Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voit ja se on suositeltavaa lajiasi ajatellen.voiko käydä punttiksella vaikka alottais nyrkkeilyn? olen ajatellut aloittaa ja reenit ois 3x viikos, mutta ei sitä puntin nostoakaan haluaisi jättää..
Mulle sano nyrkkeilyn valmentaja että ei kannata oikee puntata nyrkkeilyn kans samaan aikaan.
Mitehä tuo sitte on?
Älytön väite mielestäni! Painoharjoittelu on olennainen osa nyrkkeilyä jos haluaa pitää yllä nousujohteista kehitystä. En tiedä yrittikö valkkusi vain epäsuorasti sanoa, että aerobista harjoittelua ei saisi unohtaa punttauksen tullessa ohjelmaan. Nyrkkeily vaatii hurjasti monipuolista reeniä niin lihaskunnon kuin aerobisen suorituskyvyn alueella..
En näe mitään syytä olla käymättä puntilla vaikka nyrkkeilisitkin, kunhan muistat venytellä kunnolla ettei tule mitään revähdyksiä äkkinäisistä liikkeistä. Itse ennen harrastin karatea, ja eräs samassa seurassa harjoitellut vanhempi mies onnistui saamaan hauiksensa katki lyödessään kohdetta, joka väisti. Hän siis oletti osuvansa, ei osunut -> ylipitkä liike -> hauis sanoi naps.
ittekkin pitää tiistaina mennä ensimmäistä kertaa ja jos se on liiallisesti salista pois niin lopetan sen.
Kuntonyrkkeilyyn vai kilpanyrkkeilyyn?
ittekkin pitää tiistaina mennä ensimmäistä kertaa ja jos se on liiallisesti salista pois niin lopetan sen.
jos kilpailullisesti haluat pärjätä ni ei kannata edes alottaa jos raudan kolistelu on noin suuri juttu. mutta jos hupii käyt paukuttelee ni mikäs siinä.