Kulttuurisota, konservatismi vs liberalismi, sukupuoli- ja vähemmistöpolitiikka, jne.

Tositarina ex-sukulaisten liikkeestä. Palkkasivat naisen hoitamaan paperi/taloushommia koska hän oli CV:n mukaan ollut kelassa töissä... Oli juu, myöhemmin selvisi että siivoojana.
No mutta osasi varmaan sentään paperinkierrätys/kotitaloushommia? :) Close enough!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

No toi taitaa sentään vielä olla biologinen nainen. Hollannissa sit vähän eri tavalla.
F0nepA_XgAIwoo5.jpg
 
Petrin kanssa harvinaisen samaa mieltä, tämä maailma alkaa olla täysin sekaisin ja suuresta osasta miehistä on tullut jotain aivan järjetöntä myötähäpeää aiheuttavia miesvaginoita!

436302046_10211301822258530_4459428434064276504_n.jpg


Petri Rautio:
Taas moni pahoittaa mielensä mutta aivan sama. Hankkikaa paksumpi nahka ja kasvattakaa pallit.

Siinä vaiheessa kun yhteiskunnan pääpolttoaine alkaa olemaan jokin sairas ideologia jota ruokitaan tekemällä oikeastaan kaikesta ennen normaalista lähinnä parodiaa ei kahlata enää kusessa vaan ollaan hukkumassa kyseiseen nesteeseen.

Todettakoon tähän nyt heti alkuunsa sekin, että lähtökohtaisesti minulla ei ole vaikkapa hameita ja mekkoja tai paljaita perseitä saati rankkaakin huumoria vastaan mitään ja minulle on ihan sama miksi ihminen kokee itsensä, miten haluaa pukeutua tai mitä haluaa ruumiinreikiinsä tunkea. Ei kuulu minulle. Mutta siinä vaiheessa kun joko sitä sairasta ja mädättynyttä wokepaskaa tai sitten perinteisten arvojen ja mallien saati suomalaisuuden päälle kusemista aletaan tuputtamaan joka tuutista nonstoppina kuin koronan tartuntalukuja konsanaan alkaa riittämään.

Tämäkö on nyt se uusi määritelmä maskuliinisuudelle? Onko näille artisteille nykyisin jokin karsintakilpailu missä ne kisaavat siitä kuka kykenee eniten raiskaamaan hyvän maun tai maalaisjärjen ja alistuu näyttävimpään vetoon? Ja ennen kuin joku soija-Sinikka tulee tähän selittämään jotain jostain kannanotosta vaikkapa naisten esineellistämistä vastaan niin melkoisen ajausakrobatian tuon katsominen siihen yhdistämiseksi vaatii ja ei taida artisti itse olla missään vaiheessa asiaan ottanut kantaa.
Tuota sitten kun meidän lapset ja nuoret katselevat niin näkevätko he siinä naisten kaltoinkohtelua vastustavan viestin ja syvällisen sanoman vai matalaotsisien pyyhekumipään hyppimässä perse paljaana yleisön edessä? Eli vaikuttaako tuo enemmän naisten kohteluun vai miesten käyttäytymiseen tulevaisuudessa. Jokinen joka omaa yli 70 äo:n tietää vastauksen. Eikä ysärinostalgiointikaan oikein toimi. Sehän oli aikaa jolloin maailma oli jotenkin positiivisempi ja naiivimpi ja tulevaisuus näytti hyvältä. Suomi oli maailmanmestari ja sandstormit soi kaikkialla.

Tässäkö nyt on maskuliinen ja kuumista hottia oleva suomalainen mies? Oikea roolimalli. Ei muuten ollut ennen Hunksit tämän näköisiä. Ihan kuin tätä tehtäisiin tarkoituksella. Ihmisten tajuntaan ja verkkokalvoille pakkosyötetään taukoamatta tätä paskaa miten miehet pukeutuvat joko kuin naiset ennen ja mitä akkamaisempi sitä hotimpi tai sitten heistä tehdään aivottomia räkänokkia joihin ei saa maskuliinisuutta yhdistettyä edes mielikuvituksen avulla.

Huumori on syrjäytetty ja korvattu idiotismilla. Tuli vaan mieleen miten Kimi Räikkönen aikanaan totesi toimittajalle kun tämä kysyi missä tämä oli ollut, että "-Olin paskalla". Miettikää jos silloin olisi vastaus ollut, että "-Olin vaihtamassa tamponia." Mikä tälle jengille on oikein tullut? Prosessoitu heikkolaatuinen ruoka, jatkuva holhoaminen ja alaluokilta alkava aivopesu on ilmeisesti sterkannut tämän porukan täysin. Pallit eivät enää toimi tai niitä ei edes ole. Miesten testotasot ovat ilmeisesti romahtaneet ja uroksista on tullut kahdella jalalla kulkevia vinkuvia miesvaginoita (anteeksi naiset, tiedän että kyseinen asia kestää aika kovaa röykytystä toisin kuin suomalainen mies nykyisin joka alentuu näköjään ihan mihin vaan). Ja nämä kansalliset "terveysohjelmat" jotka alkavat neulatyynyinä toimimisesta neuvolassa viimeistelevät sitten kaiken eikä miehistä löydy enää testosteronia etsimälläkään. Kaikki testotasoja ja maskuliinisuutta ylläpitävä nostamisesta puhumattakaan näyttää nykytiedon valossa olevan terveydelle vaarallista.

En oikein enää tiedä mitä ajatella kun 99% suomalaismiehistä, ja pelottavan moni nainenkin, katsoo tätä paskaa riemusta hihkuen ja käsiä taputtaen ja kun sanot, että huomaatko ettei tässä ole enää kysymys mistään taiteesta tai esiintymisestä vaan tämä on kaikki yhtä ja samaa viihteen varjolla totetutettavaa aivopesua ja demoralisaatiota niin suomalaisen miehen vastaus on, että keskitytään vaan siihen taiteelliseen puoleen. Jos minulta kysytään niin siitä taiteellisesta puolesta uupuu tuossa enää, että tuolla pellellä palaa tähtisadetikku perseessä.

Ja media tietenkin rääkyy miten mahtavaa kaikki oli, Suomea taas tehtiin tunnetuksi ja suomalaisuutta vietiin näyttävästi koko maailmaan. Kyllä tässä on jo pidemmän aikaa viety maailmalle viestiä, että suomalaiset ovat hulluja, epävakaita ja vähälahjaisia.
Ja koska tässä sivutaan aika lailla samoja asioita niin ihan vain pohdittavaksi heitän tähän kysymyksen. Jos teidän lastanne kiusataan koulussa niin neuvotteko näyttämään kiusaajalle kaapin paikan tai käytte itse sen näyttämässä vai kehoitatteko menemään kertomaan opettajalle miten Aki sotki taas keskijakauksen ja heitti rillit pöntöön? Ja kummalla luulette olevan oikeasti vaikutusta asiaan?
 
Vähän myrsky vesilasissa fiboja. Ei kai kukaan käske katsomaan mitään laulushow-kilpailua tai varsinkaan ottamaan maskuliinista miehen mallia sieltä. Jos nyt katsoo vaikka euroviisujen historiaa, niin kyllä siellä on tainnut jo viime vuosisadalla olla melko erikoisia esityksiä ja miksipä ei, taidettahan tuo on. Ymmärrän närän, kun päiväkotiin tai kouluun tungetaan jotain kannanottoa, mutta kai nyt laulukilpailussa suunnilleen kaikki on ok.

Btw. tässä on Sleepy Sleepers:


View: https://www.youtube.com/watch?v=_g6zQbjOopE

Tämäkö oli 80-luvulla määritelmä maskuliinisuudelle?

Edit. Lisätään vielä, että mielestäni euroviisut on täyttä jöötiä, mutta ei se minulta ole pois. Olen itse ratkaissut tämän sietämättömän ongelman sillä, etten ole katsonut sitä sitten 2000-luvun alun, kun muutin pois vanhempien nurkista.
 
Vähän myrsky vesilasissa fiboja. Ei kai kukaan käske katsomaan mitään laulushow-kilpailua tai varsinkaan ottamaan maskuliinista miehen mallia sieltä. Jos nyt katsoo vaikka euroviisujen historiaa, niin kyllä siellä on tainnut jo viime vuosisadalla olla melko erikoisia esityksiä ja miksipä ei, taidettahan tuo on. Ymmärrän närän, kun päiväkotiin tai kouluun tungetaan jotain kannanottoa, mutta kai nyt laulukilpailussa suunnilleen kaikki on ok.

Btw. tässä on Sleepy Sleepers:


View: https://www.youtube.com/watch?v=_g6zQbjOopE

Tämäkö oli 80-luvulla määritelmä maskuliinisuudelle?

Edit. Lisätään vielä, että mielestäni euroviisut on täyttä jöötiä, mutta ei se minulta ole pois. Olen itse ratkaissut tämän sietämättömän ongelman sillä, etten ole katsonut sitä sitten 2000-luvun alun, kun muutin pois vanhempien nurkista.


En tainnut edes lukea koko juttua (tai et ymmärtänyt mitä siinä sanottiin), kyse ei ole vain mistään laulukilpailusta (sen avulla vain ajetaan tätä "agendaa"), vaan yleisestä "ilmiöstä" käytännössä lähes koko lännessä.
 
Back
Ylös Bottom