Kuntosali Tampereelta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rane1
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Keskustan EasyFitistä tiiä mitään, mutta mitenkä niin Koikkarissa on naisten ja miesten puoli erikseen? Kumpi on kumman ;) . Jos se "puoli" missä on enemmän vapaita painoja olisi miesten "puoli", niin olen kyä kanssasi eri mieltä, sori. Tänäänkin oli ns. ruuhka-aikaan sulassa sovussa apaut saman verran miehiä ja naisia kolistelemassa. Ja itsekkäästi aion sukkuloida reeniohjelmasta riippuen jatkossakin molemmilla puolilla salia miten vain on tarvis :) . Pari viikkoa sitten on kuulemma tilattu lisää rautaa hoodeille, eiköhän ne jonkun ajan päästä pitäisi saapua.
Siks siinä olikin se "ns." En nyt muista, oisinko jostain tämmösen "kuvauksen" lukenut vai oisko joku näin esitellyt paikkaa vai oonko ihan vaan itse tehnyt tälläsen summittaisen havainnon (musta nimittäin naisia kyllä ehkä enemmän vatkaa laitteissa, vaikkakin tietyt laitteet on suosittuja miestenkin mielestä). Itekin oon molemmilla puolilla, mutta huomaan kyllä sen, että vapaapainopuolella on monesti kaikenlaisia miehiä JA varsin asiansa osaavia naisia. Itsehän oon tavis, mutta oon silti sitkeesti päättänyt hengata molemmilla puolilla, vaikka välillä näyttäisin hivenen pihalla olevaltakin. ;)

Keskustan EasyFit testattu: harmikseni juurikin aika ahdas. Laitteita on mielestäni vähemmän kuin Koikkarissa eikä tällä erää uusia ole tulossa. Erinäinen "huonejaottelu" (aerobiset, venyttely) on oikein kiva ratkasu, ja vähän tulee vanha Senssikin siitä mieleen. Mutta varsinainen tila on aika sumppu, ja en itse ihan heti menisi väkijoukon keskelle sähläämään smithin kanssa tmv. Palvelu vaikutti reippaalta ja ystävälliseltä!

Onko linnainmaan GoGo Expressille muitakin menijöitä?

Otin sopparin kun avajaistarjous 18€/kk.

Tulossa myös treenaamaan tuonne. Mulle ehdoton iso plussa on että tuo on lähellä kotia ja toinen GoGo Express sali löytyy työpaikan vierestä Lielahdesta. Tulee varmaan käytettyä noita kumpaakin salia jatkossa.

Kuka helvetti noita gogo, yms vastaavia saleja oikeen suunnittelee satoja neliötä tilaa eikä vissiin yhtään kunnollista kyykkyhäkkiä? Eikö kyykkääminen ole nykyään jo prkl aika mainstreamia kun kaikki tahtoo bikini-lavalle pyllistelemään :D

Juolahti tossa mieleen mahtaiskohan täält löytyy kaveria käymään tuol go goulla?
Ku hiljattain muuttanu tänne eikä liikaa tuttuja noin niinku näihin ympyröihin...

Kuka helvetti noita gogo, yms vastaavia saleja oikeen suunnittelee satoja neliötä tilaa eikä vissiin yhtään kunnollista kyykkyhäkkiä? Eikö kyykkääminen ole nykyään jo prkl aika mainstreamia kun kaikki tahtoo bikini-lavalle pyllistelemään :D

Itse kunnon vehkeistä mitään tietämättä,
BASIC.jpg
miten tämmönen eroaa treeniolosuhteissa kyykkyhäkistä?

Riippuu vähän mallista toi nyt on jo aika lähellä. Joku pieni mahdollisuushan tuolla on kaatua rautojen alle ohi noista turvaraudoista taakse tai kaataa koko teline heittämällä tanko ja parisataa kiloa rautaa tuohon päälle. Lisäksi jos tykkää niin häkkiin voi viritellä kuminauha yms. viritelmiä.

Onko kokemuksia kellään jo tuosta Linnainmaan gogosta? Onko parempi kuin esim. lielahden gogo? Löytyykö tarpeeksi laitteita joilla oikeasti tekee jotain?

Viiskymppiset näytti olevan isoimmat käsipainot. Ei oo kyykkätelinettä vielä, tuloillaan on kuulemma. Smith löytyy.

Justi tuossa tulin kyseiseltä salilta ja puitteet tuntu olevan ihan kunnossa. Laitteista en osaa sanoa kun vapailla painoilla jumppailen. Säkki tosin uupu, mutta senkin kuulemma asentelevat jossakin välissä.

Mukavan näköstä likkaa oli tänäänkin liikenteessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom