kun jauhe maistuu kuralta

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ostin tuota Nutri Plus Pro Gainer jauhetta ja sehän maistuu aivan käsittämöttämn pahalle (vrt. kuraveteen). onko mitään kikkoja miten maistuisi siedettävälle? sekoitin maitoon....

Jos se on kaakaon makuinen ni nakkaa kaakaojauhetta vielä sekaan siihen vaikka..tuotahan ei ollu maustamattomana kai, ( eli sulla on vanilja, kaakao tai mansikka ) .Luulis tuon uppoavan..siinähän on sitte makuhermoille oma treeni :D :rolleyes:

Sun tarvis läski^^ maistaa Leaderin mansikka heraa niin johan alkaa uppoon kaikki sen jälkeen, ei toi Nutri Plus nyt niin pahaa ole vaikka melkoiselta välilihanöyhdältä maistuukin, se on sentään pieni säkki. Teet sen litkun pieneen vesimäärään ja kaadat pienellä kierteellä suoraan kurkusta alas sen kummempia maistelematta ja vettä perään kyytipojaks.

Maistamalla se selviää.....maitohan tietenkin tekee siitä makeempaa, mun makuhermoille ei ainakaan kovin moni jauho maidon kanssa sovi. Toi kaakao on sentään reilusti parempi maku kun mansikka, järkyttävää shaissee, väriaineena käytetty punajuurta:urjo: Pelkkä värikin laittaa jo puistattamaan. Sitkeesti oon kuitenkin kumpaakin makua säkin kiskonut ilman :urjo:, mutta ei enää ikinä niitä:curs:

Ostat esim prolabia pakkiksen kaupasta, niin on parempaa, ihan sama sotkeeko sen veteen vai maitoon. :jahas:

läski^^ sanoi:
Ostin tuota Nutri Plus Pro Gainer jauhetta ja sehän maistuu aivan käsittämöttämn pahalle (vrt. kuraveteen). onko mitään kikkoja miten maistuisi siedettävälle? sekoitin maitoon....

Oikeesti, mun mielestä toi ei edes ole pahaa ja se koittuu vielä hyvin nesteeseen eikä paljon vaahtoa.
Maailmassa on kyllä niin paljon pahemmanmakuisia pulvereita.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joko paljoon maitoon tai vähään veteen. Tai sitten teet siitä tehosekoittimessa jonkun pirtelön banaanin kanssa.

läski^^ sanoi:
Jos gaineria käytät, niin kiskase ens kerralla EAS:n Mass Factor, on ihan vitun hyvää.

Jos noita paskanmakuisia jauhoja tulee ostettua ja on ihan pakko saada syötyä, kannattaa pitää nenästä kiinni kun juo niitä. Tällä tavoin se ei maistu millekään, kannattaa suukin vielä huuhdella vedellä ennenkuin päästää nenusta irti :D

Mulla on tuota samaa jauhetta mansikan makuisena. Alkuun ekan pussin kanssa tuntu ettei tippaakaan mene alas kuin väkisten. :urjo: oli hyvin lähellä. Sitten parin drinkin jälkeen se alkoi maistua aikasta hyvältä, nyt on toinen pussi menossa. :D

Se on tosiaan aika kammottavan makeeta. Kannattaa ehkä koittaa laittaa enemmän maitoa, niin ei oo enää niin makeeta. Mulla tulee siitä mieleen enemmänkin joku esim. jäätelöteollisuudessa käytetty "karamelli"-maku kuin kaakao?

Joka tapauksessa se pussi on niin pieni, että sellanen menee helposti pienellä irvistelyllä.

Kokeilkaa sekoittaa riisiprotskua ja jotain soijaa sekasi veteen ilman mausteita.... Sit vasta tietää ihan oikeasti mille kuravelli maistuu....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom