Sitä ymmärrystä mun mielestä melko paljon lisää, että kidutti ja kaappasi henkilön joka itse etsi netistä jotakuta pitämään itseään elinkautisena kidutusorjana, ja silpoi peniksen irti henkilöltä, joka itse etsi netistä jotakuta joka voisi leikata häneltä peniksen pois kotiolosuhteissa koska hän koki syntyneensä väärään vartaloon ja halusi peniksestään eroon. Jälkimmäinen henkilö jopa palasi rikospaikalle, koska myös kivekset oli tarkoitus seuraavassa "leikkauksessa" poistaa. Jos olisi tehnyt nuo samat asiat jollekin random nettituttavuudelle tai muulle ohikulkijalle niin varmuudella olisi tuntuvasti kovemmat rangaistukset.
Ei siis sillä etteikö tuo tyyppi olisi pahasti päästään sekaisin, mutta en osaa noita tuomioita oikein kauhistella siitä näkökulmasta että "kaappasi ihmisen ja voi kauhia" vaan enemmänkin kauhistuttaa että tuollaisia yhteisöjä löytyy joista tuollaiset tyypit toisiaan etsii. Seuraavan uhrin(?) kanssa oli jo sovittuna että auttaa poistamaan hänet yhteiskunnasta. Tsiisus.