Kuntosali Tampereelta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rane1
  • Aloitettu Aloitettu
Tietääkö kukaan onko yhdelläkään tampereen saleista vipuvarsihackkia?
Ainakin Fressi Syke on jonkinmoinen yläkerrassa.

Merkkiä en tähän hätään muista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
9054

Wolffilta löytyy tuollanen. Tosin eri värityksella, mutta väliäkö sillä.

Mitä tänään vilkuilin, niin taitaa olla hyvin samanlainen ellei identtinen tuo Fressi Sykkeen laite. Tosin mustavalkoisena.

Oolrait, kiitoksia tiedosta. Kaikista heilurihackeista paras on kuitenkin kraftwerkin versio, samanlainen kuin mm. Wlogeissa esiintyvä laite. Niitä harvassa paikassa kuitenkaan on. Nyt on tullut testattua lyhyellä aikaa Tampereelta SteelBody, Powerhouse ja Classic gym, Wolffilla oon käyny joskus aikasemmin. Tällä hetkellä tuo Classic gym vaikuttais siltä jossa rupeen käymään tästä lähin, vaikutti parhaalta kokeilluista. Gogo expressillä lielahdessa oon käyny kans joskus muutaman kerran, ei oikeen vakuuttanut sekään. Classicilla oli mielestäni määrän suhde laatuun sopivalla tasolla.

Eipä taida jäädä jäljelle enää muita kokeilun arvoisia saleja, mikkään jumppatuntisalit ja crossfit-keskukset ei napostele oikeen.

Ainiin, Herwood gym kans koeajettu, aika mielenkiintonen paikka aukioloaikoineen :D

Onko tuo Bullfarm ns. avoinna kaikille vai myönnetäänkö sisäänpääsy vain farmareille? Kiinnostaisi joskus tehdä visiitti tuonne.

Oolrait, kiitoksia tiedosta. Kaikista heilurihackeista paras on kuitenkin kraftwerkin versio, samanlainen kuin mm. Wlogeissa esiintyvä laite. Niitä harvassa paikassa kuitenkaan on. Nyt on tullut testattua lyhyellä aikaa Tampereelta SteelBody, Powerhouse ja Classic gym, Wolffilla oon käyny joskus aikasemmin. Tällä hetkellä tuo Classic gym vaikuttais siltä jossa rupeen käymään tästä lähin, vaikutti parhaalta kokeilluista. Gogo expressillä lielahdessa oon käyny kans joskus muutaman kerran, ei oikeen vakuuttanut sekään. Classicilla oli mielestäni määrän suhde laatuun sopivalla tasolla.

Eipä taida jäädä jäljelle enää muita kokeilun arvoisia saleja, mikkään jumppatuntisalit ja crossfit-keskukset ei napostele oikeen.

Ainiin, Herwood gym kans koeajettu, aika mielenkiintonen paikka aukioloaikoineen :D

Kannattaa käydä testaamassa myös uusi wolffi, kunhan kuntosalin puoli joskus aukee :)

Joo, tosiaan yleensä jumppatuntisalit on bodailupuitteiltaan huonoja ja usein atmosfäärikin vähän omituinen. Suuri osa semmosia ettei siel kyllä pää kestä jos ruuhka-aikaan pitäisi käydä.

Piti vaan väliin todeta että Fressi Syke on tosin bodailupuitteiltaan mahti vaikkei ehkä heti ajattelis. Etenkin kun kuvia yläkerran bodipuolesta ei löydy juuri ainuttakaan.
Onhan noi jumppatuntisalit usein aika kalliita jos vaan puntilla käy (minä myös), etenkin ketjut, mutta ite pidän kiinni mun vuosien takaisesta "pelkkä sali" -hinnasta. Siihen hintaan ei ole kyllä millään Tampereen puntilla enää mitään jakoa, ottaen huomioon puitteet ja sijainnin tuolla. :D

Joo, tosiaan yleensä jumppatuntisalit on bodailupuitteiltaan huonoja ja usein atmosfäärikin vähän omituinen. Suuri osa semmosia ettei siel kyllä pää kestä jos ruuhka-aikaan pitäisi käydä.

Piti vaan väliin todeta että Fressi Syke on tosin bodailupuitteiltaan mahti vaikkei ehkä heti ajattelis. Etenkin kun kuvia yläkerran bodipuolesta ei löydy juuri ainuttakaan.
Onhan noi jumppatuntisalit usein aika kalliita jos vaan puntilla käy (minä myös), etenkin ketjut, mutta ite pidän kiinni mun vuosien takaisesta "pelkkä sali" -hinnasta. Siihen hintaan ei ole kyllä millään Tampereen puntilla enää mitään jakoa, ottaen huomioon puitteet ja sijainnin tuolla. :D

heh, joo se on kyllä hyvä ku onnistuu tollasen sopparin tekeen, luulenpa vaan että uutena asiakkaana sellasen "pelkkä sali"-sopparin tekeminen voi olla aika kimuranttia :D

- - - Updated - - -

Kannattaa käydä testaamassa myös uusi wolffi, kunhan kuntosalin puoli joskus aukee :)

Tarkotatko Tampellan salia vai keskustan? Keskustassa ainoo miinuspuoli oikeestaan auton parkkimahdollisuuksien vähyys, ainakin kohtuu hintaan.

heh, joo se on kyllä hyvä ku onnistuu tollasen sopparin tekeen, luulenpa vaan että uutena asiakkaana sellasen "pelkkä sali"-sopparin tekeminen voi olla aika kimuranttia :D
Joo, tosiaan vuosia sitten kun sali eri nimen alla sai normaalisti "pelkkä sali" sopparin, ja eihän se mihinkään katoa vaikka vaihtui salin omistaja/nimi.
Nyt tilanne on varmaan hamaan tulevaisuuteen asti se, ettei parempaa löydä. Tilat on tuolla massiiviset, ihan punttailu kantilta katsottuna myös, ja oma matka salille taitaa olla 400m. Plus tietty se 20€/kk halvempi hinta vs kaikki muut tasokkaammat punttikset, ja tarkoitan tasokkaalla lähinnä sitä että on niitä penkkejä, taljoja, kässäreitä yms isot määrät.

Tarkotatko Tampellan salia vai keskustan? Keskustassa ainoo miinuspuoli oikeestaan auton parkkimahdollisuuksien vähyys, ainakin kohtuu hintaan.
Tarkoittaa varmaan Tampellaa, kun ilmeisesti niiden sali ei vielä ole valmis.
Siellä luulisi olevan parempi parkkitilanne kuin keskustassa, tosin nykyään noi laputtajat on aika laajalle levittäny reviirinsä että ehkä ei sitten kuitenkaan. Ainakin Ölögissä Wilenius ja Hulkki mainitsi jotain tyyliin "vihdoin saatiin auto parkkiin". :rolleyes:

EDIT: Näemmä 22.11. on avajaiset, sillon kuvittelis puntin olevan auki.

Onko tuo Bullfarm ns. avoinna kaikille vai myönnetäänkö sisäänpääsy vain farmareille? Kiinnostaisi joskus tehdä visiitti tuonne.

Otat vaan Ihalaiseen yhteyttä. Puhelimessa se sanoo sulle, että vitonen riittää ja lähdettäessä pyytää 20 ekee...

Joo, tosiaan vuosia sitten kun sali eri nimen alla sai normaalisti "pelkkä sali" sopparin, ja eihän se mihinkään katoa vaikka vaihtui salin omistaja/nimi.

mitenhän oot tossa onnistunu. miksei katoa? "jatkaisin tätä mun pelkkä sali-korttia, kiitos" "meillä ei enää tuota tarjota, ota jumppakortti." vai onko sulla joku 20 vuotta pelkkää salia maksettuna atleticon ajoilta?

mitenhän oot tossa onnistunu. miksei katoa? "jatkaisin tätä mun pelkkä sali-korttia, kiitos" "meillä ei enää tuota tarjota, ota jumppakortti." vai onko sulla joku 20 vuotta pelkkää salia maksettuna atleticon ajoilta?
No en minä tiedä. Se vaan on. Jatkunut toistaiseksi voimassa olevana automaattisella veloituksella Liikuntakeskus Syke ajoilta. En mä mitään uusimassa käy?

Pakkohan tuo niillä tiedossa on olla. Voisin kuvitella että on kymmeniä tai jopa satoja aiemman ketjun/nimen alla joilla on "pelkkä sali" -jäsenyys. Olisi hieman nolompi virhe. :)
Ainakin omalla kohdalla jos nyt sanottaisiin että ei enää jatketa entisiä sali only soppareita, niin voisin hyvin vaihtaa salia. Nyt en varmasti tule vaihtamaan.

Onko kokemuksia kellään jo tuosta Linnainmaan gogosta? Onko parempi kuin esim. lielahden gogo? Löytyykö tarpeeksi laitteita joilla oikeasti tekee jotain?

Tänään juuri kirosin tuolla kun oli aivan tukossa euroshopper-jonnea taas, treenistä tullut yhtään mitään. Voi jumapeeveli, rakennetaan 1000+ neliöinen kuntosali ja sitten kaksi "kyykkypaikkaa". Kaksi! Tai jos haluat vaikka mavea tehdä niin tankoja ei ole. Pitääkö penkistä lainata vai mitä vittua? Treenaa siinä sitten... Sali on pullollaan kaiken maailman vipuvarsileluja yms haaranlevitysrojua mitä kukaan ei edes käytä. Miksi? Eipä tässä tosin ole juuri vaihtoehtojakaan järkevän fillarimatkan päässä.

Koikkarin EasyFitillä nykypäivänä tullut mm. kyykkyteline, ihan näpsäkkä mave alue, alatalja, selkäpenkki yms. Pari ylimääräistä tankoakin löytyy :) . Ja aukioloajoista edelleen iso plussa.

Komppaan täysin moeyrioeta Linnainmaan expressin osalta... tänään jo päivällä väkeä kö pipaa. Vapaiden painojen puolella tunkua enemmänkin ja härveli-osastolla vain muutamia.

Tosin nyt voi olla osa joulu-fiiliksissä vielä salilla, tammikuun lopussa alkaa ensimmäiset jo jäämään poiskin.

Olen käynyt pari kertaa Koikarin Easyfitillä ja eipä sitä voi valitettavasti suositella kuin perusjumppareille. Smithin alla lattia on niin liukas, että pelottaa kyykätä kun jalat luistavat. Jalkaprässi puolestaan on niin hankalasti lukittavaissa eikä pysty säätämään etäisyyttä, joten lyhyt ei ainakaan pysty tekemään isoilla painoilla. Tosin painojen yläraja taitaa olla 250kg, että ei sillä miehetkään tee mitään. Aiemmin penkki oli kiinni seinässä eikä varmistaja mahtunut taakse, nyt onneksi siirretty. Aukioloajat ovat hyvät, erilaisia aerobisia koneita ja jumppia (esim. virtuaalitunnit), mutta tavoitteelliselle treenaajalle lähinnä käsitreenisali. Keskustan Easyfit vaikutti vähän monipuolisemmalle salin suhteen.

Sen sijaan bodarien mekkaan WFC:n Tampellan sali on avautunut. Parhaat selkälaitteet mitä olen ikinä testannut! Keskustaankin näytti tulleen uusia vempeleitä. Taitaa olla vielä hätken vielä joku tarjous tuonne Tampellaan. Jos tykkää kamppislajeista ja puntista, niin paras yhdistelmä niihin tarpeisiin.

Tampereella asunu koko ikäni, mutta nyt kun tarpeeksi monta kertaa mainittiin niin piti ihan selvittä EasyFitin sivuilta mikä on koikkari.

Mitä tulee toiseen EasyFitiin, keskustaan, niin muutaman kerran kun olen käynyt sanoisin että jos voi treenata ennen klo 14 tjsp niin ihan ok.
Melkein mitään ei voi tehdä enempää kuin yksi kerrallaan, ja jos isoja romuja joku tarvii niin voi melkein unohtaa. Rackin vieressä mis voi mavetella loppu painot kesken ja olen sentäs melkosen heikko. Olisi pitänyt roudaa alemmalta tasolta sinne ylös niitä. :)
Hyvää kuitenkin jotain on, olettaen edelleen että voi käydä ei-normaaliin aikaan, kuten esim. yllättäen uudet painot ja laitteet. Lukkosysteemit ml. kaapit on jees, eli sillä samalla elektronisella avaimella hoituu kaikki. Varsin siistit tilat, mutta tosiaankin erittäin pienet. Miten voikaan aika kullata muistot, en osannut kuvitella että Senssi niin pieni oli kun joskus siellä vähintään kerran viikossa pyöri. :D

Olen käynyt pari kertaa Koikarin Easyfitillä ja eipä sitä voi valitettavasti suositella kuin perusjumppareille. Smithin alla lattia on niin liukas, että pelottaa kyykätä kun jalat luistavat. Jalkaprässi puolestaan on niin hankalasti lukittavaissa eikä pysty säätämään etäisyyttä, joten lyhyt ei ainakaan pysty tekemään isoilla pai noilla. Tosin painojen yläraja taitaa olla 250kg, että ei sillä miehetkään tee mitään.
Prässissä on kyllä totta, että lukitus on vain siellä "yläasennossa". Näin kääpiönä (162cm) voin sanoa, että jos ei enää riitä voimat siirtää jalkoja leveältä kapealle ja lukita, pääsee jalkaprässistä aivan helposti pois vaikka laskee kelkan ala-asentoonkin :) . Mielestäni siellä myös lukee, että yläraja on 250kg per puoli, eli kyllä siihen voisi 500kg latoa. Smithin sijaan suosittelen lämpimästi kyykkytelinettä & vapaita painoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom