Kuopion salit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun käsittääkseni samalla avaimella pääsee kotkankalliolle, rajalaan ja olikohan studentian sali se kolmas. Korjatkaa jos olen väärässä ?

Kuopiohallin ja uimahallin salit kanssa hintalaatusuhteeltaan hyvät ja kokeilemisen arvoiset. Kuopiossa asuessa itse tykkäsin eniten kuopiohallista. Tilava sali eikä joudu yleensä jonottamaan laitteisiin, ihmiset myös eivät jää istumaan ja varaamaan laitetta ja oman sarjan voi välissäkin rykästä.

Mikä tahansa muu sali mutta ei lippumäki! salilla on ihan okei porukkaa mutta on siellä myös näitä helvetin kyyliä joilta ei kyllä saa hetken rauhaa! lisäksi puuttuu ylä- ja alatalja...

Lippumäkeen tuli uudet ylä-ja alataljat takaisin nyt muutama viikko sitten! Muutenkin sali ihan kohtuu mukava lukuunottamatta satunnaisia ruuhkia mutta illalla saa melko rauhassa yleensä reenata. Jouluisen remontin jälkeen sali kyllä huonontui, nyt tuli vasta taljat takaisin ja muutenkin vähän sellainen "sunnuntaiurheilija" sali nykyään.

Löytyyköhän Niiralan uimahallin salilta kyykkypaikka? Oon treenannut nyt jonkin aikaa Lippumäessä, mutta siellä vähän häiritsee kyykkypaikan puuttuminen. Oon miettiny jos kävisi kyykkäämässä jossain muualla ja muut treenit tekis edelleen Lippumäessä. En haluaisi vaihtaa kokonaan salia, kun Lippumäki on muuten ihan toimiva sali ja sinne on niin lyhyt matka.

Löytyy.

Onko täällä kenelläkään kokemuksia Rajalasta? Alkaa olemaan Kuopiohallin, Lippumäen ja uimahallin hinnat aika suolaisia kaupungin saleiksi. Löytyykö Rajalasta esim. reisien ojennus- ja koukistuslaitteita?

Onko täällä kenelläkään kokemuksia Rajalasta? Alkaa olemaan Kuopiohallin, Lippumäen ja uimahallin hinnat aika suolaisia kaupungin saleiksi. Löytyykö Rajalasta esim. reisien ojennus- ja koukistuslaitteita?

Rajalasta löytyy reisiojennus- ja reisikoukistus maaten-laitteet. Paremmat tilat ja välineet kuin esim. kotkankalliolla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vielä kysymys Rajalan salilla kävijöille; Pääseekö saliin mitenkään tutustumaan ilman vuoden jäsenyyden hommaamista?

Vielä kysymys Rajalan salilla kävijöille; Pääseekö saliin mitenkään tutustumaan ilman vuoden jäsenyyden hommaamista?

Ovessa on valvojien puh.nro. soita siihen ja kysy tutustumista.Ennen aikaan pääsi kyllä ilmaiseksi tutustumaan.Hyvä sali,kaikki löytyy mitä tarvitaan.

Meinaan aloittaa treenaamaan Gym 99:llä... mutta mietin, että on varmaankin aika täynnä kävijöitä kun illalla kymmenen aikaan näyttää olevan tupaten täynnä. Onko kenelläkää kokemusta, käyn salilla töiden jälkeen klo 16:00-18:00 eli ruuhka-aikaan... sopiikohan sinne reenaamaan? Onko esim. kyykkytelineitä, penkkejä ym. useampia kuin yksi?

Pieni sali, ajoittain hieman heikko ilmastointi, mutta kaikki tarvittava löytyy. En itse kertaakaan ole onnistunut ruuhkaa todistamaan ko. salilla.

Kellään kokemusta Kunnonpaikan (vuorelassa) kuntosalista? Päivärantaan muutto edessä niin se ois suht lähellä.

Kunnonpaikassa 3 kuntosalia, 1 sali paineilmalaitteilla toimiva mummosali (jossa ihan kelpoja aerobisia laitteita), 2 sali josta löytyy laitteita + taljat + aerobisia laitteita., 3. sali alakerran punttisali, jossa vapaat painot ym. Porukkaa käy aika laidasta laitaan, joten kaikenlaiset sopii hyvin sekaan. Usein ihan hyvin tilaa, mitä nyt nämä perus tammikuun valtaukset ym.
Mä oon tykänny, eiku sekaan vaan!

Meinaan aloittaa treenaamaan Gym 99:llä... mutta mietin, että on varmaankin aika täynnä kävijöitä kun illalla kymmenen aikaan näyttää olevan tupaten täynnä. Onko kenelläkää kokemusta, käyn salilla töiden jälkeen klo 16:00-18:00 eli ruuhka-aikaan... sopiikohan sinne reenaamaan? Onko esim. kyykkytelineitä, penkkejä ym. useampia kuin yksi?

On useampia kuin yhdet, mutta tungosta on silti siinä 16.30-18 välillä, ite pyrin ainakin käymään nuiden aikojen ulkopuolella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom