Kuntosali Jyväskylästä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dwarfer
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen uusi tällä foorumilla ja koko kuntosalitouhussa, ja nyt uskaltauduin sitten kysäisemään noita Jyväskylän kuntosaleja.
Kokeilin tuossa hakua, mutta löytyi vain monitoimitalo ja yliopiston kuntosali.
Eli Mitähän kuntosaleja jyväskylän keskustan aluella on ja minkä hintaisia? Itse asun Huhtasuolla ja olisi mahdollsuus autolla/ pyörällä käydä salilla. Lähin kuntosali on varmaan Elixia, mutta hinnat ovat hieman suuria opiskelijalle.
Painotan vielä eli haussa on opiskelijabudjetille sopiva kuntosali, jonka ilmapiiri on ns. aloittelijaystävällinen.

Tähän mennessä mahdollisia kuntosaleja joita olen löytänyt:
SportLight / Lupaavin sali
Monitoimitalon sali / kuulemma melko huonot laitteen ja ruuhkainen?
Elixia / kallis opiskelijalle
Kuntokeskus Fiilis / Vaajakoski :jahas:

Kiitos mahdollisesta tuesta ja syvät pahoittelut jos tälläinen topic on jo jossain tai tämä on väärällä alueella.

Uimahallin yhteydessä on sali, jossa itse käyn.
Opiskelijan vuosikortti on 470€ ja erilaisia sarjakortteja löytyy, mutta ne ovat kalliita.
Hyvät laitteet ja painot jne, hyvä ilmapiiri, eikä oikeastaan moitittavaa.

Meet vaajakosken fiilikseen :thumbs: itsekin käyn siellä. Ja siellä reenaa myös Reijo "iso paha" Pasanen :D

Tähän mennessä mahdollisia kuntosaleja joita olen löytänyt:
SportLight / Lupaavin sali
Monitoimitalon sali / kuulemma melko huonot laitteen ja ruuhkainen?
Elixia / kallis opiskelijalle
Kuntokeskus Fiilis / Vaajakoski :jahas:

Kiitos mahdollisesta tuesta ja syvät pahoittelut jos tälläinen topic on jo jossain tai tämä on väärällä alueella.

Missäs opiskelet?

Monnarille ja aalto alvarin salille saa opiskelija-alennuksen, jos on yliopistolla kirjoilla. Muuten nuokin on kohtuullisen hinnakkaita. Aina hyvä vaihtoehto on Fitness Factory, joka löytyy keskustasta hotelli cumuluksen kellarista. Pieni sali, mutta edullinen ja "aloittelijaystävällinen".

Jos taas uskaltaudut isojen poikien sekaan, niin JVK:n sali kauppakadun yläpäässä on kohtuuhintainen. Tosin siellä voi tuntea itsensä pieneksi... ;)

Monnari on välillä hiukan ruuhkainen, mutta loistosali kunnolliseen treeniin eli rautaa ja vapaita painoja on riittävästi.

Sport-light on edullinen ja hyvä perussali, vaikka pienehkö tiloiltaan.

Jyväskylän ammattikorkeakoulussa lueskelen, tuohon tosin pääsee koulun omalle salille, mutta olisi hieman tarkoitus käydä tuon veljen kanssa taistelemassa painojen kanssa. Paljonhan tuo Fitness Factory maksaa vuodelta?
Aloittelijaystävällisyys on todella tärkeää, tämä nykyinen lihaskunto on erittäin onneton.

Sport-Lightia minä suosittelen. Aloittelijaystävällisyyttä löytyy takuulla ja hinta kertakäynnenkin erittäin kohtuullinen jos siis haluaa myös sen koulun ilmasen salin hyödyntään. Plussana VIP porukan kimppareenit Lightissa. ;)

Mitenkäs muuten pysäköinti Sport-Lightin lähellä? Ja saako sieltä aloittelija minkään laista avustusta oman ohjelman tekoon?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siellä salin takana on kadunvarressa aina tilaa, eli nou hätä sen puoleen. Mutta huomioi että siellä on vuoropysäköinti, eli ei kannata siihen vaan ruiskasta kattomatta millä viikolla saa millekin puolelle pysäköidä.

Ja saa siellä salillakin jeesiä ohjelmaan, mutta se käsittääkseni maksaa. Tosin varmasti treenaajat auttaa kysymyksissä, kuhan et minkään listan kanssa mene toisen treeniä "häiritsemään".

Täältä palstalta saat hyvän rungon ohjelmaasi katsomalla aloittelijoiden osion tärkeät ketjut. Ja eiköhän täältä joku lähde joskus sun kanssa niitä tekniikoitakin katsomaan. Itsekin voin tämän tehdä, kun melkein naapurissa asun, mutta aika vaan senverran kortilla, että ei tähän hätään pysty mitään lupaamaan. Tietty voit tulla sinne keskiviikkona joskus neljän pintaan, niin katotaan ehitäänkö jotain jo katsomaan oman treenin lomassa.

Mitenkäs muuten pysäköinti Sport-Lightin lähellä? Ja saako sieltä aloittelija minkään laista avustusta oman ohjelman tekoon?

Perus-settiohjelman (omalla valitsemallasi jaolla)saat kaupan päälle, mutta salillamme tekee nykyään henkilökohtaiset ohjelmat kilpailijataustainen Vahan Johanna.Jolla on hinta/laatu sekä tieto/taito- ja kokemus kohdallaan.:thumbs:

Käy katsomassa linkki:

http://www.sportlight.fi/henkkoht.php

http://www.sportlight.fi/johanna/index.php

Ja helmenä pohjalla salin asiakkaille: Sport-Heavyn myymälästä aina vähintään -7% alea :D

Make, Sport-Light/Sport-Heavy

Jees, hyvä tietää että vinkkejä löytyy. Tällä hetkellä en tosin voi vielä aloittaa kuntoilua, pitää yrittää tuo opintotuki saada juoksemaan kelalta. Ja mites muuten, saakos Sport-Lightista tingattua opiskelija-alennusta ;)

Jees, hyvä tietää että vinkkejä löytyy. Tällä hetkellä en tosin voi vielä aloittaa kuntoilua, pitää yrittää tuo opintotuki saada juoksemaan kelalta. Ja mites muuten, saakos Sport-Lightista tingattua opiskelija-alennusta ;)

kertamaksu 3,50
kk-kortti 27,-
vuosi 250,- + kuukausi kaupan päälle

näistä hinnoista ei oikein voi tinkiä;)

Make

www.sportlight.fi

Fitness Factory ei tosiaan ole myöskään huono vaihtoehto, etenki jos sattuu opiskelemaan IT-dynamossa josta ei ole kuin kiven heitto FF:lle. Hinta taitaa olla 30e/kk tällä hetkellä. Tosin Jukka on nykyään niin harvoin paikalla, että soittamalla pitää sopia "tapaaminen" salille mikäli kortin mielii. Salilla reenailee enemmistö harrastelevaa ja tällästä kitukasvusta porukkaa niinku esim. minä, mutta muutama muutama kilpaileva/kilpaillutkin löytyy sekä kehonrakennuksen että voimanoston puolelta. Sport-Heavyn kanssa hyvin samankokoiset ja -tasoiset varustelultaan, tosin FF:ltä löytyy sauna.

Itse annan ääneni Sport Lightille. Se on halpa ja hyvä sali ja itse pidän siitä. Käyn aina siellä treenaamassa jos mummolassa menen käymään.

Selvennyksen vuoksi:
Siis sali on Sport-Light keskussairaalantie 9.
Ja Urheilumyymälä on Sport-Heavy yliopistonkatu 21.
Sama firma kaksi kohdetta:)

Make

Mikäli jaksaa käydä aamuisin vääntämässä rautaa (ja kenelläpä se ei olisi heti herättyään toisena mielessä!), saa Fitness Factoryltä aamukortin kahteen kymppiin. Aamulla ei ruuhkaa ja kaikki tarvittavahan salilta löytyy pienehköstä koostaan huolimatta.

Monnari on välillä hiukan ruuhkainen, mutta loistosali kunnolliseen treeniin eli rautaa ja vapaita painoja on riittävästi.
Totta. Etenkin yliopisto-opiskelijoille monnari on hinta/laatu -suhteeltaan aika täydellinen. 30€/vuosi. Kolme penkkiä, neljä kyykky/vetopaikkaa, pari kiinteää vinopenkkiä, pari säädettävää vinopenkkiä, kolme ylätaljaa, kaksi alataljaa, kaksi smithiä, kaksi prässiä, kaksi hackia... Ja muut härpäkkeet vielä tuohon päälle.

Ruuhkaa on lähinnä 15-20, muuten tilaa on hyvin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom