Vuosikausien koulukiusaushelvetistä ylös rypeneenä mulla on iha nollatoleranssi kaikenlaiseen naljailusta poikkeavaan vittuiluun ja turhaan kiusantekoon. Oon päättänyt että sellaisen lopetan välittömästi tavalla tai toisella, ne lempeät keinot ja "suck it up"-tyyli on kokeiltu. Ei toimi. Tämän päätöksen kun tein niin en ole ainuttakaan tilannetta joutunut kuitenkaan em. tavalla ratkaisemaan, josta olen kiitollinen. En tiedä onko tuuria, fyysisen habituksen tuomaa kunnioitusta vai se silkka fakta, että tuollainen mielenlujuus oman tilan arvosta huokuu ulospäin eikä kukaan sitten lähde väkisin härnäämään.
Kyllä se vaatii nyt trnajankin tapauksessa pienen fyysisen väliintulon. Se on oikeastaan ihan sama että nostatko rinnuksista seinälle vai nostetaanko sut lopulta. Tuo painiin joutuminen on monesti sellainen herätyskello toisellekin osapuolelle, että nyt menee överiksi. Mikäli sitä järkeä lainkaan siellä päässä on.
Kyllä se vaatii nyt trnajankin tapauksessa pienen fyysisen väliintulon. Se on oikeastaan ihan sama että nostatko rinnuksista seinälle vai nostetaanko sut lopulta. Tuo painiin joutuminen on monesti sellainen herätyskello toisellekin osapuolelle, että nyt menee överiksi. Mikäli sitä järkeä lainkaan siellä päässä on.