Kuopion salit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
Olis tuossa muutto jossain vaiheessa kuopioon päin. Voisko joku kertoo Kuopion parhaimmat salit? Hinta-laatusuhde ottaen huomioon tietty.

Mainitsemisen arvoinen on ehdottomasti vapaa-ajankeskuksen ylläpitämä maaginen kotkankallio... ei oo ainakaan hinnalla pilattu sillä kukkaroo se rokottaa 65:n euron verran vuodessa eli kannattaa tutustua. paikkana :3:

Olis tuossa muutto jossain vaiheessa kuopioon päin. Voisko joku kertoo Kuopion parhaimmat salit? Hinta-laatusuhde ottaen huomioon tietty.

Pari "kaupallista":
http://www.kuntostudio.fi/
http://www.gym99.fi/
http://www.torigym.fi/

Sitten toki nuo "luolat" kuten Rajalat, Kotkankalliot yms.
Uimahalleja 2 kpl, joissa kohtuulliset salit ja lisäksi Kuopio-halli jossa kohtuullinen sali.

Itse käytän uimahallin palveluja kun firma maksaa ja sisältyy toki myöskin se uintimahdollisuus :)

Gym 99 on loistava sali. Monipuoliset laitteet ja mukava henkilökunta. Ainakaan vanha Kuntostudio ei yltänyt Gymin tasolle, en tiedä tästä uudesta paikasta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
selvä selvä.. Toi Kotkankallio kuulostaa kyllä hyvältä, ainaki hinta.

Toi uintimahdollisuus salin yhteydessä olis kyllä mainio mut siitä saa sit enemmän maksaaki vuodessa.

Mut kyllä tuntuu hirveältä kun ajattelee et joissakin paikoissa joutuu maksaa 300e siitä että saa rehkii kuntosalilla.. :( Tähän asti eli reilu vuosi, olen saanu tehdä firman salilla ilmaiseksi.

Tuletkos matowako Kuopioon opiskelemaan vai duuniin? Siitäkinhän se vähän riippuu. Monessa paikassa hyvät opiskelija-alennukset, luonnollisesti.

Uimahallin sali on kyl aika ahdas paikka mun mielestä... Gymiä(99) voin läpimästi suositella: kohtuu hinta, mukava henkilökunta, hyvät ja monipuoliset laitteet ja muut asiakkaatkin asiallisia :worship:

Minkä verran käy nykyään porukkaa kotkankalliolla? Joskus 1,5v sitten siellä viimeksi käyny. Keskustaan muutan täs ihan kohta ja halpa hinta (~45e/vuosi) kiinnostas.

Sehän on minun toinen koti tällä hetkellä. Tosiaan sinne tarttee sen salikortin (n.35-90€)+ elektronisen avaimen (30 €). Mitään merkittäviä muutoksia tuossa 1,5 vuodessa ei oo tapahtunu, mutta käsipainoja ja levypainoja on hankittu lisää.

Sehän on minun toinen koti tällä hetkellä. Tosiaan sinne tarttee sen salikortin (n.35-90€)+ elektronisen avaimen (30 €). Mitään merkittäviä muutoksia tuossa 1,5 vuodessa ei oo tapahtunu, mutta käsipainoja ja levypainoja on hankittu lisää.

Joo. Mut minkä verran siel käy porukkaa ? tartteeko ootella paljon penkkiä/kyykkä paikkaa yleensä ?

Eipä ole joutunu odottelemaan kyykkypaikkojen suhteen, mutta penkit tuppaa olemaan varattuja:D Sinne lisättiin yks kyykky- ja penkkipaikka lisää niin ei siellä joudu odottelemaan, kuin huonolla tuurilla

Eipä ole joutunu odottelemaan kyykkypaikkojen suhteen, mutta penkit tuppaa olemaan varattuja:D Sinne lisättiin yks kyykky- ja penkkipaikka lisää niin ei siellä joudu odottelemaan, kuin huonolla tuurilla

Selvä homma! Ensi kuusta alkaen siellä nähdään yksi kynis pyllistelemässä.

Suositut

Back
Ylös Bottom