Kunnon sali Espoosta ???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja huuke
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Muutin tässä espooseen kuun alussa ja heti ekana kysyin kaverilta että mistäs löytyy lähin sali. No kaveri sano että urheilupuistosta, kun Leppävaarasta on tarkemmin ottaen kyse. Kävin tietysti ostamassa kausikortin heti, mikä irtosikin 33e:llä. Ekana suuntasin urheiluhallin salille ja järkytys oli suuri. Laitteet oli varmaan 10 vuotta vanhemmat kuin pikku kylän salilla jossa aiemmin kävin. Osa käyttämistäni laitteista puuttui ja lopuissa oli sitten huonot säädöt. Esim. peck deckissä sai säädettyä vai penkin korkeutta :). No seuraavaksi kävin sitten uimahallin salilla ja se oli muuten parempi mutta siellä oli samanlaiset laitteet... Eli olisiko teillä tietoa missä kannattaisi käydä seuraavaksi kokeilemassa ??? Mielellään leppävaarassa kun jalkapelillä on liikkeessä. Urheilupuiston sali on kyllä vielä käytävä testaamassa kun kortti käy myös sinne mutta pelkäämpä että se on aivan vastaava :(

Laitteet ja laitteet. Itselläni on pelkkää positiivista sanottavaa Espoon kaupungin saleista. Hyvät suorituspaikat ja tarpeelliset kamat löytyy, esim. mainitsemasi Leppävaaran uimahallin sali on erinomainen treenipaikka. Mitä nyt porukkaa on joskus aika paljon.

XL-GYM muuttaa Leppävaaraan tai tarkemmin ottaen Perkkaalle 25.9.
Se ON hyvä sali - kohta 3 vuoden kokemuksella Tapiolasta.
Entisenä Leppävaaralaisena paikalliset on tuttuja ja Xl on aivan eri tasolla kuin mikään niistä.

xl-gym on lähempänä vaimoa kuin kuntosalia.

Joo ite oon tykänny XL:stä tosi paljon. Paitsi et siel on se energy :curs:

Itse muutin kanssa Espooseen tämän kuun alussa ja kun tkk:lla opiskelen niin päädyin siihen Otahallissa olevaan saliin. Blue fitness taitaa olla nimi.. sinne kuitenkin saa tkk:laiset ihan sopivat alennukset. Sali itsessään on melko pieni, mutta vehkeitä riittää (melko ahdasta). Tuon hinnan perässä tuolle salille kuitenkin menin ja en muita saleja edes tarkastanut, joten vertailupohjaa ei oikein ole.

Btw, tutustuin tuolla salilla myös uuteen laitteeseen, eli leuanveto"telineeseen", jossa saa haluamansa verran avustusta. Eli toi sopii hyvin minunlaiselle nynnylle, joka ei saa kuin 7-8 leukaa :) Voi siis tehdä myös pidempää sarjaa.

Kaupungin saleilla on mulle sopiva hinta-laatusuhde.

Originally posted by trebla
tkk:lla opiskelen

Kuin myös. Tänä syksynä alottelin :kippis1:
Onko sulla se aamu-only kortti vai kokopäivän? Onko paljon porukkaa sillon kun käyt?

tkk:lla opiskelen

Täältä löytyy vielä kolmas ja satunpa tietämään vielä pari muutakin pakkiksen lukijaa, jotka opiskelee ko. laitoksessa. :)

Kävin kans tutustumassa tohon Blue Fitnessin saliin. Vaikutti hyvältä mestalta. TKK:n opiskelijathan saa sinne hyvät alennukset, joten loppuhinta on alle puolet esim. Esport Centerin hinnasta. Ilmapiiri on varmasti parempi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
XL:n henkilökunnassa on jotain vikaa. Hinta on aika korkea. Ja nyt se muuttaa landelle, muuttaa nimensä DANAFITNESSIKSI, perinteitä kunnioittaen luultavasti maalaa seinänsä pinkeiks ja varmaan edelleen soittaa NRJ:tä. Vaihdan salia.

Milloin-vaan-kortti Bluella on 95e/4kk=23,75e/kk. <a href="http://www.hut.fi/Yksikot/Opintotoimisto/liikunta/ajankohtaista.html#bf" target="_blank">Hinnat</a>
Olin juuri tarkastamassa esportin sivuilta hintoja, mutta en löytänyt pelkkää punttista :confused: Ennen oli ainakin 205e/6kk=34,17e/kk. Mikäli Esportkin on muuttamassa linjaansa (pakko ostaa kaikki aerobicit sun muut homoilut samalla) niin voi otaniemi kutsua tätä jamppaa :curs:

Tkk:lla minäkin juuri aloittelin. Kävi vaan sen verran huono tuuri etten saanut otaniemestä kämppää joten toistaiseksi on kai tyytyminen näihin Espoon kaupungin saleihin kun kuitenkin opiskelijabudjetilla ollaan liikkeellä. Tuosta Otahallin salista olen kuullut vain hyvää ja toivonkin että asuntojono etenee nopeasti :)

Originally posted by astro
Kuin myös. Tänä syksynä alottelin :kippis1:
Onko sulla se aamu-only kortti vai kokopäivän? Onko paljon porukkaa sillon kun käyt?

Joo mulla on se aamupäivä-kortti, olisko ollut klo7-14 voimassa. Yleensä oon mennyt ekan luennon jälkeen eli siinä kymmenen jälkeen ja porukkaa on ollut melko vähän, ~5-10 henkeä, kun taas illalla taitaa olla reilusti enemmän. Tai ainakin kun kävin klo20 aikoihin ostamassa salikortin niin porukkaa oli pirusti.

Nyt kun näyttäis että pakkiksella on useitakin tkk phukseja, niin pitäiskö järjestää jonkinlainen miitti vaikka siihen Otahallin salille ? Mä ainakin olisin messissä :)

Originally posted by huuke
Tkk:lla minäkin juuri aloittelin. Kävi vaan sen verran huono tuuri etten saanut otaniemestä kämppää joten toistaiseksi on kai tyytyminen näihin Espoon kaupungin saleihin kun kuitenkin opiskelijabudjetilla ollaan liikkeellä. Tuosta Otahallin salista olen kuullut vain hyvää ja toivonkin että asuntojono etenee nopeasti :)

Mutta eihän se kämppä mitenkään vaikuta tuohon Otahallin käyttöön ? Itsekin asun kaverin luona Friisilässä ja käyn Otaniemessä salilla. Vai mitä oikein tarkoitit :confused:

No joo, eihän se periaatteessa vaikuttaisikaan mutta ei ole kivaa jos salikäynti matkojen kanssa alkaa olla luokkaa 3 tuntia :) Huonot yhteydet tänne sieltä kun pitää vaihtaa välissä. Voisihan sitä käydä heti luentojen päätteeksi mutta sitten väsyttää niin pirusti...

tkk phukseja

Sinä et ainakaan ole sähköllä... sana "phuksi" paljasti...

Blue fitness on ihan hyvä välineistöltään, mutta iltaisin siellä on aivan liian paljon väkeä. Lähden sieltä melko varmasti pois tammikuussa juuri tästä syystä... Espoon kaupungin sali kutsuu...

Itse olen maksanut salista aina 120euroo/6kk. Hinnat ovat tietysti voineet muuttua rempan jälkeen.

Espoon saleista puheenollen, onko joku käynyt Tuulimäen väestösuojassa?

Pitäisi Otahalli joskus käydä katsomassa, jos vaikka näkis pakkiksen kynäniskoja :david:

Minun ensimmäinen posti! :whip:

Täytyi ihan postata kun täällä niin paljon näkyi kohtalotovereita tkk:lta. Tosta blue fitnessistä sen verran, että iha toimiva ja hyvä sali mielestäni. Nyt kun sinne vielä laajennuksen seurauksena saadaan aika hyvin tilaa lisää, niin ei ole enää niin ahdastakaan :thumbs: Ellei sitten sitä kaikkea lisääntynyttä tilaa sitten täytetä uusilla fitness-vempeleillä. Hope not.

Iltaisin salilla on populaa, mutta kyllä sinne yleensä sekaan on mahtunut. Taitaa alkuviikko olla sitä pahinta ruuhka-aikaa.

Otahallin Blue Fitness on varustustasoltaan, sijainniltaan ja hintatasoltaan TKK:lla opiskelevalle aivan mainio paikka.

Itse en vain oikein pidä siitä Blue Oyster Bar -ilmapiiristä. Ehkä 10 prosenttia salilla kävijöistä treenaa tosissaan ja kovaa, loput näyttävät olevan paikalla vain tälläytyäkseen muotivaatteisiin, hukuttaakseen hiuksensa geeliin ja hengaillakseen kavereiden kanssa penkkipunnerruspaikan luona.

Ainoa kunnon miinus varustelussa on powerrackin puuttuminen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom