Tiedä sitten mistä johtuu, mutta yhä useammin tulee useidenkin aiheiden kohdalla mieleen että: "ei vittu, mä en halua enää osallistua tähän, pitäkää tunkkinne!"
"Pitäis ajatella, että länsimaat on sivistyksen huipulla."
Vaikka onkin vähän väsynyt provo, niin pitäisi ehkä määritellä, että miten asiat mitataan. Länsimaiden ylivoimaisesti suurin vahvuus on ollut se, että erilaisuutta suvaitaan ja status quota haastetaan. Käytännössä maailma lähti muuttumaan toden teolla, kun tieteellinen metodi syntyi ja lähti leviämään Euroopassa. Valitettavasti tuon jälkeenkin jääräpäät koittivat kieltää ihan fysiikan teorioista lähtien kaiken uuden, mutta eivät vain pärjänneet (enää) ilmapiirille, jossa asioita saatiin tehdä eri tavalla kuin ennen ja asioita kehitettyä. Näinhän ei kaikkialla maailmassa ollut ja lopputuloksen voi sitten lukea vaikka kolonialisaation historiasta.
Jos nyt pitää degeneroituneena vähän ajasta riippuen ulkomaalaisia, rock-musiikkia, nykytaidetta, seksuaalivähemmistöjä tai mitä tahansa, niin tavallaan mä en ymmärrä tuota reaktiota. Siis eihän kaikesta tarvitse tykätä, mutta edelleen, sehän tässä länsimaisessa maailmassa on niin hienoa, ettei siitä tarvitse välittää. Gestapo ei tule hakemaan kotoa väärien mielipiteiden takia. Toki aina koitetaan kaivaa joku kaikkein absurdein yksittäistapaus ja vetää siitä yleistyksiä ties minne ja toki on hyvä, että kaikenlaista ajatuspoliisiin ja vallan keskittymiseen johtavaa kehitystä vastustetaan. Joka tapauksessa itse asun kaiken degeneraation pesässä, eli pääkaupungissa ja liikun keskustassa käytännössä päivittäin. Silti en ole kertaakaan törmännyt oikein mihinkään, mistä jatkuvasti natistaan, eli vahvasti liioitellaan ja kaikenlainen "homosaatiosta" ymv. saarnaaminen on ihan täsmälleen sitä samaa paskaa, kuin natsikulkueista vauhkoaminen.