Kun kävin Suomessa salilla (oon siis nyt Hollannissa), tein salilla aina 3x12 ja niin isoilla painoilla, että vikat toistot todellakin tuntui, ohjelmaa vaihdettiin 3kk välein (muistaakseni) jolloin sitten vaihdettiin liikkeitä ja tarkastettiin painot jne.
Nyt sitten täällä Hollannissa ohjelmaa vaihdetaan kuukauden välein. Ja ainut ero tän nykyisen ja vanhan ohjelman välillä on se että ekassa ohjelmassa oli 3x12 ja nyt tää ohjaaja haluaisi, että teen 4x15.
Niin osaisiko joku selittää, että mikä pointti tuossa on? Miksi pitää tehdä 4x15? Ja minkälaisia painoja siinä sitten tulisi oikein käyttää? Sellaisia, että jaksaa tehdä noi kaikki sarjat ja toistot ihan helposti vai pitääkö tuossakin olla sitten ne vikat toistot tuskaa?
Ohjauksen laatu ei täällä ole ihan samaa ku Suomessa, kun tää ohjaaja ei yhtään selittänyt mulle mitään. Antoi vaan ton uuden ohjelman käteen.
Eli se mitä haluaisin tietää on seuraava:
-Mitä ideaa on tehdä 4x15?
-Onko siitä jotain erityistä hyötyä?
-Miksi jo kuukauden kuluttua piti vaihtaa noita sarjoja ja toistoja?
-Ja kumpi on parempi tapa se miten tein Suomessa vai tää hollantilainen?
Seuraava muutos on taas kuukauden kuluttua. Nyt jo pelottaa. )
Nyt sitten täällä Hollannissa ohjelmaa vaihdetaan kuukauden välein. Ja ainut ero tän nykyisen ja vanhan ohjelman välillä on se että ekassa ohjelmassa oli 3x12 ja nyt tää ohjaaja haluaisi, että teen 4x15.
Niin osaisiko joku selittää, että mikä pointti tuossa on? Miksi pitää tehdä 4x15? Ja minkälaisia painoja siinä sitten tulisi oikein käyttää? Sellaisia, että jaksaa tehdä noi kaikki sarjat ja toistot ihan helposti vai pitääkö tuossakin olla sitten ne vikat toistot tuskaa?
Ohjauksen laatu ei täällä ole ihan samaa ku Suomessa, kun tää ohjaaja ei yhtään selittänyt mulle mitään. Antoi vaan ton uuden ohjelman käteen.
Eli se mitä haluaisin tietää on seuraava:
-Mitä ideaa on tehdä 4x15?
-Onko siitä jotain erityistä hyötyä?
-Miksi jo kuukauden kuluttua piti vaihtaa noita sarjoja ja toistoja?
-Ja kumpi on parempi tapa se miten tein Suomessa vai tää hollantilainen?
Seuraava muutos on taas kuukauden kuluttua. Nyt jo pelottaa. )