Eli tarkoitus olisi kesään mennessä/aikana saada parannettua ihan joka osa-aluetta: Lihaskunto, Nopeus, Kunto, Ketteryys, Notkeus.
Voisitteko laittaa muutamia harjoitteita esiin?
Olen 168cm, 61½kg, ikää 14v. Olen käynyt kohtalaisen usein salilla, juon massajuomaa nimeltä Mus-L-Blast 2000. Ja olen ajatellut käydä siellä salilla noin 1-2 krt viikossa.(Jos nuo tiedot mitään auttavat)
Kiitos etukäteen! Kerron lisää jos tarvitsette jotain tietoa!
Voisitteko laittaa muutamia harjoitteita esiin?
Olen 168cm, 61½kg, ikää 14v. Olen käynyt kohtalaisen usein salilla, juon massajuomaa nimeltä Mus-L-Blast 2000. Ja olen ajatellut käydä siellä salilla noin 1-2 krt viikossa.(Jos nuo tiedot mitään auttavat)
Kiitos etukäteen! Kerron lisää jos tarvitsette jotain tietoa!
. Kuinka paljon aikaa olet valmis käyttämään päivässä tai viikossa fyysisen kuntosi kohottamiseen? Oletko asettanut joitakin tavotteita itsellesi? Ikää sinulla on vielä kohtalaisen vähän, ja sen huomioon ottaen oletkin fiksusti kehittämässä kaikkia osa-alueita. Nuorena kannattaa harjoitella hyvinkin monipuolisesti eikä keskittyä liikaa yhteen osa-alueeseen. 2 salikertaa viikossa (1- tai 2-jakoisella ohjelmalla) olisi tässä vaiheessa varmastikin riittävästi perusvoiman kehittämiseen, mutta mitä muuta liikuntaa harrastat tai olisit halukas harrastamaan?