- Ikä
- 39
Ainakin Fressi Syke on jonkinmoinen yläkerrassa.Tietääkö kukaan onko yhdelläkään tampereen saleista vipuvarsihackkia?
Merkkiä en tähän hätään muista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin Fressi Syke on jonkinmoinen yläkerrassa.Tietääkö kukaan onko yhdelläkään tampereen saleista vipuvarsihackkia?
Oolrait, kiitoksia tiedosta. Kaikista heilurihackeista paras on kuitenkin kraftwerkin versio, samanlainen kuin mm. Wlogeissa esiintyvä laite. Niitä harvassa paikassa kuitenkaan on. Nyt on tullut testattua lyhyellä aikaa Tampereelta SteelBody, Powerhouse ja Classic gym, Wolffilla oon käyny joskus aikasemmin. Tällä hetkellä tuo Classic gym vaikuttais siltä jossa rupeen käymään tästä lähin, vaikutti parhaalta kokeilluista. Gogo expressillä lielahdessa oon käyny kans joskus muutaman kerran, ei oikeen vakuuttanut sekään. Classicilla oli mielestäni määrän suhde laatuun sopivalla tasolla.
Eipä taida jäädä jäljelle enää muita kokeilun arvoisia saleja, mikkään jumppatuntisalit ja crossfit-keskukset ei napostele oikeen.
Ainiin, Herwood gym kans koeajettu, aika mielenkiintonen paikka aukioloaikoineen :D
Joo, tosiaan yleensä jumppatuntisalit on bodailupuitteiltaan huonoja ja usein atmosfäärikin vähän omituinen. Suuri osa semmosia ettei siel kyllä pää kestä jos ruuhka-aikaan pitäisi käydä.Eipä taida jäädä jäljelle enää muita kokeilun arvoisia saleja, mikkään jumppatuntisalit ja crossfit-keskukset ei napostele oikeen.
Joo, tosiaan yleensä jumppatuntisalit on bodailupuitteiltaan huonoja ja usein atmosfäärikin vähän omituinen. Suuri osa semmosia ettei siel kyllä pää kestä jos ruuhka-aikaan pitäisi käydä.
Piti vaan väliin todeta että Fressi Syke on tosin bodailupuitteiltaan mahti vaikkei ehkä heti ajattelis. Etenkin kun kuvia yläkerran bodipuolesta ei löydy juuri ainuttakaan.
Onhan noi jumppatuntisalit usein aika kalliita jos vaan puntilla käy (minä myös), etenkin ketjut, mutta ite pidän kiinni mun vuosien takaisesta "pelkkä sali" -hinnasta. Siihen hintaan ei ole kyllä millään Tampereen puntilla enää mitään jakoa, ottaen huomioon puitteet ja sijainnin tuolla. :D
Kannattaa käydä testaamassa myös uusi wolffi, kunhan kuntosalin puoli joskus aukee
Joo, tosiaan vuosia sitten kun sali eri nimen alla sai normaalisti "pelkkä sali" sopparin, ja eihän se mihinkään katoa vaikka vaihtui salin omistaja/nimi.heh, joo se on kyllä hyvä ku onnistuu tollasen sopparin tekeen, luulenpa vaan että uutena asiakkaana sellasen "pelkkä sali"-sopparin tekeminen voi olla aika kimuranttia :D
Tarkoittaa varmaan Tampellaa, kun ilmeisesti niiden sali ei vielä ole valmis.Tarkotatko Tampellan salia vai keskustan? Keskustassa ainoo miinuspuoli oikeestaan auton parkkimahdollisuuksien vähyys, ainakin kohtuu hintaan.
Onko tuo Bullfarm ns. avoinna kaikille vai myönnetäänkö sisäänpääsy vain farmareille? Kiinnostaisi joskus tehdä visiitti tuonne.
ok :DOtat vaan Ihalaiseen yhteyttä. Puhelimessa se sanoo sulle, että vitonen riittää ja lähdettäessä pyytää 20 ekee...
Joo, tosiaan vuosia sitten kun sali eri nimen alla sai normaalisti "pelkkä sali" sopparin, ja eihän se mihinkään katoa vaikka vaihtui salin omistaja/nimi.
No en minä tiedä. Se vaan on. Jatkunut toistaiseksi voimassa olevana automaattisella veloituksella Liikuntakeskus Syke ajoilta. En mä mitään uusimassa käy?mitenhän oot tossa onnistunu. miksei katoa? "jatkaisin tätä mun pelkkä sali-korttia, kiitos" "meillä ei enää tuota tarjota, ota jumppakortti." vai onko sulla joku 20 vuotta pelkkää salia maksettuna atleticon ajoilta?
Onko kokemuksia kellään jo tuosta Linnainmaan gogosta? Onko parempi kuin esim. lielahden gogo? Löytyykö tarpeeksi laitteita joilla oikeasti tekee jotain?
Prässissä on kyllä totta, että lukitus on vain siellä "yläasennossa". Näin kääpiönä (162cm) voin sanoa, että jos ei enää riitä voimat siirtää jalkoja leveältä kapealle ja lukita, pääsee jalkaprässistä aivan helposti pois vaikka laskee kelkan ala-asentoonkin . Mielestäni siellä myös lukee, että yläraja on 250kg per puoli, eli kyllä siihen voisi 500kg latoa. Smithin sijaan suosittelen lämpimästi kyykkytelinettä & vapaita painoja.Olen käynyt pari kertaa Koikarin Easyfitillä ja eipä sitä voi valitettavasti suositella kuin perusjumppareille. Smithin alla lattia on niin liukas, että pelottaa kyykätä kun jalat luistavat. Jalkaprässi puolestaan on niin hankalasti lukittavaissa eikä pysty säätämään etäisyyttä, joten lyhyt ei ainakaan pysty tekemään isoilla pai noilla. Tosin painojen yläraja taitaa olla 250kg, että ei sillä miehetkään tee mitään.