blackorwhite
Banned
Parin viikon hiljaisuus noin innostuneelta ennakoi pahaa
Mutta enivei, oli paino sitten laskenut tai noussut niin blakkis oppi suunnan oikeaan ja toivottavasti pystyy jatkamaan tiellään. Jos ei niin nopeasti kuin haluaa, niin kuitenkin oikeaan suuntaan.
Jaa nyt kyllä kuullosti pahalta. Jätkät niinku luuli että meikä luovuttaa :curs: Pakko antaa ruoskaa teille kaikille siitä hyvästä :whip: En oo luovuttanu vaan on tullu sairastettua tässä puoltoistaviikkoo ja nyt sit lomalla tullu oltua muissamaailmoissa.
Ai että meikä luovuttanu ;) Oon puottanu paremmin ku moni muu ;) Just äsken hypähin tuolle vaa'alle ni näytti painoa olevan enää 95,7kg. En tiiä paljon oli viimeks ku tänne ilmotin, tais olla jotain 97½kg jos muistan läheskään oikeen. Alkanu kädetki jo muotoutuu sen näköseks ettei enää ois fläsää. Mistä se läski lähtee niinku ensimmäisenä? Ai nii ja on muuten jääny lenkkeilyt ja salilla kkäynnit mut paino vaan putoo. Vaikka bissee vetäis miten paljon ja roskaruokaa ni ei vaan nouse ku putoo? :D Ootteko te nyt ihan varmoja, että se viinanjuonti lihottaa? Mulla on kyllä asiaan pikkasen toisenlainen näkemys. Tai sitten se johtuu siitä, että mulla toimii kerran päivässä se syöminen, mut sillon käytän siihen aikaa tunnin ja syön huolellisesti kaikki tärkeet. Ensin salaatit ja vihannekset ja sit peruna/riisi/makaroni ja niitten kans lihaa. En tiiä eikä kiinnosta ku vaan putoo tää paino :D Johtuukohan se siitä, että mulla tulee aivan selvästi jälestäpäin aina tää painonputoaminen? Kyllä musta vähän siltäkin tuntuu, että mulla on ylimäärästä nestettä kehossa vieläkin ihan jumalattomasti. Vaikken juo mitään ni silti saa pissillä kokoajan olla.
Sori tuli hirveen sekava tuosta kappaleesta ku piti aina lisäillä sinne erinäisiä tekstejä ku tuli mieleen tässä kirjottamisen ohella.
Joku kyseli muuten mun rintalihaksesta. Ei siihen oo koskaan mitään sattunu, ihan kondiksessa on. Ruvennu vaan vituttaa se sali ku se on aina niin saatanan täynnä ettei mitään järkee. Alkanu into menemään sielläki käymisestä ku menee ni jaa jokaisessa laitteessa joku pyllimässä. Muutenki sit ku siellä liikkuu ni pitäis perseessäki näkevä silmä olla eikä housuja jalassa ku saa varoa ettei muita tuupi. Tänään muuten alan taas ottaa lenkit mukaan tähän hommaan. Ois kyllä hienoa jos sais nää rintalihakset kuntoon. Eihän tämmösellä erolla uskalla ees naisen kans makkariin mennä ku nauraahan se perkele heti :D Ennen tämä ero ei ollu ees näin paha ku exän kans olin, en tiiä. Johtunee että oon oikeakätinen, mut nyt ois kiva saada tää homma reilaan. Liekö pec deck hyvä vehe siihen? Sit vaan kaikki teen tangolla? Vois lähtä tästä paskalle haisemasta. Palaillaanhan jo illalla!
Nii ja vielä loppuun, että motivaatio alkanu kusemaan tuon paskan salin takia.

Minnes päin sitä lähetään?:D
reissu tulossa