^^^^Itse olen ymmärtänyt niin, että Kirkillä pääpointti noissa tilaisuuksissa oli se eri mieltä olevien kanssa väittely ja argumentointi. Siis juuri sitä mitä yliopistoissa pitäisikin tehdä. En ihmettele jos siellä on seassa hutiloiden valittuja kantoja asioihin muitakin kuin tuo "Suomi on venäläinen", ei nimittäin olisi kovin seksikästä väittely/argumentointi-demonstraatiota yleisön edessä, mikäli tämän tästä sanoisi "en ole oikein perehtynyt, palataan asiaan kuukauden päästä seuraavassa tilaisuudessa." Tuossahan sanoo myös, että Suomi oli jopa neutraali WW2:ssa, liekkö menee Ruotsin kanssa sekaisin vaiko ihan tyystin jonkun muun maan kanssa. Itsehän se ei Suomea ottanut puheeksi vaan siitä kysyttiin, tokkopa olisi itse sitä nostanut pöydälle noilla pohjatiedoilla.
Samoin se magalainen "miksi jenkkejä pitäisi kiinnostaa muiden mantereiden asiat?" on väittelyyn oikein hyvä kysymys, joka haastaa sitä toista puolta argumentoimaan perusteellisesti, vaikka eiköhän kaveri itsekin ymmärrä, että toisinaan kannattaisi kiinnostaa.