Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siks siinä olikin se "ns." En nyt muista, oisinko jostain tämmösen "kuvauksen" lukenut vai oisko joku näin esitellyt paikkaa vai oonko ihan vaan itse tehnyt tälläsen summittaisen havainnon (musta nimittäin naisia kyllä ehkä enemmän vatkaa laitteissa, vaikkakin tietyt laitteet on suosittuja miestenkin mielestä). Itekin oon molemmilla puolilla, mutta huomaan kyllä sen, että vapaapainopuolella on monesti kaikenlaisia miehiä JA varsin asiansa osaavia naisia. Itsehän oon tavis, mutta oon silti sitkeesti päättänyt hengata molemmilla puolilla, vaikka välillä näyttäisin hivenen pihalla olevaltakin. ;)Keskustan EasyFitistä tiiä mitään, mutta mitenkä niin Koikkarissa on naisten ja miesten puoli erikseen? Kumpi on kumman ;) . Jos se "puoli" missä on enemmän vapaita painoja olisi miesten "puoli", niin olen kyä kanssasi eri mieltä, sori. Tänäänkin oli ns. ruuhka-aikaan sulassa sovussa apaut saman verran miehiä ja naisia kolistelemassa. Ja itsekkäästi aion sukkuloida reeniohjelmasta riippuen jatkossakin molemmilla puolilla salia miten vain on tarvis . Pari viikkoa sitten on kuulemma tilattu lisää rautaa hoodeille, eiköhän ne jonkun ajan päästä pitäisi saapua.
Auton saa yhtä hyvin parkkiin ku edelliseenkín paikkaan?
Onko linnainmaan GoGo Expressille muitakin menijöitä?
Otin sopparin kun avajaistarjous 18€/kk.
Koikkarin easyfit on mennyt parempaan suuntaan lokakuun aikana, on tullut soutulaitteita, maastavetoalue, levy- ja käsipainoja enemmän.
No seuraavat parannukset toivoisin musiikkipuolelle, iskelmämusiikki ei mielestäni kuulu salille (tämä kärjistetysti sanottuna)Samaa mieltä. Lisäksi kuulin, että pitäisi tulla viä kyykkätelinekin. Sittenpä ei enää muuta tarvitsekaan .
Kuka helvetti noita gogo, yms vastaavia saleja oikeen suunnittelee satoja neliötä tilaa eikä vissiin yhtään kunnollista kyykkyhäkkiä? Eikö kyykkääminen ole nykyään jo prkl aika mainstreamia kun kaikki tahtoo bikini-lavalle pyllistelemään :D
Mihis asti koikkarin easyfitissä on nyt käsipainot? Eikö siellä siis oo tällä hetkellä yhtäkään kyykkytelinettä? :D
Viiskymppiset näytti olevan isoimmat käsipainot. Ei oo kyykkätelinettä vielä, tuloillaan on kuulemma. Smith löytyy.