Kuka tappoi Tupac Shakurin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No juu,näin ärrällä jonkun Tupac-dokumentin joka oli hiljakkoin tullut vuokralle.Tuli mieleen että vois vaikka katsoa sen ihan yleissivistysmielessä vaikkei räppi nyt niin lähellä sydäntä olekaan,olihan se kuitenkin ukko alallaan.
Eipähän tarvitse kenellekään todistella mitään,katsomalla jotain saatanan pikku g -dokumenttia,kun on Tupacin-dokkarin nähnyt :)

Suurin osa niistä räppihemmoista ärsyttää edelleen ihan saatanasti,tosin Snoop Doggyn uusi biisi oli ihan hyvä ja video kanssa(ne perseet).

Ja Eminemistä sen verran että sen sais ampua piekkarilla johonkin saatanan vanhaan punaiseen 318:n pirkkabemariin,on se niin surkeeta tavaraa suoltanut viime aikoina.Ei varmaan tarvitse luetella erikseen... :david:

jüzz sanoi:
Muutama kaveri on ainakin lukenut Kody Scott: Monster. Crips-jengiläisen muistelmat (Monster. The Autobiography of an L.A. Gang member, 1993) ja kehunut sitä runsaasti. Itse en ole vielä lukenut, koska ei aihe kauheasti kiinnosta, mutta kavereiden kehuttua kirjaa mielenkiintoiseksi voisin sen lukaista itsekkin.

Monster on tiukka :rock: Suosittelen ehdottomasti!

pexxi sanoi:
Monster on tiukka :rock: Suosittelen ehdottomasti!

Pakko olla samaa mieltä. Oon lukenu tuon kirjan neljä kertaa. Ei ollu kovin vanha Kody ku ensimäisen bloodin pisti kymäksi. Ei taida toki olla enää näinä päivinä samanlaista meininki tuolla LA:ssa. Mutta loistava kirja!

Luni sanoi:
50 cent duunas ennen tiukkaa matskua mutta menetti koko uskottavuutensa musiikkityylille mistä räpäyttää kun alkoi pyörimään dr.dren ja eminemin kanssa...
sama mitä kävi eminemille kun aloitti hommansa dren kanssa,sitä ennen detroit ug jäbä....tuntuu että kaverit halusivat vaan päästä hilloon käsiksi ja hommasivat dren tuottajaksi ja holhoojaksi...dre tekee nykyään niin tasapaksua skeidaa että yököttää...
;)

Eminem ei itse hommanut dre:tä tuottajakseen vaan homma kävi toisinpäin.
Eli eminem nousi juuri tuon Freestylekisan kautta dre:n tietoon ja dre otti itse yhteyttä eminemiin.

Nousu supertähdeksi alkoi riimittelijän sijoittuessa toiseksi freestylekisassa 1997 LA:n Rap Olympicsissä. Siellä he antoivat managerinsa Paul Rosenbergin kanssa muutamalle henkilölle Aftermath Recordsista Slim Shady EP:n. Levy päätyi myös Dr. Dren kuultavaksi ja hän etsi taitavan miehen käsiinsä. Solmittiin levytyssopimus. Dre tuotti The Slim Shady LP:n taustat, joiden joukossa oli hitti My Name Is.

lähde: http://koti.mbnet.fi/viljam2/elmkert.html

Olin olevinani omalaatuinen kun kuvittelin mielessäni tekstin "Onko väliä kuka tappoi, pääasia että haudassa on." mutta mike jo osuvasti tämän totesikin...

Kyllä äijä on tehnyt uskomattoman hienoja biisejä monta. Vaikka ei artistista tykkäis mitenkään himona, niin ainakin Greatest Hits -tupla pitää hyllystä löytyä. How Do U Want It, Changes, Hail Mary, Dear Mama jne...
Nyt soi päässä aika tiuhaan toi Hit ´Em Up. Loistavaa flota. Ai hitto. Toinen biisi soimaan: Amerikaz most wanted feat.Snoopin kanssa on iha loistava biisi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No nyt on ainakin pakko lukea toi Monster, kun kaikki sitä noin kovin ylistää!

mää tein esitelmänki siitä koulussa :D :D ja sain vielä kiitettävän.
Toinen hyvä kirja ois varmaan toi Tupacin henkivartijan kirja "Got Your Back",odotellaan innolla että kusti polkee sen tänne! :D

iso_niz sanoi:
mää tein esitelmänki siitä koulussa :D :D ja sain vielä kiitettävän.
Toinen hyvä kirja ois varmaan toi Tupacin henkivartijan kirja "Got Your Back",odotellaan innolla että kusti polkee sen tänne! :D

Siinä on paljon mielenkiintoista juttua! Ne Tupac-osuudet olen lukenut jo pariin kertaan

Suosittelen Mikelle ja muille 2Pacin elämään todella tutustuneille Resurrection dokkaria. Tuon katsomisen jälkeen kaikki kuviot Shakurin ympärillä ovat paljon selkeämpiä ja ymmärrettäviä, ettei tartte ummikkona nettipalstoilla huudella. :)

:5:

Kraftwerk n sanoi:
Suosittelen Mikelle ja muille 2Pacin elämään todella tutustuneille Resurrection dokkaria. Tuon katsomisen jälkeen kaikki kuviot Shakurin ympärillä ovat paljon selkeämpiä ja ymmärrettäviä, ettei tartte ummikkona nettipalstoilla huudella. :)

:5:

Dokkarissa kuitenkin pisti silmään sen suhteellisen pehmeä ja kaunis kuvitus jos verrataan vaikka "Got your back" kirjaan. 'Pac ei ollut mikään kuoripoika ja esitteli aika tiheään pimeämpää puoltaankin. Tappelut, naiset ja huumeidenkäyttö...

Ihan ok kamaa ja taidokkaasti tehty tuo dokkari. Sisältää paljon haastatteluja, joita en ole aiemmin nähnytkään.

Memento sanoi:
Dokkarissa kuitenkin pisti silmään sen suhteellisen pehmeä ja kaunis kuvitus jos verrataan vaikka "Got your back" kirjaan. 'Pac ei ollut mikään kuoripoika ja esitteli aika tiheään pimeämpää puoltaankin. Tappelut, naiset ja huumeidenkäyttö...

Ihan ok kamaa ja taidokkaasti tehty tuo dokkari. Sisältää paljon haastatteluja, joita en ole aiemmin nähnytkään.

Niin no, koko dokumenttihan kuitenkin perustuu pelkästään sille, mitä Tupac itse sanoo, eikö vain?

Mike sanoi:
Juu, kaikki nää gangsta rapparit, jotka luulee olevansa jotain kun omaa tykin, sais kuolla ihan huoletta.

Jos nyt puhutaan pelkästään Tupacista, niin kyllä mua ainakin saattas hieman vituttaa pitemmän aikaakin, jos 5 kertaa ammuttaisiin, ja saattaspa se oma tykkikin tulla tällöin kyseeseen?

on tuon "Got Your Back":in mukaan ollu aika vilkas seurapiirielämä 'Pacilla :) joka päivä eri akka ja sillonki ku seurusteli,ni polki kahta muuta akkaa kerralla :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom