Kulttuurisota, konservatismi vs liberalismi, sukupuoli- ja vähemmistöpolitiikka, jne.

Tiedä sitten mistä johtuu, mutta yhä useammin tulee useidenkin aiheiden kohdalla mieleen että: "ei vittu, mä en halua enää osallistua tähän, pitäkää tunkkinne!"

"Pitäis ajatella, että länsimaat on sivistyksen huipulla."

Vaikka onkin vähän väsynyt provo, niin pitäisi ehkä määritellä, että miten asiat mitataan. Länsimaiden ylivoimaisesti suurin vahvuus on ollut se, että erilaisuutta suvaitaan ja status quota haastetaan. Käytännössä maailma lähti muuttumaan toden teolla, kun tieteellinen metodi syntyi ja lähti leviämään Euroopassa. Valitettavasti tuon jälkeenkin jääräpäät koittivat kieltää ihan fysiikan teorioista lähtien kaiken uuden, mutta eivät vain pärjänneet (enää) ilmapiirille, jossa asioita saatiin tehdä eri tavalla kuin ennen ja asioita kehitettyä. Näinhän ei kaikkialla maailmassa ollut ja lopputuloksen voi sitten lukea vaikka kolonialisaation historiasta.

Jos nyt pitää degeneroituneena vähän ajasta riippuen ulkomaalaisia, rock-musiikkia, nykytaidetta, seksuaalivähemmistöjä tai mitä tahansa, niin tavallaan mä en ymmärrä tuota reaktiota. Siis eihän kaikesta tarvitse tykätä, mutta edelleen, sehän tässä länsimaisessa maailmassa on niin hienoa, ettei siitä tarvitse välittää. Gestapo ei tule hakemaan kotoa väärien mielipiteiden takia. Toki aina koitetaan kaivaa joku kaikkein absurdein yksittäistapaus ja vetää siitä yleistyksiä ties minne ja toki on hyvä, että kaikenlaista ajatuspoliisiin ja vallan keskittymiseen johtavaa kehitystä vastustetaan. Joka tapauksessa itse asun kaiken degeneraation pesässä, eli pääkaupungissa ja liikun keskustassa käytännössä päivittäin. Silti en ole kertaakaan törmännyt oikein mihinkään, mistä jatkuvasti natistaan, eli vahvasti liioitellaan ja kaikenlainen "homosaatiosta" ymv. saarnaaminen on ihan täsmälleen sitä samaa paskaa, kuin natsikulkueista vauhkoaminen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikka onkin vähän väsynyt provo, niin pitäisi ehkä määritellä, että miten asiat mitataan. Länsimaiden ylivoimaisesti suurin vahvuus on ollut se, että erilaisuutta suvaitaan ja status quota haastetaan. Käytännössä maailma lähti muuttumaan toden teolla, kun tieteellinen metodi syntyi ja lähti leviämään Euroopassa. Valitettavasti tuon jälkeenkin jääräpäät koittivat kieltää ihan fysiikan teorioista lähtien kaiken uuden, mutta eivät vain pärjänneet (enää) ilmapiirille, jossa asioita saatiin tehdä eri tavalla kuin ennen ja asioita kehitettyä. Näinhän ei kaikkialla maailmassa ollut ja lopputuloksen voi sitten lukea vaikka kolonialisaation historiasta.

Jos nyt pitää degeneroituneena vähän ajasta riippuen ulkomaalaisia, rock-musiikkia, nykytaidetta, seksuaalivähemmistöjä tai mitä tahansa, niin tavallaan mä en ymmärrä tuota reaktiota. Siis eihän kaikesta tarvitse tykätä, mutta edelleen, sehän tässä länsimaisessa maailmassa on niin hienoa, ettei siitä tarvitse välittää. Gestapo ei tule hakemaan kotoa väärien mielipiteiden takia. Toki aina koitetaan kaivaa joku kaikkein absurdein yksittäistapaus ja vetää siitä yleistyksiä ties minne ja toki on hyvä, että kaikenlaista ajatuspoliisiin ja vallan keskittymiseen johtavaa kehitystä vastustetaan. Joka tapauksessa itse asun kaiken degeneraation pesässä, eli pääkaupungissa ja liikun keskustassa käytännössä päivittäin. Silti en ole kertaakaan törmännyt oikein mihinkään, mistä jatkuvasti natistaan, eli vahvasti liioitellaan ja kaikenlainen "homosaatiosta" ymv. saarnaaminen on ihan täsmälleen sitä samaa paskaa, kuin natsikulkueista vauhkoaminen.
Se on juurikin näin. Nämä ahdistuvat yksilöt ovat kehityksen jarruja.
 
Se on juurikin näin. Nämä ahdistuvat yksilöt ovat kehityksen jarruja.
Höpö höpö taas!

Välillä kehitystä pitää jarruttaa. Jopa sinäkin tulet sen vielä huomaamaan.

Kuvassa NATON kansanterveysamiraali Rachel Levine ja apulaisenergiaministeri Sam Brinton.

294119070_3248488285471295_5524751823620678126_n.jpg
 
Höpö höpö taas!

Välillä kehitystä pitää jarruttaa. Jopa sinäkin tulet sen vielä huomaamaan.

Kuvassa NATON kansanterveysamiraali Rachel Levine ja apulaisenergiaministeri Sam Brinton.

294119070_3248488285471295_5524751823620678126_n.jpg
Viehkeitä naisia.

 
Kuvassa NATON kansanterveysamiraali Rachel Levine ja apulaisenergiaministeri Sam Brinton.

Mitä sitten? En nyt tiedä tarkkaa lukua ja suuruusluokkaakin on hankala googlettaa, mutta NATOssa lienee aika paljon väkeä töissä. Eli nyt sieltä kymmenien tuhansien joukosta löytyy pari sukupuoltaan vaihtanutta. En nyt näe, miten tämä on ongelma. Onko siis niin, että NATOn toiminta vaarantuu tämän takia? Jos kyllä, niin miten/miksi? Onko niin, että jos sallitaan tällainen, niin siellä on kohta joka ikinen vaihtanut sukupuoltaan? Jos kyllä, niin miten/miksi? Onko niin, että kun tällainen sallitaan, niin kohta nuoriso on rappiolla? Vai mikä tarkkaan ottaen on se ongelma?

Mun vastakysymys olisi, että miksi sinua, tai ketään muutakaan kiinnostaa, että onko jossain sukupuoltaan vaihtaneita, vai ei? Veikkaan kuitenkin, että vaikkapa ennen tätä "kohua" et tiennyt, keitä NATO:ssa vastaavassa paikassa on töissä tai tuskin edes sitä, että kyseiset virat ovat olemassa. Jostain minulle tuntemattomasta syystä joillain ihmisillä on lähes pakonomainen tarve kaivaa joka paikasta, että mistä löytyy joku kategoriaan X kuuluva henkilö, ja sitten nostaa siitä hirveä haloo. Riippuen vähän tapauksen uskonnollisesta vakaumuksesta, niin etsitään joko vanhoja valkoihoisia miehiä ja päivitellään sitä vertaisryhmässä huutaen vallankumousta - tai sitten seksuaalivähemmistön edustajia ja huudetaan maailmanloppua.
 
Voi olla että olen ihan väärässä mut mulle tulee mieleen jos tommosia tyyppejä johtavissa viroissa niin miten hullua toiminta on.
Onhan toi ny pimeetä että äijillä mekot päällä ja meikit naamassa.
 
Voi olla että olen ihan väärässä mut mulle tulee mieleen jos tommosia tyyppejä johtavissa viroissa niin miten hullua toiminta on.
Onhan toi ny pimeetä että äijillä mekot päällä ja meikit naamassa.
Tuollakin veijarilla on takanaan mittava akateeminen ura - silläkö ei ole mitään väliä, koska "mekko ja meikit"?
 
Voi olla että olen ihan väärässä mut mulle tulee mieleen jos tommosia tyyppejä johtavissa viroissa niin miten hullua toiminta on.
Onhan toi ny pimeetä että äijillä mekot päällä ja meikit naamassa.
Ja suuressa kuvassa ihmisten ulkonäköön katsomatta on hyvin haitallista, suorastaan vaarallista, jos/kun esim maata johtaviin tehtäviin pääsee henkilöitä, joille ideologia tulee ennen kansaa, kuten nyt vaikka suomessa. Eliitti ajaa nyt vihreää siirtymää täysin hurmoksessa lainkaan välittämättä siitä, miten äärettömän tuhoisaa se on kansalle. Valehdellaan vielä kansalle jostain putinin hinnoista, vaikka heidän oma toiminta (vihreä siirtymä) on syy tähän:

294251389_10209519582183642_5565215507630455218_n.jpg
 
Voi olla että olen ihan väärässä mut mulle tulee mieleen jos tommosia tyyppejä johtavissa viroissa niin miten hullua toiminta on.
Onhan toi ny pimeetä että äijillä mekot päällä ja meikit naamassa.

Tommosia tyyppejä on ollut aina olemassa, ennenvanhaan he olivat kaapissa ja osa teki itsemurhan kun Neuvostoliitto yritti kiristää heitä. Vakoilun ja kiristyksen historiasta noita esimerkkejä löytyy. Itäblokissahan heitä ei tietenkään ollut koska länsimainen mädätys ei turmellut nuorisoa. Jotkut tosin viettivät elämänsä mielisairaalassa tai erilaisilla leireillä. Hekin olivat todennäköisesti juutalaisia tai jotain muuta epäilyttävää alkuperää.
 
Niinpä. Onko järkevää hukata lahjakkuuksia, jos on joku tuollainen taipumus?

Eiköhän ne resurssit liiku 99:1 noiden metsän hedelmien suuntaan ja kaikkea sopeutetaan koska tää yks metsän hedelmä... (ajaa asiaa muut metsän hedelmät eikä sen armeijan iskukyky!) Ennen vanhaan pyyhe ja saippua hoiti nämä. Sitäkään en kannata mutta työpaikalla käyttäydytään asiallisesti eikä levitellä mitään seksuaaliagendoja, päivänselvä asia. Mitä kukin vapaa-ajalla tekee on oma asia lakien puitteissa ja siihen ei työnantajan tule puuttua.
 
Eiköhän ne resurssit liiku 99:1 noiden metsän hedelmien suuntaan ja kaikkea sopeutetaan koska tää yks metsän hedelmä... (ajaa asiaa muut metsän hedelmät eikä sen armeijan iskukyky!) Ennen vanhaan pyyhe ja saippua hoiti nämä. Sitäkään en kannata mutta työpaikalla käyttäydytään asiallisesti eikä levitellä mitään seksuaaliagendoja, päivänselvä asia. Mitä kukin vapaa-ajalla tekee on oma asia lakien puitteissa ja siihen ei työnantajan tule puuttua.
No toki suvaitsen omasta poikkeavat mielipiteet. Itsellä on työelossa tullut vastaan vaikka sun millaista ihmistä, eikä ole kiinnostanut kuin substanssiosaaminen ja toki työn ulkopuolisissa asioissa persoona.
 
Ihan vain muistinvirkistyksenä kuinka loogisia ja järkeviä voivatkaan olla semmoiset henkilöt, joilla on erittäin vahva agenda/ideologia...

1658342749210.png
 
Nopee tyhmä kysymys joka ollaan varmaan käsitelty pariin otteeseen täällä 😄 Eli jos oot nainen joka uskoo että sukupuoli on se minkä ihminen ilmoittaa + naisen euro on 80%, ni miten kyseisen henkilö selittää sen ettei hänen liksansa nousisi jos hän identifioituisikin mieheksi?

Koska jos liksa ei hänen mukaansa nousisi, joko:

a) pelkkä mieheys ei riitä isompaan palkkaan?

b) sukupuolelen määrittely mieheksi ei tee henkilöstä vielä miestä hänen alkuperäisen esimerkin kontekstissa?
 
Back
Ylös Bottom