Kunto-ohjelma aloittelijalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Donutti
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi! Oon 16v poika, ja haluisin tietää jonkun hyvän kunto-ohjelman. Oon 175cm pitkä ja painan 48 kiloa. Oon käynyt jo jonkin aikaa salilla ja juoksen sillon tällön. Niin ja sitten minkälainen olisi sitten hyvä ruokavalio? Haluaisin käydä 2x viikossa salilla ja juoksemassa. Minkälainen siis olisi teidän mielestä hyvä kunto-ohjelma mulle? PS: Oon lukenut kaikki topicit eikä mikään niissä olevista kunto-ohjelmista tunnu sopivan minulle.

Joku yksijakoinen. Esim kultainen kuusikko tms. Eli siis raskaita perusliikkeitä ym. treeniin, esim. mave, kyykky, penkkipunnerrus, leuanveto, dippi, pystypunnerrus, kulmasoutu, suorin jaloin maastaveto...

Vastaavia topikkeja löytyy ainaki satakakstoistajapuolimiljoonaa.

Kultaiseen kuusikkoon siis kuuluu:

Penkkipunnerrus 3x10
Kyykky 4x10
Leuanveto 3x
Pystypunnerrus 4x10
Hauiskääntö 3x10
Vatsat 3-4x20.

Syöt enemmän ku kulutat, proteiinia n. 2g/painokilo.

No lenkkeilyllä ei periaatteessa ole paljon väliä, paitsi jos yleiskuntoa haluat pitää yllä.
Kannattaa syödä TODELLA paljon, 175 cm ja 48 kg huh huh, ruokaa napaan.

Ite sinuna varmaan ton kultasen kuusikon tekisin 2 kertaa viikossa esim. maanantaina ja perjantaina. Sit jos haluut juosta niin käyt sit noina välipäivinä lenkillä. Sit vaa reilusti ruokaa proteiineja, hyviä hiilareita ja rasvoja sekä tarpeeks vitamiineja. Aamulla kalaöljyt. Eiköhän noilla alkuu pääse. Tuo G6 ois tarkotus tehä kolme kertaa viikossa, mutta jos et pääse salille kuin 3 kertaa viikossa niin kyllä sekin riittää.

Back
Ylös Bottom