Kuningasliike :)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pystypunnerrus käsipainoilla, seisaaltaan ja kädet eri tahtiin. Toinen nostaa ja toinen laskee samanaikaisesti. Saa tehdä tasapainon eteen paljon enemmän töitä eikä mitään valtavaa vastusta tarvitse, 30kg hantteleilla saa allekirjoittanut tehdä jo töitä tosissaan.

Pakko sanoa vielä kyllä vähän aikaa harjoitelleena työntö. Siinä tangon saaminen suorille käsille vaan tuntuu paljon palkitsevammalta kuin perus bodausliikkeissä.

Edit. tarkennus.

Ite oon tykästyny ranskalaiseen punnerrukseen. Varmaa kyytiä ojentajille, joka kerta!:puntti: Eihän sillä koko vartaloa reenata, mutta jos ketjun aloittajan viestin ymmärsin niin ei tässä mitään yleisliikettä haettukkaan..

Joo tää on kyllä pakko sanoa.. Vitun kipeetä vaan tekee eikä saa paljoa rautaa tankoon jos meinaa tehdä puhtaasti :D Ronnien ez tangolla tehty kapea penkki/ranskis combo toimii myös. Ja omat kikat esim crusifixia ei näe kenenkään ikinä tekevän käsille, samoin kun hammerikääntöjä ns. rinnan suuntasesti poikittain. Törkeän hyvä pumppiliike.

On todellakin. Tein yhes vaiheessa tota hammeria+ keskitettyä hauiskääntöö superina ja on kyl omalla kohalla ainakin toiminu varsin hyvin:puntti: Ja pumppi sitä luokkaa ettei oo muilla liikkeillä onnistunu samanlaista saamaan:D

Pakko myöntää että oma suosikkini on lankkupenkki tommoselta 5-10cm lankulta, tuonu mulle ainakin tosi paljon voimaa loppuojennuksiin kun se ennen oli mun heikoin.
Toisena suosikkina jos pitäis joku mainita yhen käden kulmasoutu. tuntuu hyvin :)

Ojentajille tehotreeniä, levytanko esim kyykkytelineessä sopivalla korkeudella ehkä rintalihasten korkeudella tai alempana ja napataan käsillä kiinnii ja sukelletaan tangon alle ja kammetaan ylös ojentajien avulla.

Alkaa t-paidan hihat kiristämään tällä reenillä.

Treeni perustuu tietysti raskaiden perusliikkeiden ympärille, mutta harvinaisemmista liikkeistä, jotka olen itse todennut tehokkaiksi voisi mainita Glute Ham Raise:n ja voimapyörä suorin jaloin avustettuna taljalla. Näitä ei valitettavasti kovin usein näe saleilla tehtävän.

Rinnalleveto ja palomiespunnerrus (muscle-up).

Noiden lisäksi ei juuri muuta tarvitakaan. Raskaita perusliikkeitä suurille lihasryhmille monen nivelen yli. Rinnallevetoon vielä kun yhdistää punnerruksen suorille käsille, niin saa lähestulkoon koko kropan treenattua yhdellä liikkeellä. Enpä vaan ole juuri nähnyt porukan kumpaakaan tekevän niillä saleilla, joilla itse olen käynyt.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tempaus ja rive, erittäin monipuolisia liikkeitä molemmat.

On todellakin. Tein yhes vaiheessa tota hammeria+ keskitettyä hauiskääntöö superina ja on kyl omalla kohalla ainakin toiminu varsin hyvin:puntti: Ja pumppi sitä luokkaa ettei oo muilla liikkeillä onnistunu samanlaista saamaan:D

Juurikin näin :) Ojentajille vastaavat bravuurit on kahden käden ranskalainen punnerrus käsipainolla, seisten esim scottitukea vasten.. Tämän kun tekee oikein niin ei voi muuta kun tuntea pumpin. Päälle vielä pudotussarja taljassa narulla esim pään takaa eteen, kroppa siis etukenossa :) Tässä voi vetää itsensä niin loppuun että kymmenen kiloakin tuntuu vitulliselta saavutukselta.. Tämä ei tosin ole mikään normi kuntoilijan joka kertanen ojentajaliike vaan pikemminkin toisinaan tehty herättely :D Tärinä on taattu ;)

Rintatuettu pystypunnerrus niskantakaa, joko käsipainoilla tai smithissä. Erittäin hyvä eristävä liike hartioiden takaosille ja trapetziuksille. Onko kukaan kokeillut?

Etukyykky - Teki kirjaimellisesti / silminnähtävästi / oikeesti - kaikki housut pieniksi kolmen kk aikana. sarjapainot kasvoi sillon 50 -> 92.5.

Dippi - Oli joskus tarkoituksena tehdä vuorotellen kapean leuanvedon kanssa eri koko kropan treeneissä yhteensä 50 toistoa niin että jos menee alle 4 sarjan niin lisää painoja. No tuli alotettua pelkällä kropan painolla ja painot kasvoi 1.5 kk aikana 0 -> 35 kiloon. Sain vihdoin ojentajiin pienen erottuvuuden :D

huhu, pystysoutu levytangolla, viimeinkin löyty liike jolla koko hartiaosasto lähti kasvamaan..

Hyvä liike myöskin, kantsii kokeilla myös takaapäin.. Itselläni naksuu suoralla tangolla ranteet tässä ylösvetovaiheessa ikävästi, etuversiossa siis..

Niskantakaa työntöpunnerrus tjsp(Behind the neck push press) ehdottomasti. Se mitä Pudzianowskin Mariusz tykkää tehdä. Löysin liikkeen vasta kuukausi-pari sitten ja kummasti on olkapäiden kohdalta alkaneet paidat kiristää enemmän. :-)

Toinen mainitsemisen arvoinen liike voisi olla yliraskaat olankohautukset tangolla.. En nyt tälle parempaa nimeä keksi. Mutta siis räkissä tehden, kunnon romuilla, nopeita ja lyhyitä sarjoja jalkoja apuna käyttäen ja niin että kuitenkin olkapäät nousee kunnolla ja sitten pistää painolle vastaan alas tullessa. Viime treenissä meni 3x3 165kg:lla ja päälle muutama kutonen parikymmentä kiloa kevyemmällä. Tän liikkeen tekemisen huomaa vielä ainakin pari päivää jälkikäteen.

Suositut

Back
Ylös Bottom