Kuntopyörä - Hiottu tehopakkaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wonder
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 KUNTOPYÖRÄ – RAUTAINEN KARDIOKUNINGAS SALILLA 🔥

Meta description: Hiottu tehopakkaus, joka rakentaa kestävyyttä, polttaa rasvaa ja antaa jaloille armottoman työvuoron ilman iskuja nivelille.

vaikka se maitorahka ei todellakaan mitään herkkua ole. Ei todellakaan.

Vähän riippuu kans maitorahkan merkistä. Ehrmann on niistä kaikista miedointa, ja menee ihan hyvin maustamattomanakin. Ingmannin versio onkin sit jo reippaasti kitkerämpää ja aiheuttaa pykimisreaktioita.

En ole mikää guru, mutta sinun tapauksessasi tyhmempikin osaa kertoa missä mättää. Yllätys yllätys, 99% varmuudella syy on tuossa ryyppäämisessä. Aika lailla taitaa olla turhaa hommaa joku ruokavalion siistiminen, jos viikossa parina päivänä otetaan viinaa ja kolmantena podetaan krapulaa. Eikä mikään ihme, että tuolla menolla ei ole varaa "kalliiseen" ruokaan (haloo! vihannekset on kalliita mutta baarissa on kuitenkin varaa tilata 3€ tuoppeja).
Nimenomaan. Kyse on aivan puhtaasti siitä, mikä kenellekin on tärkeintä. Jos ei ole halua/kykyä luopua ylenmääräisestä ryyppämisestä, niin silloin se halu laihtua ja elää terveesti ei ole "tarpeeksi" kova.

PS. Jos sitä viunaa on aivan pakko juoda, niin kirkas viina + sokeriton limu on todennäköisesti paras vaihtoehto. Punaviini ei todellakaan ole vähäkalorista juotavaa.

Eikä mikään ihme, että tuolla menolla ei ole varaa "kalliiseen" ruokaan (haloo! vihannekset on kalliita mutta baarissa on kuitenkin varaa tilata 3€ tuoppeja).
Anteeksi nyt vain jos menee offtopikiksi, mutta tämä ihmetyttää itseänikin kovasti. Yks kaveri (tyttö) valitteli aina kun opiskelijana ei ollut rahaa ostaa esim. rypsiöljyn sijaan oliiviöljyä, piti aina ostaa halvinta leivän päälle jne.. olisi halunnut ruveta syömään terveellisempää ruokaa mutta ei kuulemma ollut varaa. Kuitenkin sitten meni joka ilta punkkua pullollinen (oikeasti). Ja röökiä aski tai pari. Kun asiasta mainitsin niin :curs: ärr ja murr!

Onko ne prioriteetit niin vaikea saada kohdilleen? Vai onko se dokaaminen nyt sitten niin kivaa että se ajaa kaiken edelle? Helvetti, ihmiset valittaa että ei voi ostaa prodee kun se maksaa sen ~20 euroo säkki. Mitä saa jossain fucking onnelassa 20 eurolla? Pääsee sisälle ja ostaa itselleen kaljan ja röökiaskin ja tiputtaa loput hilut vessassa siihen kusiselle lattialle, vittu. Anteeksi.

Niin lähinnä kyse oli siitä että kiinitän huomioita hiilareihin eli niin sanottuun ketodiettiin eikä niinkään paljon kaloreihin koska tuo miinuskaloreilla pelailu ei ole aiemmin tuottanut tulosta. Yhtenäkään päivänä hiilarit ei ole ylittänyt 50g ja arkipäivisin jää alle 20g. Punkkupullon lisäksi baarissa siis menee jotain 4kaljaa. Ja eikö se niin mene että reub rahoja ei lasketa ja lopuilla sitte ostetaan ruokaa jos riittää. ;) Eli haeskelin lähinnä jotain kommentteja jotka tietää tuosta ketoilu+kuntoilu hommasta jotain. Eikä nuo kaloritkaan niin hirveenä mene viikonloppuna plussan puolelle koska ei sitä etes jaksa syödä kuin yhesti ennen ku aukasee sen punkkupullon. Krapulassa saattaa sitte kyllä jonku omatekosen pizzan vetästä mutta hiilareita siinä pohjassa on noin 40g

Niin lähinnä kyse oli siitä että kiinitän huomioita hiilareihin eli niin sanottuun ketodiettiin eikä niinkään paljon kaloreihin koska tuo miinuskaloreilla pelailu ei ole aiemmin tuottanut tulosta. Yhtenäkään päivänä hiilarit ei ole ylittänyt 50g ja arkipäivisin jää alle 20g. Punkkupullon lisäksi baarissa siis menee jotain 4kaljaa. Ja eikö se niin mene että reub rahoja ei lasketa ja lopuilla sitte ostetaan ruokaa jos riittää. ;) Eli haeskelin lähinnä jotain kommentteja jotka tietää tuosta ketoilu+kuntoilu hommasta jotain. Eikä nuo kaloritkaan niin hirveenä mene viikonloppuna plussan puolelle koska ei sitä etes jaksa syödä kuin yhesti ennen ku aukasee sen punkkupullon. Krapulassa saattaa sitte kyllä jonku omatekosen pizzan vetästä mutta hiilareita siinä pohjassa on noin 40g

Alkoholi on puhtainta mahdollista sokeria eikä todellakaan sovi ketolle!!! Ketoosi ei taatusti toimi jos juot joka viikonloppu. Etenkin jos juot kaljaa ja punaviiniä.

Jos miinuskaloreilla pelailu ei ole tuottanut tulosta, olet laskenut kalorisi väärin. Jos kulutat enemmän kuin syöt, painosi laskee. Se on juuri näin yksinkertaista.

Edit. Ja vasta nyt luin tuon kommenttisi syömisestä ja viinistä. Eli syöt kerran ennen kuin alat ryyppäämään. Juuri näin. :jahas:

Joo. Unohda.

Ompa jengillä pipo tiukalla tänään.. mitään muuta ei siis ole tehtävissä kuin että elä ryyppää enää ikinä ottamatta ollenkaan kantaa noihin muihin mitä oon kirjotellu. Eikait täällä varmasti kaikki diettaaja/kuntoilijat ole mitään raimo raittiita. Jotain vinkkejä tai juomien vaihtamista ei tarjoilla ollenkaan. Ja kyllä meikä siihenki varmaan pysyis että ois juomatta tai ainaki vähentäis tuota 2x viikossa mutta vihaseksi vetää sitte.

Niinno oon lukenu tuloksista joissa tyypit hyvin puottaa painoa vaikka sitä häppääki otetaan aina joskus. Kai se sitte ei vaan mun kohalla toimi :itku:

Ite dokasin ennen niin perkeleesti. Sit aloin kuntokuurille ja ei viinan tippaakaa. Paino alko tippuu jo varmaa senki takia. Olihan se mukava 3kk:n jälkee ottaa häppää kunnolla yks viikonloppu ja nyt on tullu välillä kans rilluteltuu, mut on se ryyppäily menettäny parhaimman hohtonsa. Mieluummin sitä hikoilee salilla tai lenkkipolulla ku rapuloissaa seuraavana päivänä...

Ompa jengillä pipo tiukalla tänään.. mitään muuta ei siis ole tehtävissä kuin että elä ryyppää enää ikinä ottamatta ollenkaan kantaa noihin muihin mitä oon kirjotellu. Eikait täällä varmasti kaikki diettaaja/kuntoilijat ole mitään raimo raittiita. Jotain vinkkejä tai juomien vaihtamista ei tarjoilla ollenkaan. Ja kyllä meikä siihenki varmaan pysyis että ois juomatta tai ainaki vähentäis tuota 2x viikossa mutta vihaseksi vetää sitte.

Luulisi noista muista aloittelijaketjuista saavan sen verran itse selville, että miinuskalorit ovat avain siihen painon pudotukseen. Kaikenmaailman ketoilut sopii niille, joilla tuo ruokavalio on jotenkuten muuten kunnossa. Ei niillä mitään pelasteta, jos puolet viikosta ollaan alkoholin vaikutuksen alaisina ja muutenkin syödään miten sattuu.

Vaikuttaa vähän siltä, että etsit jotain ihmekeinoa, jolla paino lähtisi putoamaan eikä sinun tarvitsisi tinkiä mukavista elämäntavoistasi. Sellaista keinoa ei nyt vain löydy, muuten siellä baarissa näkyisi varmaan huomattavasti enemmän atleetteja (ja meikäläiselläkin olisi pyykkilautavatsa).

En viitsi ottaa edes kantaa tuohon ajattelutapaan, että ilman tuplaryyppyä viikossa elämässä ei ole tarpeeksi sisältöä.. Kannattaisi varmaan keksiä vähän muuta tekemistä.

Niinno oon lukenu tuloksista joissa tyypit hyvin puottaa painoa vaikka sitä häppääki otetaan aina joskus. Kai se sitte ei vaan mun kohalla toimi :itku:

Punkku ja 4 bissee usein ei ole vähän.
Mutta on turha luulla että pystyt diettaan jos kerran viikossakin vedät tuollaisen satsin.

Itsellä menee 6-pack light-sidukkaa kuukaudessa. Kaloreita 600kcal. Thatsit.
Mut hei, ihan what makes you happy.

okei okei, huomisen jälkeen alan vähentään ku porukka on sitä mieltä että se on ainoa vaihtoehto vaikka ku sitä ajattelee niin itku meinaa tulla on se sen verran mukavaa :D eli huomenna vielä kaverin synttäreitä viettään sitte alkaa tällä pojalla vähentäminen tuon viinan suhteen. Hankala vaa olla sit himas ku tottunu noissa baareissa juokseen ja kaverit kanssa, tuntuu ettei niitäkään nää muuten ku yöjuoksuilla. :P Tuo liikunta on vissiin ihan ok hommissa näin alussa, tietty noille välipäiville vois vielä keksiä jotain kevyttä hommaa ku ne tulee yleensä vaan istuttua kämpillä.

päivitystä taasen nyt paino on 82.1kg elikkäs 10kg lähtenyt 7 viikossa, tavoitteeseen vielä 7 kg eli 75kg. Gmanille sen verran että voithan sää siällä baarissa käydä muutenkin kun tuhannen kännissä. Itse olen baarissa käynyt suurin piirtein 2 viikon välein yhtenä päivänä jonka pidän itselleni ns.cheattipäivänä. eli mulla ei suurta vaikutusta ole ollut muutaku seuraavan aamun kauhia morkkis kun tullut juotua vattalline tai hiukan toistakin. mutta siitä vaan sitten tiukka dietti jatkuu. :rock:

joo voin kokemuksesta kertoa että alkoholi sotkee dieetti asiat aina,vaikka miten vähän sitä olisi ottavinaan,oon kokeillut kiertää totuutta kaikella mahdollisella tavalla,ja tarkoitan KAIKELLA,kun tuntu et dokaaminen on niin tärkeää et siitä ei voisi luopua.Mutta oli pakko myöntää tosiasiat itselle,jos haluaa tuloksia niin alkoholin käyttö on järkeistettävä,mun tapauksessa luovuin siitä toistaiseksi kokonaan.

Mut nyt on olo todella hyvä,kohta 3kk ottamatta pisaraakaan,mut tarkoitus ei ole lopettaa alkoholin käyttöä kokonaan,nyt vaan yritetään vetää 6kk dieettiä ilman alkoholia,katotaan miten käy.

Random Fatman 20.02.2007 sanoi:
Päivitystä omaan tilanteeseen, vaaka näyttääpi ekaa kertaa vuosiin nippanappa alle 100kg, tarkemmin sanottuna 99,5kg. Ei voi valittaa sillä matkan varrella on kuitenkin ollut muutama kosteampikin juhla, mitä ei sosiaalisista syistä ole yksinkertaisesti voinut jättää väliin :kippis1: ;)

Iso käsi vaan kaikille muillekin pudottajille :worship:

Kesää odotellessa :rock:

Päivitystä taasen, 95,9 täällä tänään (lähtöpaino oli siis joulukuun alussa ~115). Viimeks 2003 painanu näin "vähän" :hyper:

Eihän se alkoholi tietenkää järkevää dietillä oo, mutta eipä pienet juhlimiset ainakaan itsellä ole vielä ihan hirveästi hidastanut tahtia... :)

Vaan vielä on matkaa... :( 75kg ois semmone mikä kuulostais hyvältä :rolleyes:

Ei muutaku :whip: Rupee ulkonaki olee ihmisille sopivat lenkki-ilmat :thumbs:

Alkoholi on puhtainta mahdollista sokeria eikä todellakaan sovi ketolle!!! Ketoosi ei taatusti toimi jos juot joka viikonloppu. Etenkin jos juot kaljaa ja punaviiniä.

Mitä sä nyt oikein höpötät? Tuohan on täyttä puutaheinää, poislukien tietenkin se ettei alkoholi sovi dieetille, mutta syyt ovat kylläkin aivan jossain muualla kuin mitä tuon tekstisi perusteella voisi ymmärtää.

Mitä sä nyt oikein höpötät? Tuohan on täyttä puutaheinää, poislukien tietenkin se ettei alkoholi sovi dieetille, mutta syyt ovat kylläkin aivan jossain muualla kuin mitä tuon tekstisi perusteella voisi ymmärtää.

On sitä vuosia sit ketoiltu ja 3 päivän rännejäkin vedetty kettosilla, kirkasta vodkaa vaan ja fun lightii..ite reenasin tuon kevään ja dieaattisin 15kg poes samalla!mutta eihän lopputulos ole tietenkään sama jos olis ollu juhlimat..:jahas:

Tuo terveydenhoitaja väitti, että sellanen 40min neljä kertaa viikossa ois ihan hyvä määrä kävellä? Pitääköhän paikkaansa? Ite oon pyrkiny vetämään kolmesti sen 10km. Kumpi parempi? Jotenki tuntuu nyt, että tuo 40min vois olla parempi. Tuossa kympissä mulla kestää sellanen 1h30min kävellessä.

Tuskin se terveydenhoitaja tarkoitti, että ei saisi kävellä pitempään kuin 40 min kerralla. Luulen, että hän tarkoitti tuon 4 x 40 minuutin olevan sellainen määrä, jolla jo tuloksia selvästi tulee (sekä kunnon että laihtumisen suhteen). Toisaalta se on sen verran pieni määrä, että ohjelman toteuttaminen ei kuitenkaan tunnu mitenkään ylivoimaiselta. Yhteensä tuosta tulee 2 tuntia 40 minuuttia viikossa.

Jos taas kävelet kolme kertaa viikossa 1,5 tuntia, niin tuosta tulee 4,5 tuntia viikossa. Kyllähän se periaattessa laihduttaa enemmän kuin edellinen (jos teet molemmat kävelyt samaa vauhtia), mutta asiassa on monta mutkaa:
- Jos jaksat kävellä lyhyet lenkit selvästi pitkiä kovempaa vauhtia, voi ero kalorinkulutuksessa (aikayksikköä kohti) olla niin suuri, että käytännössä laihdut molemmilla tavoilla yhtä tehokkaasti.
- Paraskaan ohjelma ei laihduta yhtään, jos sitä ei viitsi noudattaa. Kynnys lähteä 40 minuutin lenkille voi olla paljon pienempi kuin kynnys lähteä 1,5 tunnin lenkille. Sen vuoksi voi käytännössä hyvinkin käydä niin, että oikeasti toteutunut kävelymäärä on 4x40 min ohjelmalla suurempi kuin 3x1,5 h ohjelmalla.

Suosittelen itse, että otat tavoitteeksesi kävellä 4 kertaa viikossa vähintään 40 min. Jos sitten jollain kerralla huvittaa kävellä pidempään, niin sitten voit tehdä reilusti pidemmän lenkin. Mutta jos tuntuu, että 40 minuuttia riittää, niin lopetat hyvällä omallatunnolla siihen. Pääasia, että liikunta tuntuu niin hauskalta, että lähdet pian lenkille uudelleen.

Back
Ylös Bottom