellä takarivissä, onneksi itse olin suht edessä :P Oli kenraalin ilme näkemisen arvoinen :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom