Kuntokeskukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
42
Huomasin tämän päivän Helsingin sanomissa mainoksen missä oli Suomen Polkupyörätukulla alennuksessa Proteus PSS-312 Studio 3 niminen kuntokeskus 349€.

Onko kellään kotona vastaavia kuntokeskuksia?
Itse olen vasta aloittelija näissä salilla käyneissä, joten tuommoinen olisi mukava kotona. Miten pitkään sitten riittänee tuossa keskuksessa nuo painot.

Eli mielipiteitä noista kotikuntokeskuksista.

Enpä tiedä onko tuo nyt kuitenkaan ostamisen väärti. Yleensä noissa ei painot tosiaan pitkälle riitä ja sitten tollaset tuppaa olemaan melko "huteria".
Ja eipä tuo treenaaminen Joensuun saleilla välttämättä kauhean kallista ole. Kuten esimerkiksi Puntti-Pojilla, Noljakassa.

Meillä oli aikoinaan kotona (siis lapsuuden kodissa) kaiken maailman vempeleet, ja ihan pätevä "sali", mutta jotenkin se kotona itsekseen nyhrääminen ei oikein iskenyt.

Seurauksena äippä hommas itselleen kortin paikalliselle salille, me siskon kanssa treenattiin lajitreenit harkoissa ja iskä laitto puntti- ja aerobiset vehkeet rahoiksi... näin siis meillä, mutta jollain homma toimii varmasti hyvinkin.

Ja eihän niissä laitteissa ollut mitään vikaa, ihan hyviä vehkeitä. Ei vaan ollut meidän juttu. Ihan toisenlaista mielipidettä vois antaa varmasti moni, eikä vähäisimpänä herra B. Mustonen omasta Manalastaan :)

Edit: niin ja jo tuolloin yhdestä "monitoimivempeleestä" painot oli aika kortilla, ja allekirjoittaneella oli ikää tuolloin n. 14v

Originally posted by Jonny
Onko kellään kotona vastaavia kuntokeskuksia?
Itse olen vasta aloittelija näissä salilla käyneissä, joten tuommoinen olisi mukava kotona. Miten pitkään sitten riittänee tuossa keskuksessa nuo painot.

:offtopic: Mää hyvä mies salille, siellä saa rempata niitä vehkeitä niin paljon kuin napa ruskaa. Ja mää sit vaikka sinne Mäkkäriin. Au auu.