Palaten aiheeseen niin poliisihan sanoo, että he tiesivät kuka pacin tappoi, mutta todisteita ei ollut tarpeeksi ja ampuja olisi ollut Orlando Anderson eli sama Crips jengiläinen, jonka pac henkivartijoineen hakkasi. Tosin itse Orlando Anderson kuoli vuonna 97 tai 99 en muista nyt sitä. Toinen jota aluksi epäiltiin oli Notorious B.I.G rappari jonka kanssa pacilla oli ollut monta kertaa hänen kanssaan isot riidat meneillään. Huhujen mukaan B.I.G olisi antanut miljoona dollaria sille, joka pacin tappaa, mutta näin tuskin tapahtui ja huhu kumottiin myöhemmin. Suge Knight myös samana iltana pyysi pacia ottamaan hänen luotiliivinsä pois ja, kun pacia ammuttiin niin hänellä ei ollut niitä. Ja pac myös piti niitä aina missä vain kulki. Ja sitten on vielä osa porukkaa jotka uskoo pacin elävän vieläkin ja, että Tupac feikkasi oman kuolemansa. Esim pac vaihtoi vähän ennen kuolemaansa nimensä Makaveliksi ja Michiavelli niminen sotastrategisti feikkasi aina oman kuolemansa, jonka fani Tupac oli. Ja sitten on myös tämä 7-day theory jne, mutta sitä en jaksa alkaa selittämään.
Ja jos puhutaan 50 Centistä sun muista niin, 50 ei todellakaan mun mielestä oo mikään "aito gangsta", vaikka ihan hyvin se levyjään myy. Jos tän päivän rappareista pitäis jotain sanoo niin yks on joka on Tupacin tasolle päässyt. DMX, joka myös rappaa helvetin hyvin, vaikka ei ole Tupacia enemmän levyjä myynyt. Ja toisena nimenä sanoisin Ja Rule, vaikka Murda I.N.Cia paljon dissataankin niin silti se osaa rapata paremmin, ku 50 koskaan. Lisäksi en kauheesti tykkää 50:n tyylistä dissata joka helvetin rapparia.. DMX, Mobb Depp, Ja Rule, Ashanti, Irv Gotti, Fat Joe, Jadakiss, The Game jne.. Ja itse 2pacia on 50 myös dissannut.