Kuntavaalit 2008

Vasemmistoliiton räksyttävälle rakkikoiralle lähti.
Ehkä jopa itsestäni vasemmalle, mutta ajattelin että tasapainoittaisi hienosti virnuilevien kokoomuslaisten rintamaa. (Salaa toivon että vetelisi suoraan turpaan, uhkailisi, ja kannettaisiin aina välillä vaikka porukalla pihalle viilenemään :D).
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja vasemmistoliittoa ne ketkä uskovat että työmarkkinatuen 2,5-kertaistaminen valtionvelalla on fiksua :rolleyes: ja persuja rasistit. Niin just. Tiedän kyllä mitä äänestän ja rahamies olisin mielelläni ;)

Kokoomuksen "työväenluokan tasolle alentuminen" on kyllä vähän korni veto.


Oikeat perussuomalaiset ei oo rasisteja. Töitä saa Suomeen tulla tekemään, tervetuloa vaan! Ennustan, että noi roippeet karsiutuu tuolta puolueesta pikku hiljaa pois, kun tajuaa ettei ne sinne kuulu.

Masa veti taas ässän hihasta kun tuli myöhemmin paikalle. Korhonen sai sitten ottaa ensimmäiset paskat niskaan kepun tuloksista:D
 
Oikeat perussuomalaiset ei oo rasisteja. Töitä saa Suomeen tulla tekemään, tervetuloa vaan! Ennustan, että noi roippeet karsiutuu tuolta puolueesta pikku hiljaa pois, kun tajuaa ettei ne sinne kuulu.

No joo... Kaikissahan meissä aina pieni rasisti asuu. Ymmärrän kyllä erittäin hyvin PS:n kasvanutta suosiota, joka on kasvanut samaa tahtia kun maa on kansainvälistynyt ja lehdet ovat repineet näyttäviä lööppejä EU:n tyhmyyksistä. Se on saanut paljon sellaista perusjunttia massaa innostumaan, jotka normaalisti eivät jaksa innostua mistään, mutta jotka tykkäävät syyttää muita kaikista väärin menneistä asioista.

Soini on kyllä erittäin symppis ja fiksu kaveri, mutta myös armoton populisti, joka osaa käsittellä tuota sopulilaumaa. Hyviä mielipiteitäkin useista asioista, mutta samalla kaveri hyväksyy noiden "roippeiden" riehumisen natsimerkkien kanssa. Sieltä kuitenkin tulee ääniä, joten ollaan vaan kieltävinään moinen vihaaminen...

Edit: Pyssylle ja muille kavereille :thumbs:
 
Soini on kyllä erittäin symppis ja fiksu kaveri, mutta myös armoton populisti, joka osaa käsittellä tuota sopulilaumaa. Hyviä mielipiteitäkin useista asioista, mutta samalla kaveri hyväksyy noiden "roippeiden" riehumisen natsimerkkien kanssa. Sieltä kuitenkin tulee ääniä, joten ollaan vaan kieltävinään moinen vihaaminen...
Soini on kyllä esiintynyt erittäin taitavasti etenkin tässä rasismikysymyksessä. Kun puolueessa on myös näitä ääriaineksia, ja kun mediassa yleisesti heille tyrkytetään rasistipuolueen leimaa, puolue saa rasistien äänet ilman että Soinin tarvitsee itse koskaan sitoutua rasistisiin kannanottoihin. Siten myös ei-rasistit voivat äänestää puoluetta. Eli luulen että Perussuomalaiset itse asiassa hyötyy tästä (jokseenkin perusteettomasta) rasistipuolueen maineesta.
 
Nyt kun moni näyttää olevan sitä mieltä, että Perussuomalaisten joukossa on "rasisteja" ja "ääriaineksia", niin linkittäkää tänne nyt sitten niitä kyseenalaisia ehdokkaita. Vai oletteko vain menneet valtamedian vipuun?

Itse äänestin tietenkin Perussuomalaisia. :dance:
 
Siis mä en kyllä tajua tuota hommaa. Keskustalla on tällä hetkellä suurin kannatus äänten laskennan mukaan, mutta nuo kaikki vaan puhuu "Keskusta on nyt hävinnyt pelin" Vanhanenkin ihan depiksessä. En ymmärrä.
 
Siis mä en kyllä tajua tuota hommaa. Keskustalla on tällä hetkellä suurin kannatus äänten laskennan mukaan, mutta nuo kaikki vaan puhuu "Keskusta on nyt hävinnyt pelin" Vanhanenkin ihan depiksessä. En ymmärrä.
Keskusta ei saa paljoa ääniä isoista kaupungeista. Näiden laskenta etenee viimeisenä. Tästä johtuu tuo valuminen alaspäin laskennan edetessä.
 
Siis mä en kyllä tajua tuota hommaa. Keskustalla on tällä hetkellä suurin kannatus äänten laskennan mukaan, mutta nuo kaikki vaan puhuu "Keskusta on nyt hävinnyt pelin" Vanhanenkin ihan depiksessä. En ymmärrä.

Joo mutta kun se ero ei tule riittämään. Keskustaa on aina äänestetty ennakkoon enemmän kuin muita isoja puolueita. Tällöin kun varsinaisen vaalipäivän ääniä alkaa tulla enemmän, keskusta tippuu.

Edit;hidas ja vissiin vielä väärä vastauskin...=) Meitsi rocks!!
 
Ensinnäkin haluaisin kiittää kaikkia ehdokkaita!

Toiseksi :dance2:
 
Jaakko on kyllä pakkiksen hauskin kirjoittaja. Agitaattorina itse Aatun H:n luokkaa ja selkeesti ihan yhtä kujalla myös. Jaakolle oma blogi, jossa se kertoo montako kiloa veristä pihviä se vetelee päivittäin naamaan.

En äänestäny. Vaalikone antoi SDP:tä, keskustaa, vasemmistoliittoa ja jopa Kristillisiä. Säikähdin noista sen verran pahasti, että jäin kotiin.

E: Jutta on Milffi. Jos sheivaa pillunsa, niin olisin heti valmis. Sellanen mukasiveellinen, kunnon lutka.
 
Voi kun tuo Vanhanen on sympaattinen:haart: En haluais nähdä sitä surullisena :( Tuollanen nalle.

Mutta joo noinhan se taitaa olla mitä vastailitte mun kysymykseen. En vain ajatellut, että ne noin vahvasti uskois ennustuksiin.
 
Jutta on Milffi. Jos sheivaa pillunsa, niin olisin heti valmis. Sellanen mukasiveellinen, kunnon lutka.

:hyper: Tiukka meininki! Onko tuolla lapsella vielä omia lapsia? Eli voiko se olla MILF, sanan varsinaisen määritelmän mukaan?
 
Ensinnäkin haluaisin kiittää kaikkia ehdokkaita!

Toiseksi: Vähän vaikeuksia ymmärtää ton Korhosen logiikkaa. Kaveri on huolestunut siitä että puolueen viesti ei ole mennyt perille kun kannatus polkee paikallaan. Odottaako se siis, että vasemmistoliiton kannatuksen pitäisi kasvaa? Jos ja kun vasemmistoliitto perinteisesti haluaa profiloitua kaikista heikoimpien asemaa ajavana puolueena, niin tarkoittaako se sitä, että Korhonen haluaa että yhä useammalla menis tässä maassa huonommin? Vai onko kyse vain siitä, että kaikista huonoimmassa asemassa olevat eivät ymmärrä äänestää vasemmistoliittoa? Tai laajemmin siis itselleen parasta vaihtoehtoa. Joko niin tai vaihtoehtoisesti näitä huono-osaisia ei vain ole enempää (mikä on hyvä juttu, eikä pitäisi Korhostakaan harmittaa) tai b) myös muut puoleet huolehtivat kaikista heikoimmassa asemassa olevista(vaikea uskoa, ja kova paikka varmaan Korhosellekin).
 
Back
Ylös Bottom