Kuntavaalit 2008

ei oo totta, joku tuc täällä pakkotoistossa. Eiks se suomi24 tai siellä sun haukkujen saaminen riitä sulle :d:d sua pitää haukkua nyt joka paikas mis oot ahahhahahahaha.........



Ilmastonmuutos on luonnollinen juttu ja auringon säteet vaikuttaa siihen aika paljon ja planeetan normaalit syklit.

Ihminen ei voi sille mitään eikä ikinä tuukkaan voimaan sille mitään.

Hiilidioksidiveroilla johon juttus tähtää ni ei muuta tehä ku: Diktaattorit saa uuden välineen alistaa kansaa. Tyhmät vihreät, siis hyvin tyhmät, ajaa asiaa läpi. Wtc 911 iskujen avulla ei saada enää diktatuurilakeja läpi kovin helposti ni uus juttu on "ilmastonmuutos". Lopulta ku on saatu jonkulainen mahdollinen uus maailmanjärjestys planeetalle ni vihreiden kannattajat ja edustajat on ne jotka ekana tapetaan koska ne ei saa jäädä tajuumaan että niitä kusetettiin.
Ahahahah.

Suosittelen sulle dokumenttia jota et ikinä tuu kattoo: http://video.google.com/videoplay?docid=1070329053600562261

nii ja ite syön lihaa paljon ja tuun aina syömään. Parhaimmillaan oon syöny noin 1kg sisäpaistia vuorokauden aikana. Suomalaisesta pihvikarjasta, hakaniemen hallista. Rotu limousine. Usein teen myös entrecote pihvejä, 2cm paksusina, 3.5min molemmilta puolilta valurautapannulla voin kanssa ja verta valuu niistä kiitettävästä ku ne suuhun pistää. Veri valuu suupieliä pitkin mmmmmmmmmmm. Mulla onki reininlihasta 1kg lihapaloja pakkasessa, meenki hakee ne ihan vaan sun kunniaks.

Ja olen äänestänyt! Perussuomalaisia..... Vihreiden vihollisia, koska tahdomme ihmisille vapauksia emmekä eu diktatuuria.

Lääkkeet! Lääkkeet!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oma panos myös kunnalliseen vaikuttamiseen annettu...toivottavasti valitulla linjalla saadaan jotain muutosta aikaiseksi monikulttuurin rajaamiseksi.
 
Tässä hyvin tiivistetty, miksi menin uurnille, ja yritin etsiä koulutettua ehdokasta.


Sama juttu, taitaa olla just tällasia jätkiä jotka persuja äänestää..

--

Löyty YLEn vaalikoneella sopiva ehdokas, ajaa juuri oikeita asioita, asuukin samassa kaupunginosassa ja puolue Kokoomus :thumbs:
 
Mul on nyt vähän erikoisemmat vaihtoehdot tässä. Äänestääkkö Perussuomalaista vai kokoomuslaista. Eli äänestänkö kahden asiakysyksen perusteella vai yleisesti järkevimmän linjan

Minä olen ollut Kokoomuksen jäsen jo useampia vuosia kuin jaksan muistaa mutta sen jälkeen, kun Halla-aho lähti politiikkaan olen aina äänestänyt häntä.
Totta puhuen Persut ovat minun mielestäni ihan liikaa vasemmalla ja en paljoakaan arvosta heitä mutta on kuitenkin yksi asia ylitse muiden...
 
Sama juttu, taitaa olla just tällasia jätkiä jotka persuja äänestää..

--

Löyty YLEn vaalikoneella sopiva ehdokas, ajaa juuri oikeita asioita, asuukin samassa kaupunginosassa ja puolue Kokoomus :thumbs:
No ei siinä mitään. Toiset tietää ketkä tyypit on eu:n takana ja toiset tietää mitkä niiden suunnitelmat on.

Toiset ei tiiä ja ei tuu tietää. Äänestys sen mukasta.
 
Ei oo totta, joku tuc täällä pakkotoistossa. eiks se suomi24 tai siellä sun haukkujen saaminen riitä sulle :D:D sua pitää haukkua nyt joka paikas mis oot ahahhahahahaha.........



Ilmastonmuutos on luonnollinen juttu ja auringon säteet vaikuttaa siihen aika paljon ja planeetan normaalit syklit.

Ihminen ei voi sille mitään eikä ikinä tuukkaan voimaan sille mitään.

Hiilidioksidiveroilla johon juttus tähtää ni ei muuta tehä ku: diktaattorit saa uuden välineen alistaa kansaa. Tyhmät vihreät, siis hyvin tyhmät, ajaa asiaa läpi. wtc 911 iskujen avulla ei saada enää diktatuurilakeja läpi kovin helposti ni uus juttu on "ilmastonmuutos". Lopulta ku on saatu jonkulainen mahdollinen uus maailmanjärjestys planeetalle ni vihreiden kannattajat ja edustajat on ne jotka ekana tapetaan koska ne ei saa jäädä tajuumaan että niitä kusetettiin.
ahahahah.

suosittelen sulle dokumenttia jota et ikinä tuu kattoo: http://video.google.com/videoplay?docid=1070329053600562261

Nii ja ite syön lihaa paljon ja tuun aina syömään. Parhaimmillaan oon syöny noin 1kg sisäpaistia vuorokauden aikana. Suomalaisesta pihvikarjasta, hakaniemen hallista. Rotu limousine. Usein teen myös entrecote pihvejä, 2cm paksusina, 3.5min molemmilta puolilta valurautapannulla voin kanssa ja verta valuu niistä kiitettävästä ku ne suuhun pistää. Veri valuu suupieliä pitkin mmmmmmmmmmm. Mulla onki reininlihasta 1kg lihapaloja pakkasessa, meenki hakee ne ihan vaan sun kunniaks.

Ja olen äänestänyt! Perussuomalaisia..... Vihreiden vihollisia, koska tahdomme ihmisille vapauksia emmekä eu diktatuuria.
Perussuomalaisia tuli itsekin äänestettyä, mutta mitä tuohon nyt sanoisi.

Sieg Hail!
image
 
No ei siinä mitään. Toiset tietää ketkä tyypit on eu:n takana ja toiset tietää mitkä niiden suunnitelmat on.

Toiset ei tiiä ja ei tuu tietää. Äänestys sen mukasta.


Mitä sä jauhat jostain EU:sta kuntavaalitopicissa? Meinasitko että kuntasi valtuusto saa Suomen pois unionita? :lol2:
Voit tietty toistella Soinin teesejä ja väittää Mannerheimia natsiks, ei se mun ongelma ole.
 
Sama juttu, taitaa olla just tällasia jätkiä jotka persuja äänestää..

--

Löyty YLEn vaalikoneella sopiva ehdokas, ajaa juuri oikeita asioita, asuukin samassa kaupunginosassa ja puolue Kokoomus :thumbs:


Niin no kokoomusta ainakin äänestävät rahamiehet ja sitten ne jotka eivät tiedä mitä äänestää. Kaiken kiteyttää edelleenkin kokoomuksen toivotaan toivotaan talkoot. Aika pelleilyä, kun yrittävät nyt vedota kansaan esittämällä työväenpuoluetta:down:
 
Ilmastonmuutos on luonnollinen juttu ja auringon säteet vaikuttaa siihen aika paljon ja planeetan normaalit syklit.

Ihminen ei voi sille mitään eikä ikinä tuukkaan voimaan sille mitään.
Olen kerrassaan vaikuttunut meteorologisen tietämyksesi tasosta. Opeta meitä oi guru :worship:


Hiilidioksidiveroilla johon juttus tähtää ni ei muuta tehä ku: diktaattorit saa uuden välineen alistaa kansaa. Tyhmät vihreät, siis hyvin tyhmät, ajaa asiaa läpi. wtc 911 iskujen avulla ei saada enää diktatuurilakeja läpi kovin helposti ni uus juttu on "ilmastonmuutos". Lopulta ku on saatu jonkulainen mahdollinen uus maailmanjärjestys planeetalle ni vihreiden kannattajat ja edustajat on ne jotka ekana tapetaan koska ne ei saa jäädä tajuumaan että niitä kusetettiin. ahahahah.
:wtf: :david: :lol2: Lääkkeet... foliohattu... vuorattu huone...
 
Noniin nyt on äänestetty ja kohta odotellaan, kuinka suureksi perussuomalaisten kannatus nousee. Vaalien äänikuninkaaksi tulee varmaan Soini tai joku Vapaavuori. Halla-Aho kovana haastajana.
 
Ääni lähti vasemmistoliitolle.
 
Niin no kokoomusta ainakin äänestävät rahamiehet ja sitten ne jotka eivät tiedä mitä äänestää. Kaiken kiteyttää edelleenkin kokoomuksen toivotaan toivotaan talkoot. Aika pelleilyä, kun yrittävät nyt vedota kansaan esittämällä työväenpuoluetta:down:

Ja vasemmistoliittoa ne ketkä uskovat että työmarkkinatuen 2,5-kertaistaminen valtionvelalla on fiksua :rolleyes: ja persuja rasistit. Niin just. Tiedän kyllä mitä äänestän ja rahamies olisin mielelläni ;)

Kokoomuksen "työväenluokan tasolle alentuminen" on kyllä vähän korni veto.
 
SKP:lle lähti ääni. He ovat tulevaisuuden tekijöitä.

Ja toivoit Seppo Lehdon menevän läpi? Minusta hänen ajatukset ovat kyllä ainakin kotisivunsa perusteella erittäin kaukana SKP:n aatteista. Tai sitten on multa jäänyt joku väliin.
 
Piti kirjoittaa jotain fiksua, mutta ei taida sopia tähän threadiin. :D
Öö joo, pari vaalikonetta tuli tehtyä ja sama jamppa molemmissa kärkisijoilla, kokoomukselle heilahti.
 
En jaksanut äänestää tässä kelissä. Katselin himassa futuramaa ja postissa tulleen äänestyslapun poltin vahingossa muiden paperiroskien mukana. Eläköön demokratia.
 
Back
Ylös Bottom