Kuntosali Jyväskylästä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dwarfer
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Se JVK:n sali on kyl mainio eikä hinnalla pilattu. Tosin vähän askeettinen ja ehkä semmosessa anabolis-maineessa. Tosin ukot siellä noita voimapuolen janppoja.

Mä oon kanssa viihtynyt.Tuo on vähän niinku kotisali mulle. :kippis1:

Mitenkäs tuo ylä- ja alataljapolitiikka? Onko tietoa pakkojen painosta?

Entäs prässi ja hakki; saako rautaa minkälaisia määriä niihin lastattua?

Ja sellainen juttu vielä, notta mahtaakohan olla kuinka tukossa klo 17-19 välissä?

Kyllä taljoissa painot riittää (ainakin meikäläiselle ) . Nyt ei pysty tarkkaan muistamaan, mut pakat on ainakin 150+ kg.
Kumiremmi välitteiset, muuten
ihan ok, paitsi ylätaljan jalkatuki on arsesta.
Prässiin ja hakkiin saa rautaa kyytiin ihan tarpeeksi, en ole kuullut ainakaan
kenenkään "isonkaan" äijän siitä valittavan.

Ite käyn treenaamassa yleensä heti klo 16 jälkeen ja silloin ainakin sekaan sopii ihan hyvin.

Tuossa vielä saliarvostelu DeSe:n tekemänä:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=38910

Kyllä taljoissa painot riittää (ainakin meikäläiselle ) . Nyt ei pysty tarkkaan muistamaan, mut pakat on ainakin 150+ kg.
Kumiremmi välitteiset, muuten
ihan ok, paitsi ylätaljan jalkatuki on arsesta.
Prässiin ja hakkiin saa rautaa kyytiin ihan tarpeeksi, en ole kuullut ainakaan
kenenkään "isonkaan" äijän siitä valittavan.

Ite käyn treenaamassa yleensä heti klo 16 jälkeen ja silloin ainakin sekaan sopii ihan hyvin.

Tuossa vielä saliarvostelu DeSe:n tekemänä:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=38910

Kiitoksia taas tiedoista. Kuulostaapa aika makialta tämä sali. Täytyypä melkein suunnata sinne jumppaamaan kunhan nyt yleensä ensin pääsen edes paikkakunnalle muuttamaan...

Paitövei, mielestäni tuo tilojen väljyys/ruuhkattomuus on aina todella suuri plussa. Viimeiset kolme vuotta olen ollut pakotettu reenamaan sellaisella salilla, jossa 95% porukasta (pari-kolmekymppisiä opiskelijoita) tulee sinne lähinnä pitämään marttakerhoja ja jauhamaan schaissea kovalla äänellä (= huutamalla). Sitten kun koko sali on kuin ammuttu täyteen tällaisia sankareita niin eipä siitä reenistä paljon mitään tule.

Sekään ei haittaisi vaikka sali olisi suht ruuhkainen jos porukka todella oikeasti reenaisi eikä jauhaisi paskaa huutoääneen. Pahoittelen avautumista pinna rupiaa pettämään... :piis:

Se JVK:n sali on kyl mainio eikä hinnalla pilattu. Tosin vähän askeettinen ja ehkä semmosessa anabolis-maineessa. Tosin ukot siellä noita voimapuolen janppoja.

tuo riippuu ihan monelta salille saavut. siellä käy kyllä ihan hyvin bodauksessa kilpailevia/kilpailleitakin kavereita aina tiettyihin kellonaikoihin.

onhan se aika karunnäköinen ja pinnat ei kiillä mutta se ei haittaa kun siellä on tosi hyvä fiilis reenailla ja kokeneemmat kaverit neuvoo mielellään ja välissä voi tehdä yms kommunikaatio pelaa tosi hyvin.. tuo fiilis yleensä puuttuu salilta.

mistäpäin jyväskyläläiset ostaa kreatiininsa? Ite kävin kattoo seppälän prismasta, mutta ei ainakaan siellä näkyny, vaikka paljon fastin tuotteita muuten myyvät.

Keljon Prismassa on ainakin muutamaa sorttia eri kreatiineja. Ärsyttävästi osa tuotteista löytyy vaan jommastakummasta.

Mutta eikö kellään ole tietoa siitä Graniitin salista?

mistäpäin jyväskyläläiset ostaa kreatiininsa? Ite kävin kattoo seppälän prismasta, mutta ei ainakaan siellä näkyny, vaikka paljon fastin tuotteita muuten myyvät.

nythän se tuli se joku uus sali jonka yhteyteen avattiin ufs-kauppa. ite oon ufsista tilaillu netin kautta yleensä kreat, mutta luulis että prismastakin rupeais löytymään. seppälästä jos ei löydy niin kassojen jälkeen luontaistuotekauppaan ja sieltä kysymään...luontaistuotekaupoissa kannattaa vaan olla varuillaan näin yleensä ottaen, ite oon ainakin kuullut että saattavat tyrkyttää kaikenlaista kakkendaalia..

Mutta eikö kellään ole tietoa siitä Graniitin salista?

Graniitin salilla jonkun verran käyny ja ihan asiallinen sali on kyllä, nyt viimeks kävin ni oli uutta ala/ylä ja ristitaljaa tullu.. hyvät laitteet imo, Kerko merkkiset on useimmat... Plussaa ilmanvaihto hyvä ja eikä liian kuuma kesälläkään koska ollaan vuoren sisällä.. Miinukset kässäreitä sais olla enempi ja smith puuttuu.. Hinta kallis ja ei saa muistaakseni ostettua kun kertakortteja kuntosalille?

Graniitin salilla jonkun verran käyny ja ihan asiallinen sali on kyllä, nyt viimeks kävin ni oli uutta ala/ylä ja ristitaljaa tullu.. hyvät laitteet imo, Kerko merkkiset on useimmat... Plussaa ilmanvaihto hyvä ja eikä liian kuuma kesälläkään koska ollaan vuoren sisällä.. Miinukset kässäreitä sais olla enempi ja smith puuttuu.. Hinta kallis ja ei saa muistaakseni ostettua kun kertakortteja kuntosalille?

Ok, kiitoksia. Ja eipä tuossa hinnastossa tosiaan ole muita kuin kertamaksu ja 10 kerran kortti (34e). Ei taida opiskelijat saada tuonne mitään alennusta. Monnarihan on 33e/kk normaalisti, mutta yliopiston opiskelijoille 30e/vuosi. Vastaavan tyyppisestä alennuksesta haaveilin Graniittiin, mutta haaveeksi jäi. Kuitenkin tuo Graniitti oli mainittu yliopistoliikunnan sivuilla..

Eli taitaa Top Shape olla hinta ja sijainti mukaanlukien paras paikka, jos Kuokkalassa asustaa. Onko tuo kuinka aloittelijaystävällinen sali? Tokihan sitä hyvällä säällä jaksaisi monnarillakin käydä. Siellä vaan on aika paljon ruuhkaa iltaisin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kreatiinia taitaa saada muistaakseni jopa siitä keskustan Anttilan alla olevasta kaupasta. Hylly jossa on kaikki protskut ja hiilarit on ihan siinä kassan tuntumassa.

Onko kukaan testannut sitä uutta salia keskustassa? Siis jonka piti avata vuodenvaihteessa Torikeskukseen tai jonnekin sinne päin? Joskus lehdestä luin siitä, mutta ei talvella koskaan osunut silmään se paikka ja silloin kävin Elixiassa läheisyyden ja lapsiparkin takia. Tarttis keksiä kesälomille treenipaikka, Sport-Light tosin houkuttaa melko vahvasti edullisille hinnoillaan, ei taida se uus paikka ihan noihin hintoihin kyetä...

Onko kukaan testannut sitä uutta salia keskustassa? Siis jonka piti avata vuodenvaihteessa Torikeskukseen tai jonnekin sinne päin? Joskus lehdestä luin siitä, mutta ei talvella koskaan osunut silmään se paikka ja silloin kävin Elixiassa läheisyyden ja lapsiparkin takia. Tarttis keksiä kesälomille treenipaikka, Sport-Light tosin houkuttaa melko vahvasti edullisille hinnoillaan, ei taida se uus paikka ihan noihin hintoihin kyetä...

Positive?

vois melkeen käydä kokeilemassa jos ilmaseks pääsee testaileen...

e: ainakin töihin tullu mainoksia sieltä...

Eli taitaa Top Shape olla hinta ja sijainti mukaanlukien paras paikka, jos Kuokkalassa asustaa. Onko tuo kuinka aloittelijaystävällinen sali? Tokihan sitä hyvällä säällä jaksaisi monnarillakin käydä. Siellä vaan on aika paljon ruuhkaa iltaisin.

Juu Top Shape on ainakin mun mielestä ykkösvaihtoehto jos Kuokkalassa haluaa salilla käydä. Oon kirjottanu jonkun paskan arvostelunkin paikasta tonne Saliarvostelut-osioon.

Salilla ei todellakaan katsota aloittelijoita pahalla silmällä, koska siellä ei tosiaan juurikaan jättiläisiä käy. Apua saat myös varmasti kysymällä sekä asiakkailta että omistajilta, taitaa tossa joku maksullinen PT-palvelukin toimia.

Nyt on muuten muistaakseni 12.6 asti voimassa kesätarjous, eli 3kk kortti 90e ja opiskelijoilta jne 80 euroa.

Juu Top Shape on ainakin mun mielestä ykkösvaihtoehto jos Kuokkalassa haluaa salilla käydä. Oon kirjottanu jonkun paskan arvostelunkin paikasta tonne Saliarvostelut-osioon.

Salilla ei todellakaan katsota aloittelijoita pahalla silmällä, koska siellä ei tosiaan juurikaan jättiläisiä käy. Apua saat myös varmasti kysymällä sekä asiakkailta että omistajilta, taitaa tossa joku maksullinen PT-palvelukin toimia.

Nyt on muuten muistaakseni 12.6 asti voimassa kesätarjous, eli 3kk kortti 90e ja opiskelijoilta jne 80 euroa.

Kävikös Reiman siellä joskus vai muistanko ihan väärin?

Täällä on muuten aika hyvä sali tarjonta suhteessa kaupungin kokoon.

Elixia
Sats
Fitnesfactory
Kuntomaailma
Positive
Voimailijoiden kellari
monnari
Sport Light
Top Shape
ja pari privaatimpaa salia

Kaikki vielä n. 3km säteellä keskustasta, aika hyvin.

Jos jollain on halua myydä kesäksi satsin kortti mulle niin voisin ostaa:nolo:. Haluan luxusta :kuola:.

Muuten, onko tuolla sportlightilla mahdollista tehdä vinopenkkiä tangolla?
Kun tuolta kotisivuilta päätellen ei salilla kiinteä vinopenaa ole, mutta onko siellä säädettäviä penkkejä, joita voisi käyttää power rackissa?

Muuten, onko tuolla sportlightilla mahdollista tehdä vinopenkkiä tangolla?
Kun tuolta kotisivuilta päätellen ei salilla kiinteä vinopenaa ole, mutta onko siellä säädettäviä penkkejä, joita voisi käyttää power rackissa?

Kyllä on. Tosin kaksi hyvää säädettävää vinopenkkiä sijaistee salin toisessa päässä, joten ne pitää roudata räkkin sieltä jos mielii niissä treenata. Toinen on yleensä smithin alla. Varsinaisen rackin luona on vähän hikisempi vinopenkki.

Kyllä on. Tosin kaksi hyvää säädettävää vinopenkkiä sijaistee salin toisessa päässä, joten ne pitää roudata räkkin sieltä jos mielii niissä treenata. Toinen on yleensä smithin alla. Varsinaisen rackin luona on vähän hikisempi vinopenkki.

Jees, sitten voisinkin hankkia sinne kortin. Varmaan aika vapaasti pääsee tekemään rackissakin jos aamuisin intoutuu paikalle. Luulisi ainakin?
Monnarilla olen tähän mennessä treenannut, mutta se on kesällä viikonloput kiinni ja taitaa tuo sportlight olla halvempikin.

Jees, sitten voisinkin hankkia sinne kortin. Varmaan aika vapaasti pääsee tekemään rackissakin jos aamuisin intoutuu paikalle. Luulisi ainakin?
Monnarilla olen tähän mennessä treenannut, mutta se on kesällä viikonloput kiinni ja taitaa tuo sportlight olla halvempikin.

Itse kävin viime vuonna aamuisin ja sai tehdä mitä halusi. Koskaan ei ollut mikään paikka varattuna ainakaan pitkään. Asiakaskunta tuppaa vissiin käymään iltapäiväpainotteisesti. Tietääkseni Jyväskylän halvimpia saleja. http://ww.sportlight.fi/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom