kumpi on vaativampaa painon- vai voimannosto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
voimanostossa voit ihan yksinäsikin kehittyä keskinkertaiseksi tai jopa melko hyväksi
joku voi mut hyvin harva todella hyväksi ilman apua kehittyy! itse en ole vielä hyvä vaikka hyvä valmentaja onkin!

Ja muutenkin jos vetää 200-300kg maasta niin on jo koosta riippumatta ihan hyvä nostaja, mutta samalla treenimäärällä jolla tuon saavuttaa ei saletisti saavuta hyvää tempaustulosta (150+?)

tämä nyt on ihan elopainoo liittyvää vertailua. mutta 200 saavuttaa jokainen kun treenaa mutta 300 vedossa ei saavuta edes joka toinen! treeni määrästä jne. vaikea lajia verrata että millä työllä ja missä ajassa tuohon tulokseen pääsee... painonostaja puolelta on ilmeisesti pieni harrastaja pula tällä hetkellä!?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllä painonnosto on vaativampi laji kuin voima nosto...itse kyllä tykkään voimannosto liikkeistä enemmän(kyykky, maastaveto, penkkiä en treenaa... )
koska olen 195cm pitkä joten vetreys ei ole vahvin puoli...

:offtopic: Perhokalastaja kirjoittaa kalastuslehden yleisöosastolle - Mitä mieltä olette, jos perhokalastusta vertaisi nuotalla vetämiseen - kumpi on herrasmieslaji.. ;)

-H0

ps. HC miten pituus vaikuttaa vetreyteen?

niinpä... oon ite 193 ja mm. spagaatti menee. kyl nää eri lajien vertailut on kai sitten tällasten foorumien suola... älytöntä!

Zone-sarja -42%
Painonnosto on ainakin näköjään helpompi kirjoittaa, kuin voimanosto...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
HALOOO! *Ravistelee vuoron perään ihmisiä, jotka ylläpitävät tällaista paskathreadia* Tarvitaanko tässä nyt vielä lisää vääntämistä painonnostajien ja voimanostajien välillä, mun mielestäni sitä on tälläkin foorumilla ihan tarpeeksi. Silloin, kun ei väännetä varusteista, väännetään siitä, onko painonnostajilla vai voimanostajilla mittavampi virtuaalipippeli. Suurin osa tänne postaajista ovat täysin :offtopic:, vaikka alkuperäinen aihekin oli kyllä täysin tyhjänpäiväinen ja rohkaisee eripurankylväjiä.
Painonnostajat ovat ammattimaisen urheiluvalmennuksen alaisia, mutta tämän foorumin postien perusteella eivät kykene yhden urheilullisuuden peruspilarin toteuttamiseen ulosannissaan, nimittäin kanssaurheilijoidensa kunnioittamiseen. "Varustepellejähän" ne kaikki voimailijat ovat oman lajin ulkopuolella...
Sekä painonnosto että voimanosto ovat vaativia lajeja. Se riittää.

Ja tosiaan, oikeat kirjoitusasut ovat "painonnosto" ja "voimanosto".

Suositut

Back
Ylös Bottom