Kun mikään ei ole hyvin avovaimon kanssa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu
macg välillä tulee sanottua asioita kärkevästi sanoi:
Andree kertoo (ilmeisen ihailevaan sävyyn) kaveristaan, joka on KOLME KUUKAUTTA pois naisystävänsä luota, minkä jälkeen "muija on vähän aikaa hiljaa".

Mielestäni tuollainen osoittaa, että a) andreen kaverilla ei ole käytöstapoja eikä minkäänlaisia empatian tunteita, eikä hän myöskään välitä naisystävästään vähääkään, koska vaikka nainen varmasti sai melko pian tietää, missä mies on, ensimmäiset päivät katoamisen jälkeen ovat luultavasti olleet yhtä helvettiä.

b) nainen, joka on miehen kanssa, joka kohtelee naista kuin ovimattoa, on tyhmä. Tai ainakin hänellä on äärimmäisen huono itsetunto.

c) Andree, joka ihailee kaverinsa tuollaista käytöstä, paljastaa sillä kypsymättömyytenä. Mikä on ihan hyväksyttävää 22-vuotiaalta, mutta ei sitä tarvitse aikuisten miesten puolustella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Andree sanoi:
Kertokaas mulle pakkotoiston rakkausgurut ja auervaarat onko mulla oikeesti muuta vaihtoehtoa kun...
"Sama vika rahikaisella".
Itsellä on ollut saman suuntaisia ajatuksia. Kimpassa oltu 2 vuotta. Oma elämä tuntuu harmaalta ja tylsältä. Rakkauteni häntä kohtaan on varmaan jo hiipumassa, kun taas eräs toinen taas sydämeni pamppailemaan "kuten vanhoina hyvinä aikoina" (perkele kun hän on varattu).
Mieli tekis laittaa poikki mut ei vaan pysty kun nykyinen ottaa ja käpertyy kainaloon. Nykyisen kanssa ei oikein tahdo natsata harrastuksetkaan. "Muutamia" keskusteluja ollaan jo käyty erosta.

Vituttaa tämmönen. Miksi ihmisellä pitää olla tunteet?

edit. sori Andree, avauduin sun threadiin. mut oli pakko ;)

Miksi ihmeessä pitäisi olla aina samat menot ja samat harrastukset? Täällä jotenkin saa sellaisen käsityksen, että ei muu kelpaa kun punttia harrastava kumppani. Pitää vaan hyväksyä ne toisen harrastukset ja myös sen harrastajat pitää ottaa huomioon ne kumppanin menot ja aikataulut. Salilla käynti kun harvemmin on sidottu kelloinaikoihin, niin niistäkin voi sopia. No meni jo offtopikiksi, mutta itsekin olen tämän kantapään kautta opetellut.

Mutta samaa mieltä Gilllyannen ja reinhardtin kanssa, että jos kumppani lähtis vaikkapa muutamaksi päiväksi johonkin ilmoittamatta mitään ja yhteyttä ei saisi, niin takaisin ei enää tulemista olisi. Poliisille sitä jo siinä vaiheessa menisi ja varmaan soittelisi sairaalat läpi, että mitä on sattunut. Jos sitä haluaa muutaman päivän olla itekseen ja miettiä asioita, niin siitähän voi sopia, että näin tehdään ja yhteyttä ei pidetä, tai mitä sitten sovitaankin. Mutta keskustelemalla ratkeaa suurin osa ongelmista, vaikka olisivat vaikeitakin.

Ja jos se suhde jotain merkitsee ja oikeasti haluaa sen toimivan, niin ulkopuolista apua kannattaa käyttää.

D.Yates sanoi:
Ei tässä muuta voi, kuin ihmetellä mitä vittua normaalilta vaikuttava naisihminen oikein tekee sun seurassasi!? Suosittelen kaikille pakkislaisille aikuistumista ennen kuin alatte leikkiä kotia kenenkään kanssa.

Mä EN tarkottanu että mun elämä ois nykyään tollasta, mutta paljon ne ihmiset mua vvarmasti muutti kenen kanssa nuorempana pyörin. Nykysin osa on hihaukkoja, osa alkoholisteja, osa istuu linnassa, ja loput koittaa elää normaalia elämää. Osa on tainnu jo päästä hengestään tai on Niuvassa laturissa, kun ei pää kestä ja avohoito on liian mietoa.
Sori kun ei juuri ollut parempaa seuraa mistä valita, tosin en kyllä ois tahtonutkaan.
Sori kun ei vanhemmat asunu missään Eirassa, vaan jossain vitun rantakylässä, missä ei juuri muuta asunu kun manneja, puliukkoja, nistejä, ja se siinä seassa duunariperheitä(paikalliset tietää mistä puhun)

No, katellaan mitä tästä tulee, valoa on selvästi näkyvissä tunnelinpäässä...Ehkä mä tosiaan annan vaan muijalle liian vähän aikaa...

*menee itseensä*

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Andree sanoi:
No, katellaan mitä tästä tulee, valoa on selvästi näkyvissä tunnelinpäässä...Ehkä mä tosiaan annan vaan muijalle liian vähän aikaa...

*menee itseensä*
Sori jos kuulosti rankalta, mutta ilmeisesti kuitenkin tehosi. :thumbs:

Andree sanoi:

* Tosimies menee itseensä ;)*

Mutta muista sitten raportoida tilanne kun asiat vähän selkenee!

Aivan liian usein tällaiset mielenkiintoiset keskustelut jäävät ikäänkuin ilmaan roikkumaan, kun asianomainen ei kerro että miten siinä sitten oikein loppujen lopuksi kävi.

Kyllä rakkausgurujen pitää saada sen verran konsultointipalkkiota että kerrot edes oliko "neuvoista" hyötyä! :D

Ihan pakko heittää tänne mun exän viimeinen kommentti meikäläisestä:
Sähän et tunne edes alakuloa.Sun tunneakseli on nousuhumala-krapula-raudannostohurma-itserakkaus-testouho.Elämä ei ole mikään voimannostosuoritus.
Aika hieno mun mielestä,vaikka en tänä vuonna juonu viinaa kuin 7 kertaa mutta sehän täyttää jo lähes juopon mitat,hänen mielestä.

masai1967 sanoi:
Aika hieno mun mielestä,vaikka en tänä vuonna juonu viinaa kuin 7 kertaa mutta sehän täyttää jo lähes juopon mitat,hänen mielestä.
yks kertakin riittää jos susta tulee kännissä ylivoimainen maailman vahvin vesipää.

masai1967 sanoi:
Jos tulisi, en joisi sitä ensimmäistäkään kertaa.

raudannostohurma-itserakkaus-testouho

voi olla että käsitin väärin :itku:

Andree, voisit vaikka ihan ensin aikuistua. Et todellakaan vaikuta puheittesi perusteella kovinkaan kypsältä ihmiseltä.
Sinulla ei taida olla minkäänlaista käsitystä siitä, mitä parisuhteessa eläminen on...
Ei tuollaiselle voi kuin nauraa.

pori1980 sanoi:
raudannostohurma-itserakkaus-testouho

voi olla että käsitin väärin :itku:

Täytyy sanoa että en tiedä miten käsitit. Mun mielestä oli vaan aika hauskasti
sanottu toi raudannostohurma-itserakkaus-testouho joka hänen mielestään kuvaa minun tunneskaalaa.

Tästä tredistä sen huomaa miten vaikea laji parisuhde on. Kun ne huuman ja onnen päivät loppuvat, alkaa kumppanista löytyä sen miljuuna asiaa ja ominaisuutta jotka nyppivät oikein olan takaa. Nimenomaan kumppanista, itessähän ei ole ikinä mitään vikaa.. :D

Itse olen seurustellut noin 1 ½ vuotta, josta puoli vuotta asuttu yhdessä. Arki on jo tullut suhteeseemme isoine ja (enimmäkseen) pienine ongelmineen, mutta kaikesta ollaan tähän asti selvitty. Ei todellakaan ilman riitoja, möksötystä, ovien paiskomista jne., molemmat kun ovat harvinaisen itsepäisiä ja räiskyviä luonteita :D Mutta en voi olla tarpeeksi kiitollinen naiselleni ja vähän itsellenikin että ne riidat on riidelty eikä jääty hautomaan mitään kostoja tai semmoisia. Rakkaus se kuulkaa on joka ratkaisee, ja sehän mitataan todellisuudessa niinä paskoina hetkinä.. :)

aadz sanoi:
Rakkaus se kuulkaa on joka ratkaisee, ja sehän mitataan todellisuudessa niinä paskoina hetkinä.. :)

Hyvä teksti.
:kippis1:

Tohon voisi vielä tarkentaa ettei minun mielestäni parisuhde ole pelkästään sitä että kaksi ihmistä on rakastuneita toisiinsa ja sen 'pakottamina' yhdessä. Tottakai silloin kun oikein kovasti on rakastunut niin koko suhde tuntuu menevän hienosti kuin automaattiohjauksella. Rakkauden lisäksi suhde vaatii arkipäiväistyessään molemmilta joskus lujastikin töitä sekä omasta edusta tinkimistä.

masai1967 sanoi:
... Mun mielestä oli vaan aika hauskasti
sanottu toi raudannostohurma-itserakkaus-testouho joka hänen mielestään kuvaa minun tunneskaalaa.

Kommentti naisen näkökulmasta (huom. ei ole tarkoitus syytellä tms., vaan yrittää vain nähdä asiaa kummankin osapuolen kannalta): Ehkäpä ongelma piileekin juuri tuossa. Eli kumppanisi näkee asian (tunneskaalasi) kuvaamasi laisena, ja sinun mielestäsi hänen näkemyksensä asiasta on vain "hauskasti sanottu". Toisin sanoen, sinun mielestäsi kumppanisi yleistää, liiottelee ja vikisee turhasta, ja kumppanisi mielestä taas sinä vähättelet hänen tunteitaan ja uhoat jne. Eli siis klassinen väärinymmärrystilanne, jossa kumpikin osapuoli on kaivautunut syvälle poteroihinsa ja pitää omasta näkökannastaan kynsinhampain kiinni. IMO pitkän ja rauhallisen (!!!) keskustelun paikka.

[QUOTE=Andree

Kuules, musta tuntuu nyt että täs annoit vaan naisesi kertomia epäkohtia, kuten liikaa sun pärstän näkemistä etc.
Ja oikeesti jos olet ajatellut heittää lappua pöytään ja sanoa moro, niin oikeesti aika paska jätkä oot!

Totuus sattuu, tiedän...mutta mulle välitty sellanen fiilis tästä sun kirjeestä että sua häiritsee se naisesi landetausta ja ei ystäviä homma enemmän kuin häntä itseään.(eli olisit jotenkin parempi ihminen)

Joten mä toivon että se itse älyää sanoo sulle tsoronoo tai että sussa itessä löytyy munaa kertoo mikä pännii!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom