Kunnon sali Espoosta ???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja huuke
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by Hulkki
Otahallin Blue Fitness on varustustasoltaan, sijainniltaan ja hintatasoltaan TKK:lla opiskelevalle aivan mainio paikka.

Itse en vain oikein pidä siitä Blue Oyster Bar -ilmapiiristä. Ehkä 10 prosenttia salilla kävijöistä treenaa tosissaan ja kovaa, loput näyttävät olevan paikalla vain tälläytyäkseen muotivaatteisiin, hukuttaakseen hiuksensa geeliin ja hengaillakseen kavereiden kanssa penkkipunnerruspaikan luona.

Ainoa kunnon miinus varustelussa on powerrackin puuttuminen.

Ekan kerran kun menin salille ja pikaisesti vilkuilin ympärilleni niin vehkeistä päätellen sali vaikutti melko kovaa treenaavien paikalta, mutta todellisuus olikin jokseenkin erilainen. Tuli jotenkin outo olo kun ekaa treeniä olin tekemässä ja näin pari heppua tekemässä kyykkyä melkolailla päin helvettiä. Tämä lienee kuitenkin aivan jokapäivästä meininkiä, mutta tähän asti olen treenannut vain yhdellä salilla ja siellä treenattiin kovaa ja oikein. No, nyt olen kuitenkin tottunut tuohon että tuolla Otahallin salilla meininki on hieman erilainen :) Itselle kun alkaa asepalvelus tammikuussa niin eipä sillä paljon väliä ole missä nämä 3kk treenailee. Muistaa vaan keskittyä omaan touhuun ja unohtaa mitä muut hölmöilee.

Otahallin salilla ei taida tosiaan perinteistä power-rackia olla, mutta vastaavanlainen kyykky/maastaveto-"teline" (tai miksi sitä nyt kutsuisikaan) sieltä kyllä löytyy. Se ajaa mielestäni miltei saman asian kuin power-rack.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom