Kurkku kippee

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hih:1: oh sori luin viestin väärin anteeksi luulin rolliksi

PS. minä menisin

Salille vaan....jos joka pikkukolotuksesta jättää menemättä niin eihän sinne koskaan pääse...

Se nyt vähän riippuu. Jos kurkku on siis kipeä sillä tavalla, että aamulla on vähän vaikea niellä, niin sitten menisin.

mulla ilmenee ylikunto ja flunssa aina ensimmäisenä kurkkukipuna, joten en menisi.

Originally posted by astro
mulla ilmenee ylikunto ja flunssa aina ensimmäisenä kurkkukipuna, joten en menisi.

Mulla on sama juttu. Aina en kuitenkaan tuu kipeäksi tossa tilanteessa, vaan riittävällä levolla ja runsaalla syömisellä se lähtee pois.

Ja nyt on muutenkin liikkellä tota influenssaa, ni kannattaa varmaan harkita tarkkaan, et meneekö salille.... ;)

Itellä just viikon tauko, ku oon ni kipee et ei pääse kunnolla sängystä ylös ja joka paikkaa kolottaa :itku:

Mulla alkoi myös viime sunnuntaina flunssa ja kurkkukipu. Kävin kuitenkin koko viikon normaalisti salilla, mutta kevyttä treeniä, verryttelyä ja pientä jumppaa. Olo on paranemaan päin koko ajan nyt. Kannattaa tietenkin katsoa tilannetta, mulla olo on ollut koko ajan ihan ok, eli kauhean kipeä en ole ollut. Kuumetta jos nostaa, niin sitten ei missään tapauksessa salille.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos minulla on ollut kurkku pelkästään kipeä, olen salille mennyt.
Mutta varsinaista treeniä en ole vetänyt. Ainoastaan kevyttä lihaksia lämmittävää, siten että tulee mukavasti lämmin, ja siihen venyttelyt sitten vielä päälle.
Hikeen tai hengästymiseen asti en ole treeniä tuolloin vetänyt.

Muistakaa ottaa myös muut salillakävijät huomioon. Saatatte tartuttaa tautinne muihin ja pilata näin myös heidän reeninsä..

Originally posted by Sam Earch
Muistakaa ottaa myös muut salillakävijät huomioon. Saatatte tartuttaa tautinne muihin ja pilata näin myös heidän reeninsä..

Tuo on kyllä hyvä pointti.
Flunssa on juuri alussa tarttuvimmillaan, eli kun kurkku vasta alkaa antamaan merkkejä oirehtimisestaan, toimitaan tällöin parhaana taudinlevittäjänä.

Suositut

Back
Ylös Bottom