Olen uusi tällä foorumilla ja koko kuntosalitouhussa, ja nyt uskaltauduin sitten kysäisemään noita Jyväskylän kuntosaleja.
Kokeilin tuossa hakua, mutta löytyi vain monitoimitalo ja yliopiston kuntosali.
Eli Mitähän kuntosaleja jyväskylän keskustan aluella on ja minkä hintaisia? Itse asun Huhtasuolla ja olisi mahdollsuus autolla/ pyörällä käydä salilla. Lähin kuntosali on varmaan Elixia, mutta hinnat ovat hieman suuria opiskelijalle.
Painotan vielä eli haussa on opiskelijabudjetille sopiva kuntosali, jonka ilmapiiri on ns. aloittelijaystävällinen.
Tähän mennessä mahdollisia kuntosaleja joita olen löytänyt:
SportLight / Lupaavin sali
Monitoimitalon sali / kuulemma melko huonot laitteen ja ruuhkainen?
Elixia / kallis opiskelijalle
Kuntokeskus Fiilis / Vaajakoski :jahas:
Kiitos mahdollisesta tuesta ja syvät pahoittelut jos tälläinen topic on jo jossain tai tämä on väärällä alueella.
Kokeilin tuossa hakua, mutta löytyi vain monitoimitalo ja yliopiston kuntosali.
Eli Mitähän kuntosaleja jyväskylän keskustan aluella on ja minkä hintaisia? Itse asun Huhtasuolla ja olisi mahdollsuus autolla/ pyörällä käydä salilla. Lähin kuntosali on varmaan Elixia, mutta hinnat ovat hieman suuria opiskelijalle.
Painotan vielä eli haussa on opiskelijabudjetille sopiva kuntosali, jonka ilmapiiri on ns. aloittelijaystävällinen.
Tähän mennessä mahdollisia kuntosaleja joita olen löytänyt:
SportLight / Lupaavin sali
Monitoimitalon sali / kuulemma melko huonot laitteen ja ruuhkainen?
Elixia / kallis opiskelijalle
Kuntokeskus Fiilis / Vaajakoski :jahas:
Kiitos mahdollisesta tuesta ja syvät pahoittelut jos tälläinen topic on jo jossain tai tämä on väärällä alueella.