Näin vakavaksiko tää meni :D
Puolustan trnajaa loppuun asti tässä väännössä. Oon ollut ite samassa tilanteessa amiksessa. Jutut oli täysin samanlaista vammailua. Koitin pari kertaa pyytää, että olisivat hiljaa. Lopputulos oli kuin olisi bensaa liekkeihin viskannu. Tilanne loppui vasta kun kävin käsiksi ja sanoin pari tiukkaa sanaa. Trnajankin tapauksessa ei ole muuta vaihtoehtoa. Johan se yritti opettajalle kertoa saaden pelkkää naureskelua aikaiseksi. Jos tuohon menee ulkopuolisia sekoittamaan (esim. Opettajia, kuraattoria tms.), äänikellossa muuttuu vain kahta kovemmaksi. Varmaan kiva kuunnella nykyisen suunsoiton lisäksi nössö-virttä.
Näinhän se on. Jos menee sitten opettajalla maanantaina sanomaan, että kävi käsiksi, niin hyvillä mielin voi sanoa opettajalle että "enkö mä käskeny pistää toiseen ryhmään", luuli vissiin että vitsailen kun pyysin ryhmänvaihtoa.
Jumalauta, toisen kanssa oon salillakin käynyt pariin otteeseen ja toinen käynyt kahvilla parikertaa kun ollut pyörimässä lähistöllä jne., mutta jumalauta yhtäkkiä mennyt ihan täydeksi vittuiluksi ja ne luulee sen olevan hauskaa. Kaikkea on kokeiltu, mitä uskaltaa, ("mitä uskaltaa", jos yrittää vähän jotakin muuta, esim. menee jonkun kuraattorin puheille niin jumalauta sitä "nössö" haukkumista mitä alkaa tulla koko saatanan luokalta sitten) eikä paljoa ole auttanut. Velipojalla kävi joskus niin, että ihan alettiin pyörittelemään luokassa ihan naurettavista syistä (mitään ei tehnyt kellekkään), väännöllä sekin selvisi.
Ja toinen kaveri on välissä jutellut tällä vittuiluaikanakin facessa yms., mutta jumalauta sitä koulussa tulevaa vittuilua. Eiköhän ala jumalauta uskomaan kun näkee mun vakavan naaman kun makaa lattialla käsi niskassa, mun polvi poskenpäällä...
Kyllä muuten tuli isoksi aiheeksi yksi mun vitutusviesti.
+ ja kun meno menee siihen, että paskotaan kaapinlukko (missä kaikki henk. kohtaiset tavarat, työkalut, vaaatteet yms.), ja aletaan sinne tunkemaan kaikkia roskia pukuhuoneesta, vessasta wc-paperirullat jne.), tyhjäsin kaapin, sitten toinen "vitsillä" uhkasi, että seuraavaksi on kaappi tyyliin uretaanissa. Sanoin, että jos sen tekee niin ei ole senjälkeen sen kaapissa ovea, mutta jos sen tekee niin sitten on vähän parempi kuritus ihan ok, että oppii olemaan. Tää kaveri on vielä sellainen, että ei välitä mistään mitään. Paskonut muitten kaapinlukkoja, lainaa luvatta toisen akkuporakonetta, ja paskoo kärkiä, joskus kun siltä hukku akkuporakoneen akku niin kirjoitti mun akkuun järkevänä oman nimensä jne... Maalattiin seinää, otti telalla maalia maalisangosta, telasi kaverin kengät ja sitten alko hihitellen maalaamaan seinää, kaveri ei välitä paskaakaan mistään. Ja on niin vitun vammainen, että jos jotakin sanoo niin se vaan hihittelee ja lähtee menee. En voi siis teille kuvailla kuinka tyhmä tää kaveri on, jumalauta, pitäisi olla videomateriaalia.
En voi sanoin kuvailla miten hienolta tuntuu päässä se skenaaria kun saisi pitää sen päätä autonoven välissä ja yrittää pistää ovea kiinni....