Kuka tappoi Tupac Shakurin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
:offtopic:
C-murder lunasti jokin aika sitten nimensä.
Sehän oli vetänyt jotain 16v.jannua klubin edessä pataan ja sitten ampunut sen. Sai elinkautisen, en tiedä sitten saiko uudessa käsittelyssä pienemmän tuomion? Onko P vääntänyt tosta jo biisejä? Luulis että tekee tolla hyvin hilloo ja fiilistelee monen levyn verran. O.G.

Laitetaas tähän liittyen vähän hauskaa linkitystä:Top 20 reasons why tupac is alive Top 10 reasons why Suge shot him the 7 day Theory Conspiracy

Oma mielipiteeni? Myyntihippoja, joku vaan ampu sen ja sillä siisti. Jos ei olisi 13.9.2003 jo liponut ohitse, niin sitten kyllä kiinnostais enemmänkin. Ois voinut ajatella, että Suge teki itsensä selväksi murhaajaksi, jotta vähemmän ajateltaisiin miehen olevan elossa.

Vai onkos tupacilta vieläkin tullut albumeja tai muuta omituista? Pienempänä tykkäsin musasta ja kun tänään törmäsin taas arveluun netissä (joskus kuullut kaverilta), niin päätinpä tässä kipeenä ollessani ottaa kunnolla selvää.

Ostin hiljattain tarjouskorista dvd:n Biggie&Tupac:totuus murhien takana. Kyllä tosta sen vitosen maksoi, ja on siinä jotain ihan hyvää matskua. Varsinkin Sugen haastattelu vankilassa. En tiedä kuka tappoi Tupacin(jos se edes on kuollut :D )
Mutta luulisin että P.Diddy suolasi Christopherin, kun huomasi miten hyvin Makavelin levyt lähti myyntiin.

Hmm... nyt vielä 2 1/2 tuntia tutkittuani asiaa on kyl sekin hyvä vaihtoehto, että ukko meni maan alle, koska ei hän missään kohtaa puhunutkaan todellisesta paluusta.

Liian paljon asioita, jotka ei täsmää, jotta hänet olisi ammuttu.

Mike sanoi:
"Tupac hakkasi Kavereineen erään Crips jengiläisen jonka epältiin varastaneen hänen korujaan ja dissanneen juuri tuona iltana. !"

Eiköhän se kuula mennyt ihan oikeaan osoitteeseen. Munaton homo, joka ei näköjään yksin pärjää. Mitä helvettiä jumalattoman rikas kaveri tekee jossain gang piireissä? Aseet, huumeet?

totta turiset kyl nyt on halvat tupac:it jo tumpattu ja on sikarien vuoro...
muutenkin on vähä antibaatioo noit gangsta homeboy pelikaanei vastaa..
nii on suuret puheet, mut näyttö puuttuu täysiin... :rock:

onko mitää välii kuka tappoi sen... who cares..yks raappari sinne tai tänne. who's counting...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Who tha fuck cares, who tha fuck counts?
2Pac´s dead, and there aint no doubts.
2 bullets for tha killa, one for ya knee an one for ya heeeeeeeeeaaaaaaaaad!

Edellä oleva räpätään päätä nyökytellen ja kaveri vieressä sylkee mikkiin; "BUmDISH da BUMBdaBUMTSIyoyoyoyoDA BUM dis BUMBUMBUM HOOOOOOOOOOOO.

Palaten aiheeseen niin poliisihan sanoo, että he tiesivät kuka pacin tappoi, mutta todisteita ei ollut tarpeeksi ja ampuja olisi ollut Orlando Anderson eli sama Crips jengiläinen, jonka pac henkivartijoineen hakkasi. Tosin itse Orlando Anderson kuoli vuonna 97 tai 99 en muista nyt sitä. Toinen jota aluksi epäiltiin oli Notorious B.I.G rappari jonka kanssa pacilla oli ollut monta kertaa hänen kanssaan isot riidat meneillään. Huhujen mukaan B.I.G olisi antanut miljoona dollaria sille, joka pacin tappaa, mutta näin tuskin tapahtui ja huhu kumottiin myöhemmin. Suge Knight myös samana iltana pyysi pacia ottamaan hänen luotiliivinsä pois ja, kun pacia ammuttiin niin hänellä ei ollut niitä. Ja pac myös piti niitä aina missä vain kulki. Ja sitten on vielä osa porukkaa jotka uskoo pacin elävän vieläkin ja, että Tupac feikkasi oman kuolemansa. Esim pac vaihtoi vähän ennen kuolemaansa nimensä Makaveliksi ja Michiavelli niminen sotastrategisti feikkasi aina oman kuolemansa, jonka fani Tupac oli. Ja sitten on myös tämä 7-day theory jne, mutta sitä en jaksa alkaa selittämään.

Ja jos puhutaan 50 Centistä sun muista niin, 50 ei todellakaan mun mielestä oo mikään "aito gangsta", vaikka ihan hyvin se levyjään myy. Jos tän päivän rappareista pitäis jotain sanoo niin yks on joka on Tupacin tasolle päässyt. DMX, joka myös rappaa helvetin hyvin, vaikka ei ole Tupacia enemmän levyjä myynyt. Ja toisena nimenä sanoisin Ja Rule, vaikka Murda I.N.Cia paljon dissataankin niin silti se osaa rapata paremmin, ku 50 koskaan. Lisäksi en kauheesti tykkää 50:n tyylistä dissata joka helvetin rapparia.. DMX, Mobb Depp, Ja Rule, Ashanti, Irv Gotti, Fat Joe, Jadakiss, The Game jne.. Ja itse 2pacia on 50 myös dissannut.

Tasan 10vuotta sitten Tupac Shakur kuoli

bee_ sanoi:
Niinpä.. Hänhän kuoli tasan 10v sitten ampumavammoihin. Onko täällä kovia Tupac faneja? Itse olen aika kova fani ja aijon illalla kuunnella pelkästään tupaccia Omasta mielestäni tupac oli ja tulee aina olemaan yksi maailman parhaista räppäreistä.

ei oo tullu 2pacia oikeestaan koskaan kuunneltua
mitä nyt ohimennen kun on ollut mm. trackissa
dusted& disgusted (E-40,2-Pac,Spice 1,Mac Mall)

nykyräppäreist on paljon puhuttu ja esitettyä kysymyksiä että Z-RO yrittäisi olla uusi 2pac, joihin on vastattu että Z-RO ei yritä olla uusi 2pac vaan
se että puhuu oikeasta elämästä on aina ollut Z-RO:n sanoituksissa
Tämähän näitä yhdistää, äänikin ajoittain aika samankaltainen.

:hyper: Itse kuuntelen juuri Z-RO:n uutta albumia (One Deep)
joka ilmestyi maanantaina.

tulee nyt vasta neljä vuotta kun oon 2pac:a kuunnellu, mutta se vaan kolahti ja kovaa... Monien biisien sanotukset oli suht koht verrattavissa omaan elämään. Varsinkin Letter to my unborn oli kovassa käytössä kun omakin eukko tuli raskaaks pari vuotta sitten. Se muutti wanna-be hevarin täysin. Loppupeleissä oon miettiny onko missään metallibiisissä sellasta sanoitusta mikä liittyy mun/kenenkään elämään.
-tietysti monessakin varmaan on...-

R.I.P Tupac Shakur

Palaten aiheeseen niin poliisihan sanoo, että he tiesivät kuka pacin tappoi, mutta todisteita ei ollut tarpeeksi ja ampuja olisi ollut Orlando Anderson eli sama Crips jengiläinen, jonka pac henkivartijoineen hakkasi. Tosin itse Orlando Anderson kuoli vuonna 97 tai 99 en muista nyt sitä. Toinen jota aluksi epäiltiin oli Notorious B.I.G rappari jonka kanssa pacilla oli ollut monta kertaa hänen kanssaan isot riidat meneillään. Huhujen mukaan B.I.G olisi antanut miljoona dollaria sille, joka pacin tappaa, mutta näin tuskin tapahtui ja huhu kumottiin myöhemmin. Suge Knight myös samana iltana pyysi pacia ottamaan hänen luotiliivinsä pois ja, kun pacia ammuttiin niin hänellä ei ollut niitä. Ja pac myös piti niitä aina missä vain kulki. Ja sitten on vielä osa porukkaa jotka uskoo pacin elävän vieläkin ja, että Tupac feikkasi oman kuolemansa. Esim pac vaihtoi vähän ennen kuolemaansa nimensä Makaveliksi ja Michiavelli niminen sotastrategisti feikkasi aina oman kuolemansa, jonka fani Tupac oli. Ja sitten on myös tämä 7-day theory jne, mutta sitä en jaksa alkaa selittämään.

Ja jos puhutaan 50 Centistä sun muista niin, 50 ei todellakaan mun mielestä oo mikään "aito gangsta", vaikka ihan hyvin se levyjään myy. Jos tän päivän rappareista pitäis jotain sanoo niin yks on joka on Tupacin tasolle päässyt. DMX, joka myös rappaa helvetin hyvin, vaikka ei ole Tupacia enemmän levyjä myynyt. Ja toisena nimenä sanoisin Ja Rule, vaikka Murda I.N.Cia paljon dissataankin niin silti se osaa rapata paremmin, ku 50 koskaan. Lisäksi en kauheesti tykkää 50:n tyylistä dissata joka helvetin rapparia.. DMX, Mobb Depp, Ja Rule, Ashanti, Irv Gotti, Fat Joe, Jadakiss, The Game jne.. Ja itse 2pacia on 50 myös dissannut.

niin juuri. nykyisin on se huono puoli että ihmisille vittuillaan esim netin ja musiikin ja sähköpostien välityksellä mutta ei päin naamaa.
Aika paska homma vittuilla jollekkin savolaisen kokoiselle kun itse asuis toisella puolen suomea...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom