ei oo totta, joku tuc täällä pakkotoistossa. Eiks se suomi24 tai siellä sun haukkujen saaminen riitä sulle :d:d sua pitää haukkua nyt joka paikas mis oot ahahhahahahaha.........
Ilmastonmuutos on luonnollinen juttu ja auringon säteet vaikuttaa siihen aika paljon ja planeetan normaalit syklit.
Ihminen ei voi sille mitään eikä ikinä tuukkaan voimaan sille mitään.
Hiilidioksidiveroilla johon juttus tähtää ni ei muuta tehä ku: Diktaattorit saa uuden välineen alistaa kansaa. Tyhmät vihreät, siis hyvin tyhmät, ajaa asiaa läpi. Wtc 911 iskujen avulla ei saada enää diktatuurilakeja läpi kovin helposti ni uus juttu on "ilmastonmuutos". Lopulta ku on saatu jonkulainen mahdollinen uus maailmanjärjestys planeetalle ni vihreiden kannattajat ja edustajat on ne jotka ekana tapetaan koska ne ei saa jäädä tajuumaan että niitä kusetettiin.
Ahahahah.
Suosittelen sulle dokumenttia jota et ikinä tuu kattoo: http://video.google.com/videoplay?docid=1070329053600562261
nii ja ite syön lihaa paljon ja tuun aina syömään. Parhaimmillaan oon syöny noin 1kg sisäpaistia vuorokauden aikana. Suomalaisesta pihvikarjasta, hakaniemen hallista. Rotu limousine. Usein teen myös entrecote pihvejä, 2cm paksusina, 3.5min molemmilta puolilta valurautapannulla voin kanssa ja verta valuu niistä kiitettävästä ku ne suuhun pistää. Veri valuu suupieliä pitkin mmmmmmmmmmm. Mulla onki reininlihasta 1kg lihapaloja pakkasessa, meenki hakee ne ihan vaan sun kunniaks.
Ja olen äänestänyt! Perussuomalaisia..... Vihreiden vihollisia, koska tahdomme ihmisille vapauksia emmekä eu diktatuuria.
Lääkkeet! Lääkkeet!