Kulttuurisota, konservatismi vs liberalismi, sukupuoli- ja vähemmistöpolitiikka, jne.

Meta title: 🔥 Kulttuurisota – konservatismi vs. liberalismi, identiteetti, sukupuoli & yhteiskunnan jakolinjat

Meta description: Keskustelua arvoista, identiteettipolitiikasta ja kulttuurin kiistakysymyksistä – näkemyksiä laidasta laitaan ilman sensuuria.

Minusta taas on selvää, että Kirk ammuttiin Epsteinin takia.

View: https://x.com/AmberWoods100/status/1966145200625000718

TDS ilmeisesti puskee taas kovaa?
Eikö se äsken ollut ryssä vai tuliko nopasta uusi juttu heti?

paha tilanne kun trendaa vaikka mitä tarinaa netistä ni tarvis kaikki postata sitten peräjälkee
mut hei ei huolta

tajuttiin että rumppi tähän liittyy myös jotenkin, check

^^^^Itse olen ymmärtänyt niin, että Kirkillä pääpointti noissa tilaisuuksissa oli se eri mieltä olevien kanssa väittely ja argumentointi. Siis juuri sitä mitä yliopistoissa pitäisikin tehdä. En ihmettele jos siellä on seassa hutiloiden valittuja kantoja asioihin muitakin kuin tuo "Suomi on venäläinen", ei nimittäin olisi kovin seksikästä väittely/argumentointi-demonstraatiota yleisön edessä, mikäli tämän tästä sanoisi "en ole oikein perehtynyt, palataan asiaan kuukauden päästä seuraavassa tilaisuudessa." Tuossahan sanoo myös, että Suomi oli jopa neutraali WW2:ssa, liekkö menee Ruotsin kanssa sekaisin vaiko ihan tyystin jonkun muun maan kanssa. Itsehän se ei Suomea ottanut puheeksi vaan siitä kysyttiin, tokkopa olisi itse sitä nostanut pöydälle noilla pohjatiedoilla.

Samoin se magalainen "miksi jenkkejä pitäisi kiinnostaa muiden mantereiden asiat?" on väittelyyn oikein hyvä kysymys, joka haastaa sitä toista puolta argumentoimaan perusteellisesti, vaikka eiköhän kaveri itsekin ymmärrä, että toisinaan kannattaisi kiinnostaa.

Joo kyllä mä henkilökohtaisesti pidän leftiä tämän tekijänä, kun tullut tietoa lisää.
Voit pitää minua globaalina totuuden torvena jos sinua helpottaa asia ja voit kertoa kuinka nyt itse jumalakin on tuominnut leftin tästä.

Alkaa vaikuttamaan aika epätodennäköiseltä, että CK fani olisi tämän tehnyt.

Onneksi tämä herättää myös tätä liberaalia porukkaa ja todella moni voi pahoin reaktioista mitä pahimmat leftin soijaliberaalit tekevät eli juhlivat tätä murhaamista. Moni jättää tuon kuplan kokonaan tämän myötä, kun tajuaa millaista saastaa oikein pitivät "hyvinä ihmisinä".

Minusta sinun pitäisi seurata tätä neutraalisti ja muistaa, että Kirkin kuolema oli vain "war economyä".

^^^^Itse olen ymmärtänyt niin, että Kirkillä pääpointti noissa tilaisuuksissa oli se eri mieltä olevien kanssa väittely ja argumentointi. Siis juuri sitä mitä yliopistoissa pitäisikin tehdä. En ihmettele jos siellä on seassa hutiloiden valittuja kantoja asioihin muitakin kuin tuo "Suomi on venäläinen", ei nimittäin olisi kovin seksikästä väittely/argumentointi-demonstraatiota yleisön edessä, mikäli tämän tästä sanoisi "en ole oikein perehtynyt, palataan asiaan kuukauden päästä seuraavassa tilaisuudessa." Tuossahan sanoo myös, että Suomi oli jopa neutraali WW2:ssa, liekkö menee Ruotsin kanssa sekaisin vaiko ihan tyystin jonkun muun maan kanssa. Itsehän se ei Suomea ottanut puheeksi vaan siitä kysyttiin, tokkopa olisi itse sitä nostanut pöydälle noilla pohjatiedoilla.

Samoin se magalainen "miksi jenkkejä pitäisi kiinnostaa muiden mantereiden asiat?" on väittelyyn oikein hyvä kysymys, joka haastaa sitä toista puolta argumentoimaan perusteellisesti, vaikka eiköhän kaveri itsekin ymmärrä, että toisinaan kannattaisi kiinnostaa.
Justiinsa tämä juttu oli se ydin. Näyttää nuorille mitä on vapaa keskustelu mistä tahansa aiheesta ilman sensuuria tai konsensusvaatimuksia. Kirk altisti tässä itsensä myös sellaisille kysymyksille, jotka eivät olleet hänen erityisosaamisen piirissä. Kirk väitteli sekä opiskelijoiden että professoreiden kanssa. USA:n sisäpolitiikassa ja ideologisissa asioissa Kirk on aika lailla ylivoimainen ketä tahansa vastaan mutta ulkopolitiikka on selkeä heikkous. Siinä tulee takkiin aika usein. Kuten nuo Venäjä-kysymykset yhtenä esimerkkinä. Selkeää tietämyksen puutetta.

Vassarit nyt on helppo ounata, jos on yhtään kartalla mistään. Vaikea nähdä, että kukaan aikuinen ja vähänkään asioihin perehtynyt häviäisi esim. Suomessa Minja Koskelalle tai Sofia Virralle väittelyssä. Tai siis jos ei lasketa Virran kirkumista ja päälle puhumista voittamiseksi.

Kirkillä oli minusta myös outoja kommentteja muutenkin, esim. tämä miten edes raiskausten uhrit ei saisi tehdä abortteja.

View: https://x.com/AngryPeddler/status/1966017139510260211

Justiinsa tämä juttu oli se ydin. Näyttää nuorille mitä on vapaa keskustelu mistä tahansa aiheesta ilman sensuuria tai konsensusvaatimuksia. Kirk altisti tässä itsensä myös sellaisille kysymyksille, jotka eivät olleet hänen erityisosaamisen piirissä. Kirk väitteli sekä opiskelijoiden että professoreiden kanssa. USA:n sisäpolitiikassa ja ideologisissa asioissa Kirk on aika lailla ylivoimainen ketä tahansa vastaan mutta ulkopolitiikka on selkeä heikkous. Siinä tulee takkiin aika usein. Kuten nuo Venäjä-kysymykset yhtenä esimerkkinä. Selkeää tietämyksen puutetta.
Eikä suomi ole maailmalla niin tunnettu kuin suomalaiset luulevat.
Pääosin puhui kovaa asiaa ja tuo että osa takertuuikäänkuin tuo yksi väärinkäsitys/virhe kumoaa taas kaiken mitä tyyppi teki ja puhui on sitä tyypillistä leftiä sekä mediaa. Sensuuria missä koitetaan tyyppi leimata yhdellä lillukanvarrella.

Kovaa menoa miten oikeisto/konservatiivi/järjissään oleva ihminen ei voi tehdä yhtäkään virhettä elämässään tai muuten on koko ura tai sanoma pilalla.... tai näinhän lefti haluaisi asian vääntää.

Tämä muutti pelin kertaheitolla taas kerran. Vuosi sitten trumpin vastaava murhayritys ja nyt tämä onnistunut.

1757660690329.webp

Tuo on "30-35 foot high" jos kaveri on 3m pitkä. Eiköhän tuohon ihan perus fyysisesti terve nuori mies kykene.
Toi on hoikka tyyppi, niin pystyy pudottautumaan muutenkin vähän korkeammalta, kuin pakkotoiston vähintään satakiloiset bodarit.

Joo kyllä itselläni koski nilkkoihin, polviin, lonkkiin ja ristiselkään jo videon katsominenkin, vaikka arvetenkin voisin kantaa ruokakasseja 3 kertaa enempi kerralla kuin tuo kaveri :konsta:

Joo kyllä mä henkilökohtaisesti pidän leftiä tämän tekijänä, kun tullut tietoa lisää.
Voit pitää minua globaalina totuuden torvena jos sinua helpottaa asia ja voit kertoa kuinka nyt itse jumalakin on tuominnut leftin tästä.

Alkaa vaikuttamaan aika epätodennäköiseltä, että CK fani olisi tämän tehnyt.

Onneksi tämä herättää myös tätä liberaalia porukkaa ja todella moni voi pahoin reaktioista mitä pahimmat leftin soijaliberaalit tekevät eli juhlivat tätä murhaamista. Moni jättää tuon kuplan kokonaan tämän myötä, kun tajuaa millaista saastaa oikein pitivät "hyvinä ihmisinä".

Ei ole tullut mitään tietoa mikä viittaisi suoraan vasemmalle kallellaan olevaan tekijään. En toki ylläty yhtään, jos tekijäksi paljastuu joku antifahihhuli, mutta ei kyllä tule yllätyksenä sekään, jos joku Kirkin fani on kilahtanut päästään.

Fakta on kuitenkin se, että Yhdysvalloissa suurimman osan poliittisesti motivoituneista murhista tekee oikeistosekopäät.

https://www.adl.org/resources/report/murder-and-extremism-united-states-2024

Tottahan tuo on, että toista mieltä olevan henkilön murhan juhliminen on aivan helvetin typerää. Toki vastapuolellakin läikkyy yli, kun kaheleimmat sanovat demokraattien julistaneen sodan heille ja vaativat kostoa.

Noni, saatiihan äksöniä. Rupee porukkaki ymmärtää ja huomaamiten sairaita juttuja toi päästeli suustaan kun omia sanomisiansa käytetään vastaan.

Oisko pitäny kuolla? Ei tietenkään. En minä surunmurtama ole.

Jos 10 v joutuu raiskatuks, hän ei antais tyttärensä tehdä aborttia... tällästä tyyppiä porukka fanittaa.

Todella sairasta.

Noni, saatiihan äksöniä. Rupee porukkaki ymmärtää ja huomaamiten sairaita juttuja toi päästeli suustaan kun omia sanomisiansa käytetään vastaan.

Oisko pitäny kuolla? Ei tietenkään. En minä surunmurtama ole.

Jos 10 v joutuu raiskatuks, hän ei antais tyttärensä tehdä aborttia... tällästä tyyppiä porukka fanittaa.

Todella sairasta.
Hetkinen, Euroopan vasemmisto päästää tänne laittomasti miljoonittain muslimimiehiä, joiden kanta aborttiin on vastaava puhumattakaan muista naisia alentavista rituaaleista. Ja tällaisia päättäjiä porukka äänestää.

Back
Ylös Bottom