Kutsunnat 2006

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
I/07 Parolannummelle. Näillä näkymin ruksaan spollen siitä vaihtoehtolapusta minkä ne lähettää viikkoja ennenkun palvelus alkaa. Kutsunnat oli muistaakseni 8.11.05 :)

I/'08 Säkylään koitetaan päästä, kutsunnat 24. tätä kuuta.

Vähän aiheen ohi, mutta menköön.

Itse olen Säkylässä kansainvälisellä puolella eli FRDF:ssa(finnish rapid deployment forcessa), kolmen viikon gines-putki(14 metsäaamua) alkaa olemaan voiton puolella, joskin toinen tulossa heti perään.

Juuri nyt olen Nato/YK-harjoituksessa, jossa testataan EUBG:n(EU:n nopeantoiminnan joukkojen/taisteluosaston) toimintakykyä paineen alla. Tässä ympärillä pyörii mm. itävaltalaisia, ruotsalaisia everstejä sun muita ihmettelemässä miten homma täällä pelaa. (Minut siis nakitettiin tuolta maaliosaston puolelta toimimaan EUBG:n viestipäivystäjänä tänän yönä, nyt näen tv:n/pc:n/sanomalehden ensimmäistä kertaa kolmeen viikkoon).

Tämä olkoon pieni mainospuhe Suomen kansainvälisen valmiusjoukon(FRDF) puolesta. Jos kansainväliset kriisinhallinta tehtävät yhtään kiinnostaa suosittelen tänne hakeutumista. :whip:

Osa tekstin sekavuudesta selittynee sillä, että tätä kirjoittaessani olen ollut hereillä noin 20h putkeen.

Perjantaina oli kutsunnat ja lähtö tuli Kajaaniin 1/08.

Eilen tuli käytyä... Jollen pääse ilmavoimiin niin laittoivat varalle Parolanummi I/2008

3. marraskuuta kutsuntoihin. Koitan hakea Kansainvälisiin

I/07 Parolannummelle. Näillä näkymin ruksaan spollen siitä vaihtoehtolapusta minkä ne lähettää viikkoja ennenkun palvelus alkaa. Kutsunnat oli muistaakseni 8.11.05 :)

on muuten spollen hommat tuolla aikamoista sontaa:hyper: jos spolleks haet niin aukkiin sit kannattaapi pyrkiä.

edit: siis miehistön hommat, tarkoitan.

Voi helvetti, oonkohan missannut kutsunnat.:eek:

No eiköhän ne poliisit kerro jos tulee hakemaan. II/08 ois tarkoitus hakea tuonne Uttiin ljk:hon, ja jos en pääse niin spolleksi.

Tänään just oli kutsunnat.

I/08 Parolaan. Saas nähdä mitä siellä sit, panssarijääkärinä voisi olla mukavata. Jos olisin halunnut ensi vuonna, kuten alunperin suunnittelin, olisi tullut lähtö Niinisaloon, eikä tykistöhommat kiinnosta tippaakaan.

Kutsunnat oli reilu kuukausi sitten, II/2008 Santahaminaan spolleksi. Toisaalta Utti ja ljk olisi ihan mielenkiintoinen vaihtoehto ja tulen luultavasti hakemaan (ja myös pääsemään) sinne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom