Kun puhe ei riitä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kiukku
  • Aloitettu Aloitettu
Vastatkaa nyt koulukiusaajat tähän ketjuun, mikä sai teidät lopettamaan kiusaamisen? Nyrkki naamaan? Opettajan torut? Pakkikseltakin löytyy varmasti useampi kiusaaja - puntinkolistelun pariin ei aina ne viisaimmat kaverit eksy.

Puhuisin ihan yleisesti kiusaamisesta. Itse olin näitä passiivisia kiusaajia eli en koskaan aloittanut mitään, mutta en myöskään ollut sitä vastaan. Lukion alussa vaihdoin sitten puolta kun älysin, että kuinka tyhmää se on. Ei ollut mitään ulkopuolista painetta joka oisi saanut minut lopettamaan. Ylä-asteella jouduin kuraattorin puhutteluun pariin otteeseen, mutta se oli vain bensaa liekkeihin siinä iässä. En minä tuosta ylpeä ole ja pahoillani kiusattuja kohtaan. Vaikka en nyt enää voi sitä perua niin yritän ainakin tulevaisuudessa pelkästään puolustella ihmisiä muutamia poikkeuksia lukuunottamatta: kiusaan edelleen, mutta vain jotain toista kiusaajaa ja siinä en nää mitään väärää.

Voisin vielä tarkentaa, että minun kiusaaminen oli aika lailla henkistä. Ala-asteen jälkeen ei ole ollut fyysistä kiusaamista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Trnaja, vaikka ei mitenkään aiheeseen liity niin saanko kysyä mittasuhteitasi? Teen tämmöistä henkilökohtaista mietiskelyä, että minkä kokoista ihmistä kiusataan.

Trnaja, vaikka ei mitenkään aiheeseen liity niin saanko kysyä mittasuhteitasi? Teen tämmöistä henkilökohtaista mietiskelyä, että minkä kokoista ihmistä kiusataan.

Pituutta 177cm taisi olla viimeksi kun mitattiin (sitä ennen mitattiin 180cm, jotta ota tuosta nyt selvää..), painoa 105-110kg (en ole käyny vaa'alla aikoihin), iloisesti bulkilla tällä hetkellä :) Mikään harjanvarsi en ole, kroppa ei todellakaan ole täyttä lihasta.

Sellainen harhakuva, että lapset syntyvät viattomina, on roskaa. Lapset ovat kusipäitä ja rikollisia, kunnes heidät nuhteella, kurilla ja palkkioilla ajetaan sisään yhteiskunnan yhteisiin pelisääntöihin, millä voimme asioida ja olla keskenämme sovussa.

Me, Suomi, olemme olevinamme hyvinvointiyhteiskunta ja mallimaa, mutta edelleen kusemme elämän tärkeimmät vaiheet länttäämällä kaikki nassikat samoihin soppiin, emmekä valvo keitoksia tarpeeksi, antaen niiden palaa pohjaan.

Lisää järjestystä siis lasten ja nuorten päivälaitoksin.

Hyvin sanottu. Valitettavasti suunta on päinvastainen :/

Koulu on kova paikka perkele. Turpiin vaan ja onnee vai miten se meni? Pitäis pakkislaisilla olla koulussa pakkispaita päällä nii osais kaikki kusipäät suosiolla olla vittuilematta, koska täältä saa aika lailla yhdenlaiset ohjeet vittuilemisen lopettamiseksi! :rock: :D

Koitin olla provosoitumatta, etten joudu kirjoittamaan tämäntyylisiin threadeihin, mutta nyt en voi mitään... Kaverit, jotka eivät tiedä millaista on olla kiusattu, tulevat tänne esittämään jeesusta.. Itse olin koko yläasteen sekä ammattikoulun ekan vuoden kiusattu. Kiusaaminen oli jokapäiväistä, ja varsinkin alotuspostiin voin samaistua.
Se on ihan sama, mitä sanot tai mitä teet, ennen kuin käytät väkivaltaa, se on näissä tapauksissa ainut ratkaisu. Ikävä kyllä.

Ammattikoulussa kiusaajia oli onneksi vain 2, joista toinen lopetti tekemättä mitään. Kipulukkojen osaaminen on erittäin kelpo vaihtoehto turpiinvedolle, tietenkään tätäkään en suosittele...

E: Tarkoitin siis Trnajan tapausta, muistin jostain syystä sen aloituspostiksi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom